تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818930262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم همت جهادی برای حل مشکل کمبود فضاهای آموزشی/ اهالی رسانه و هنرمندان دست به کار شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سید مصطفوی در شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی تاکید کرد: لزوم همت جهادی برای حل مشکل کمبود فضاهای آموزشی/ اهالی رسانه و هنرمندان دست به کار شوند خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: مشکل کمبود فضاهای آموزشی تنها با همت جهادی و یاری خیرین مدرسه ساز حل خواهد شد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ساعت 13:31



به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا از ارومیه، شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی امروز صبح با حضور "فریدون سید مصطفوی" مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، "فریبرز اسمعیل نیا" مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان و خیرین مدرسه ساز استان در محل سالن اداره برق ارومیه برگزار شد.    
"فریدون سید مصطفوی" مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این مراسم با تقدیر کلیه خیرین مدرسه ساز استان اظهار داشت: تنها با همت و مدیریت جهادی می توانیم مشکلات مربوط به کمبود فضاهای آموزشی در استان را حل کنیم.
 
وی افزود: استان آذربایجان غربی از لحاظ تعداد دانش آموز رتبه 8 کشور را داراست در حالی که از لحاظ تراکم دانش آموزان در هر کلاس در رتبه 28 کشور قرار دارد.
 
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: به طور متوسط در هر کلاس درس در استان بیش از 30 نفر دانش آموز مشغول تحصیل می باشند که خود گواه وضعیت نامناسب فضای آموزشی در این استان می باشد.
 

این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن