تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820867907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین جلسه شورای ورزش در شهرستان ساوجبلاغ برگزارشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اولین جلسه شورای ورزش در شهرستان ساوجبلاغ برگزارشد خبرگزاری پانا:اولین جلسه شورای ورزش درشهرستان ساوجبلاغ با حضور فرماندارشهرستان و مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز و روسای دستگاه های اداری ساوجبلاغ برگزارشد.
۱۳۹۳ شنبه ۲۰ ارديبهشت ساعت 19:35



                    به گزارش خبرگزاری پانا؛ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در اولین جلسه تشکیل شورای ورزش که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز ، پیشکسوتان ورزش وتعدادی از رؤسای هیئت‌های ورزشی، مدیران ادارت و صاحبان صنعت  حضور داشتند، گفت: خوشبختانه به رغم برخی کاستی‌ها در حوزه ورزش، این شهرستان با استعدادهای بالقوه در رشته‌های ورزشی مختلف توانسته است با افتخارآفرینی جوانان این منطقه در مسابقات کشوری و آسیایی رشد بی‌نظیری داشته باشد
  پالیز گیر افزود : هدف اصلی ما از تشکیل شورای ورزش ، ایجاد وحدت رویه در سیاست گذاری ، هماهنگی و تعامل بین بخشی ، و شناسایی و تأمین نیازهای ورزشی در این شورای است .
وی  مشارکت و حمایت مردم از ورزش شهرستان را بسیار ضروری دانست و خاطرنشان کرد: جذب و بهره‌گیری از خدمات داوطلبانه مردم و حمایت و مشارکت بخش خصوصی می‌تواند ورزش ساوجبلاغ  را به سمت آینده‌ای بهتر هدایت کند
پالیز گیر افزود : شورای ورزش تقویت ورزش شهرستان را در رأس برنامه‌ها قرار دهد و جلسات آن را به بررسی مشکلات ورزش و راهکارهای توسعه آن، همکاری با همه نهادها و جذب مردم، خیرین و بخش خصوصی در راستای توسعه ورزش و نهادینه کردن آن به عنوان فرهنگ عمومی در سطح جامعه اختصاص دهد.
فرماندار و رئیس شورای ورزش شهرستان ساوجبلاغ از بهره برداری تعدادی از پروژه های ورزشی و سالن های چند منظوره تا هفته دولت امسال خبر داد و گفت ، تعین تکلیف استادیوم 5 هزار نفری که 15 درصد پیشرفت فیزکی داشته نیز از الویت های این شورا است.
وی در ادامه  از مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز خواست تا هر چه زودتر نسبت به راه اندازی نمایندگی تربیت بدنب در شهر ها و بخش این شهرستان اقدام کنند.
  پالیزگیراز شهردار ی ها خواست تا هر چه زودتر کار احداث پارک بانوان را که بودجه آنرا در سال جاری دیده بودند عملیاتی کنند.

در ادامه رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز از ترکیب شورای ورزش در شهرستان قدر دانی کرد و گفت :همه دوستانی که برای این شورا دعوت شده اند از ورزشکاران و علاقمندان به این حوزه هستند.
گل محمدی افزود : وجود ظرفیت های خوب منحصر به فرد در این شهرستان ، وضعیت مناسب اقتصادی ، و مقید بودن فرماندار به مبحث ورزش ، چشم انداز خوبی را در این حوزه می بینم .
وی گفت: امسال بودجه ورزش را نسبت به سال های گذشته تا 3 برابر افزایش داده ایم و به بودجه هیات های ورزشی هم خوب نگاه کرده ایم و با پتاسیل موجود در ورزش استان و شهرستان می توانیم از یک رشد خوبی در کسب قهرمانی  بهره مند با شیم .
گل محمدی افزود : خوشبختانه با تغییرات اخیر در حوزه مدیران اجرایی بویژه فرماندار شهرستان، شاهد آغاز روند رو به رشدی در حوزه ورزش شهرستان هستیم.
وی افزود: هم اکنون نگاه کلی به سمت ورزش و جوانان، مثبت است که باید همراه با نگاه کارشناسی باشد، به طور قطع نگاه کارشناسی می تواند چشم انداز روشنی را برای این حوزه درساوجبلاغ  ترسیم کند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن