تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815183121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست دو شهر شیعه نشین سوریه از اسد/ زنان ربوده شده را بازگردانید


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



درخواست دو شهر شیعه نشین سوریه از اسد/ زنان ربوده شده را بازگردانید
«رؤسای شورای شهرهای نبل و الزهرا همچنین از بشار اسد خواستند زنان و کودکان ربوده شده و همچنین گروگان های نظامی و غیرنظامی این شهر...»



به این مطلب امتیاز دهید

كودكان نبل: جامعه جهاني دروغگوست/ زنان ربوده‌شده را بازگردانيد
    به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، ساکنان دو شهر محاصره شده "نبل" و "الزهرا" در ریف حلب، با صدور بیانیه، شکستن محاصره این شهرها را از رئیس جمهوری سوریه خواستار شدند.
 
 
به نوشته العالم، روسای شورای شهرهای نبل و الزهرا در این بیانیه که بر روی پایگاه های اجتماعی منتشر شد، آورده اند: ما مردم شهرهای نبل و الزهرا، صدها سال است که ساکن این منطقه هستیم و بخشی جدایی ناپذیر از میهنمان سوریه به شمار می رویم. ما خود را فرزند مام میهن می دانیم و با هرگونه تقسیم، جدایی، کوچ اجباری ساکنان و ظلم و تروریسم مخالفیم. در ادامه این بیانیه آمده است: ما از آشتی ملی استقبال و از هر اقدامی که در این راستا صورت بگیرد، حمایت می کنیم.     رؤسای شورای شهرهای نبل و الزهرا همچنین از بشار اسد خواستند زنان و کودکان ربوده شده و همچنین گروگان های نظامی و غیرنظامی این شهر را از چنگ عناصر مسلح آزاد کند و محاصره این شهرها را درهم بشکند. آن ها همچنین، ایجاد گذرگاه های امن برای انتقال بیماران و رساندن مواد ضروری به غیرنظامیان را خواستار شدند. در این بیانیه همچنین بر ضرورت رساندن خدمات ضروری اعم از آب و برق و برگزاری امتحانات نهایی مدارس ابتدایی و دبیرستان و همچنین دانشگاه ها که دانش آموزان و دانشجویان آن ها دو سال از تحصیل محروم مانده اند، را درخواست کردند.     روسای شورای شهر نبل و شهر الزهرا در پایان این بیانیه بر وفاداری به میهن، ارتش و بشار اسد رئیس جمهور سوریه، تاکید کردند. شهرهای نبل و الزهرا، از بیست و هفت ماه پیش تحت محاصره عناصر مسلح تروریست قرار دارند. دولت سوریه اخیرا در قراردادی که برای خروج عناصر مسلح از حمص با آن ها امضا کرده بود، رساندن مواد غذایی و ضروری به شهرهای نبل و الزهرا را به عنوان شرط قرارداد تعیین کرده بود.  


111   برای دیدن اخبار رسانه های انگلیسی و رسانه های عربی کلیک کنید  




۲۱/۰۲/۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن