تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814677131




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیغام جنگی سپاه به وزیر دفاع آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



پیغام جنگی سپاه به وزیر دفاع آمریکا
کشورهای عرب حوزه خلیج فارس و به‌ویژه عربستان نسبت به توافق موقت هسته‌ای قدرت‌های غربی با ایران ابراز نگرانی می‌کنند و مقامات آمریکایی مدتی است که می‌کوشند از شدت این نگرانی بکاهند.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، روزنامه "العرب" چاپ لندن امروز در خبری به اظهارات روز گذشته فرمانده نیروی دریایی سپاه که از استقرار پایگاه‌ هواپیماهای بدون سرنشین این نیرو در شرق، شمال و غرب تنگه هرمز خبر داده بود، پرداخت.   این روزنامه نوشت: دریادار علی فدوی اعلام کرد که پرواز پهپادهای سپاه علاوه بر تنگه هرمز، در شمال خلیج فارس نیز به صورت دائم برقرار است.    این روزنامه همچنین به توضیح این فرمانده سپاه درباره مسلح شدن پهبادهای نیروی دریای به موشک های پیشرفته جدید اشاره کرد و از قول فدوی نوشت: روند پهپاد‌های عملیاتی ندسا به این صورت است که از همان موشک‌هایی که روی شناورها و یا سواحل داریم، از روی پهپادها برای زدن اهداف نظامی در دریا استفاده کنیم.    همچنین دریادار فدوی در خصوص پهپادهای انتحاری نیز گفت: وقتی به فناوری پهپاد دست پیدا کنید نوع کاربری آن یک تاکتیک است نه یک استراتژی. تاکتیک را فردی که در صحنه عملیات است بنا بر اقتضای شرایط عملیاتی تعیین می‌کند که به عنوان مثال یک پهپاد مانند یک موشک عمل کند.   

  این روزنامه لندنی این اعلام سپاه پاسداران را یک پیغام جنگی به چاک هیگل وزیر دفاع آمریکا دانست که قرار است هفته ی آینده به عربستان سعودی سفر کند، چرا که گفته می شود وی در این سفر قرار است در مورد ایران و سوریه با مقامات این کشور گفتگو کند.
  العرب تحلیل کرد که این اظهارات دریادار فدوی برای استقبال از این مقام آمریکایی اعلام شد که قرار است برای تاکید مجدد واشنگتن مبنی بر حمایت از همپیمانان خود در حاشیه خلیج فارس، به عربستان سفر کند.   در همین رابطه جان کربی، معاون مطبوعاتی وزارت دفاع آمریکا، در یک نشست خبری گفت: «این سومین سفر وزیر دفاع آمریکا به خاورمیانه طی ماه‌های اخیر است و هدف از آن پیشبرد راهبرد منطقه‌ای آمریکا در این منطقه است.»   وی افزود: «این سفر بخشی از تلاش‌های ما برای همکاری با هم‌پیمانان و شرکای خود در منطقه است تا از طریق این تلاش‌ها، در زمینه حل و فصل چالش‌های مشترک امنیتی به هماهنگی بیشتری دست پیدا کنیم.»
  کشورهای عرب حوزه خلیج فارس و به‌ویژه عربستان نسبت به توافق موقت هسته‌ای قدرت‌های غربی با ایران ابراز نگرانی می‌کنند و مقامات آمریکایی مدتی است که می‌کوشند از شدت این نگرانی بکاهند.
  به گفته معاون مطبوعاتی وزارت دفاع آمریکا، طی سفر هفته آینده وزیر دفاع آمریکا قرار است در عربستان سعودی با وزیران دفاع کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس دیدار و تبادل نظر کند.  

 

511




۲۱/۰۲/۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن