تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820889359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الاهلی باخت، مجتبی جباری مصدوم شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

الاهلی باخت، مجتبی جباری مصدوم شد گناوه- ایرنا- تیم الاهلی قطر باشکست مقابل السیلیه از راهیابی به فینال جام حذفی باشگاههای قطر بازماند و مجتبی جباری بازیکن ایرانی این تیم هم یک بار دیگر دچار مصدومیت شد.


به گزارش ایرنا، در مرحله نیمه پایانی جام حذفی باشگاه های قطر که شنبه شب درورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه برگزار شد،تیم السیلیه توانست در ضربات پنالتی بانتیجه 3 بر صفر تیم الاهلی را شکست دهد.
دو تیم پس از تساوی 2بر 2 در وقت قانونی به ضربات پنالتی روی آوردند که در این بین سه پنالتی نخست الاهلی هدر رفت و درمقابل بازیکنان السیلیه هر سه ضربه را به گل تبدیل کردند و مسابقه در ضربات پنالتی 3 بر صفر تمام شد.
مجتبی جباری که از ابتدای بازی در ترکیب الاهلی قرار داشت و بارها با پاس های عمقی خود مهاجمان هم تیمی خود را صاحب فرصت گلزنی کرد در دقیقه 66 به دلیل مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد.
این چهارمین مصدومیت مجتبی جباری از زمان پیوستنش به تیم الاهلی در نوامبر 2013 است .
در دیگر دیدار مرحله نیمه پایانی جام حذفی قطر ،تیم السد که حریف فولاد ایران درجام باشگاههای آسیاست توانست دریک دیدار نفسگیر تیم الغرافه را دو بر یک شکست دهد وحریف السیلیه در دیدار فینال جام حذفی باشگاههای قطر شود.
رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های قطر موسوم به جام امیر قطر آخرین فعالیت فوتبالی فصل جاری این کشور است.
7476**1581
پیام /*
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن