تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814761881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار همدان: راهکار رفع منکرات در جامعه، مقابله فرهنگی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار همدان: راهکار رفع منکرات در جامعه، مقابله فرهنگی است همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: باید منکرات اجتماعی در جامعه شناسایی شوند و برای رفع آن، مقابله فرهنگی انجام شود.


به گزارش ایرنا ˈمحمد ناصر نیکبختˈ شامگاه شنبه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سالن شهدای استانداری همدان افزود: رسانه ها و سایت های بیگانه هجمه های زیادی را در جامعه ایجاد می کنند که باید جهاد گونه با این هجمه های فرهنگی دشمن مقابله و آنها را خنثی کرد.
وی با بیان اینکه باید منکر فرهنگی به معروف فرهنگی تبدیل شود گفت: برخورد های قهری برای رفع مشکلات حوزه حجاب و عفاف جواب نمی دهد و باید در این خصوص کار فرهنگی انجام شود.
استاندار همدان خطاب به فرمانداران گفت: از فرصت ها استفاده کنند و کار فرهنگی بیشتر و مضاعف تری انجام دهند به دلیل اینکه رضایتمندی مردم ، یکی از مهمترین معروف ها است.
نیکبخت با اشاره به نامگذاری سالجاری با عنوان ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ گفت: سال گذشته نیز از سوی مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده بود و امسال را باید سال حماسه اقتصادی و حماسه فرهنگی دانست.
وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در کنار اقتصاد و فرهنگ بر عزم ملی و مدیریت جهادی نیز تاکید دارند و عزم ملی به معنای واگذاری امور به مردم و مدیریت جهادی به معنای جهادی کار کردن است.
نیکبخت تصریح کرد: مدیریت جهادی مورد تاکید مقام معظم رهبری بر عهده مسوولان دستگاه های اجرایی است که میزان توجه مدیران اجرایی استان همدان به این امر راضی کننده نیست.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان نیز در این نشست گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک نظارت همگانی است بنابراین باید علاوه بر نظارت بر کارهای مردم، بر کارهای مسوولان نیز نظارت صورت گیرد.
آیت الله ˈغیاث الدین طه محمدیˈ با بیان اینکه سازو کاری که در مجلس شورای اسلامی برای امر به معروف و نهی از منکر تعیین شده است با شرایط موجود سازگار نیست ادامه داد: برای احیای امر به معروف و نهی از منکر که بزرگترین فریضه دین است باید بودجه مناسبی اختصاص داده شود.
معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم استان همدان نیز گفت: در مسایل فرهنگی، دشمن و جبهه استکبار 10 فرمان دارد و تعدادی از این فرمان ها در راستای گسترش ابتذال، تغییر سبک زندگی اسلامی و سست کردن نظام خانواده است.
ˈسعید گلستانیˈ افزود: دشمن با پخش برنامه های ضد فرهنگی قصد از بین بردن سرمایه های اجتماعی را دارد تا بتواند با نظام جمهوری اسلامی مبارزه و سلیقه فرهنگی مردم را تغییر دهد و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه تضعیف کند.
وی با بیان اینکه گسترش استفاده از مواد مخدر و مشروبات الکلی، افزایش آمار دعوا و نزاع های خانوادگی و فقر و فروپاشی بنیان خانواده از نتایج هجمه های فرهنگی دشمن است گفت: همدان از جمله استان هایی است که بیشترین آمار طلاق در آن به ثبت رسیده است.
7521/576
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن