تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818946095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه بازوی توانمند دستگاه قضاء برای حل مشکلات جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان خورشیدی:
رسانه بازوی توانمند دستگاه قضاء برای حل مشکلات جامعه است
گرگان – خبرگزاری مهر: معاون برنامه ریزی و توسعه قضائی دادگستری گلستان گفت: رسانه ها بازوی توانمند دستگاه قضاء در حل مشکلات جامعه مانند پیشگیری از جرم و کاهش تخلفات هستند.



به گزارش خبرنگار مهر، فیض محمد خورشیدی، عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران استان گلستان گفت: رسانه مهمترین و بهترین ظرفیت برای ارائه اطلاع رسانی است و زمینه خوبی را برای آگاه سازی مردم، دستگاه ها و دانشگاه ها فراهم کرده است. وی افزود: دستگاه قضا هم با توجه به برنامه 20 ساله کشور و همچنین برنامه های سالیانه و 5ساله که در استان ها تدوین شده است، نیازمند همکاری رسانه است تا با آگاه سازی جامعه زمینه تحقق برنامه های ما فراهم شود. وی با اشاره به قسمتی از برنامه های این دسنگاه مانند پیشگیری از جرم، رضایت مندی مردم، کاهش جمعیت کیفری زندان ها، خواهان تبادل نظر با رسانه ها درباره بررسی عملکرد این دستگاه قضا شد. خورشیدی به فرا رسیدن سی و سومین سالگرد آیت الله دکتر شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت برنامه هایی را برای هفته قوه قضائیه در نظر گرفته ایم و برای همین خواهان ارتباط دو سویه برای بررسی مشکلات توسط رسانه ها هستیم. در ادامه، احمد جعفری، معاون قضائی و رئیس شورای حل اختلاف گلستان، با ابراز رضایت از عملکرد رسانه ها گفت: رسالت بزرگی بر دوش رسانه ها است و بخش عمده وظایف آن ها در اصل 24 قانون مطبوعات آورده شده است. وی اضافه کرد: توجه به بحث حوزه ولایت فقیه و نقش ولایت در جامعه از وظایف مهم مطبوعات است، وظیفه مهم دیگر رسانه روشن ساختن افکار عمومی و ارتقاء دانش و اطلاعات و آگاهی مردم است. وی بیان کرد: رسانه کمک بزرگی در حوزه قضائی است و معضل بزرگ جامعه هم آگاهی مردم از قوانین است. جعفری پیشنهاداتی را برای هفته قوه قضائیه بیان کرد و اظهار کرد: برای آگاه سازی مسائل قضایی به مردم باید تلاش شود و در همین رابطه دو پیشنهاد داریم که ابتدا در بحث مسائل حقوقی حداقل یک موضوع را در هفته قوه قضائیه مورد نظر بگیرید، مسائلی مانند مواد مخدر و عواملی که باعث شده مسئولان در این حوزه موفق نباشند جزوی از این موارد است. وی گفت: در آخر این که این که برای تهیه و تنظیم گزارشاتی که برای این هفته در نظر گرفته می شود از مشاوران حقوقی کمک گرفته شود و هنگام طرح سوالات در جلسات نیز سعی شود موراد تخصصی تر پرسیده شود.


۱۳۹۳/۲/۱۶ - ۲۰:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن