تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815261115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خیرین بهاری حوزه درمان را در کمک های خود فراموش نکنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان حاصلی:
خیرین بهاری حوزه درمان را در کمک های خود فراموش نکنند
بهار- خبرگزاری مهر: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان بهار به کمک های خیرین در راستای تأمین نیازهای مراجعه کنندگان حوزه درمان، نیاز دارد.



به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حاصلی عصر شنبه در نشست کارکنان و داوطلبین جمعیت هلال احمر شهرستان بهار با امام جمعه شهر بهار که به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر برگزار شد، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر شهرستان بهار در چهار قسمت حمایت، هدایت، مهارت و سلامت در قالب سه گروه سنی جوانان که شامل شش تا 29 سال، داوطلبین با سنین 29 به بالا و گروههایی که تلفیقی از این دو گروه سنی هستند، فعالیت می کند. وی گفت: این مجموعه با شش پرسنل کادر اداری مشغول به ارائه خدمات در سطح شهرستانی و حتی خارج شهرستانی است. حاصلی افزود: جمعیت هلال احمر شهرستان بهار در سه سال اخیر به انسجام مطلوبی دست یافته تا جائیکه در موارد بحرانی پشتیبان پایگاه امداد و نجات در گردنه اسدآباد و همه کسی نیز هست. وی اذعان داشت: در زمستان گذشته به علت برودت شدید هوا جمعیت هلال احمر شهرستان علاوه بر پشتیبانی از گروههای امدادی گردنه های اسدآباد و همه کسی، شبانه هزار و 800 نفر از مسافران در راه مانده در اماکن اسکان شهرستان پوشش می داد. حاصلی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های اصلی جمعیت هلال احمر شهرستان بهار تأمین نیاز مراجعه کنندگان به این ارگان است، گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان از حمایت های مالی و دارویی ارگانهای مربوطه برخوردار است ولی اگر حمایتهای خیرین جذب این ارگان شود توان ارائه خدمات بهتری در حوزه درمان به مراجعه کنندگان را خواهد داشت. وی گفت: بسیار هستند کسانی که داروهای گران قیمت برای آنان تجویز شده ولی توان تهیه آن دارو را ندارند و برای تهیه داروی مورد نیاز خود به هلال احمر مراجعه می کنند. امام جمعه شهر بهار نیز در این نشست گفت: ایثار، گذشت و فداکاریهایی که نیروهای امداد در مواقع حساس و بحرانی به مردم و دولت می کنند، جود بزرگی است. حجت الاسلام حبیب الله حاتم نیا با اشاره به اینکه از جان و سلامتی مایه گذاشتن ایثارگری است، افزود: مصداق ایثارگری های امدادگران در تمامی آیات قرآن کریم آمده است. حاتم نیا اذعان داشت: خداوند متعال تمامی انسانها را به ایثارگری و مدد رسانی به مظلومان و تحت ستم قرار گرفتگان سفارش کرده است. وی اظهار داشت: ملت ایران و نهاد مقدس هلال احمر همیشه در جای جای کشور و حتی جهان به مدد مردمانی که تحت ستم و تجاوز و در شرایط بحرانی قرار گرفته اند، شتافته است. حاتم نیا با اشاره به اینکه فرق هلال احمر با دیگر مؤسسات امدادی و کمک رسان این است که مربوط به فوریتها است، گفت: اعضای هلال احمر باید مثل سربازان یک ارتش همیشه آماده باشند تا بتوانند در هنگام حوادث حضور واقعی، مؤثر و کارگشا داشته باشند و این حالت باید از همه جهات حفظ شود.    


۱۳۹۳/۲/۲۱ - ۰۹:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن