تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818917769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الاهلي با جباري از صعود به فينال باز ماند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۹:۵۸ق.ظ)
الاهلي با جباري از صعود به فينال باز ماند تيم الاهلي در چارچوب مرحله نيمه نهايي جام امير قطر با شکست برابر السيليه از صعود به فينال باز ماند.
به گزارش خبرگزاري موج، از چارچوب رقابت هاي جام امير قطر و در مرحله نيمه نهايي دو ديدار برگزار شد. الاهلي که در خانه از السيليه پذيرايي کرد ومجتبي جباري بازيکن ايراني خودش را 90 دقيقه در اختيار داشت در ضربات پنالتي بازي را به حريف واگذار کرد
جدال دو تيم در 90 دقيقه‌ با تساوي دو بر دو به پايان رسيد. در ضربات پنالتي اين السيليه بود که موفق شد با نتيجه‌ سه بر صفر به پيروزي برسد و به فينال نهايي راه يابد.
در اين ديدار مجتبي جباري در ترکيب اصلي تيمش قرار گرفت، اما در نيمه دوم از بازي تعويض شد. هر دو گل الاهلي را در اين ديدار مشعل عبدالله به ثمر رساند.
در ديگر ديدار برگزار شده السد موفق شد با نتيجه‌ دو بر يک الغرافه را از پيش‌رو بردارد تا ديگر تيم صعود کننده به فينال باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن