تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 4 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812507302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهناز یاری: قرار گرفتن در بین سه تیم برتر فوتسال زنان جهان کار سختی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهناز یاری: قرار گرفتن در بین سه تیم برتر فوتسال زنان جهان کار سختی نیست تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران، بازیکنان این تیم را بسیار توانمند ارزیابی کرد و گفت: در صورتی که این بازیکنان به خودباوری کافی برسند، قرار گرفتن در جمع سه تیم برتر فوتسال زنان جهان کار سختی نیست.


«شهناز یاری» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا تصریح کرد: مهم ترین مشکل تیم ملی فوتسال زنان کشورمان، نداشتن اعتماد به نفس و خودباوری در مقابل حریفان است زیرا اغلب، خودشان را کمتر از حریف تصور می کنند که همین مساله مانع از بروز توانایی واقعی آنان در زمین می شود.
یاری با بیان اینکه تیم های اسپانیا و روسیه عناوین دوم و سوم فوتسال زنان جهان را در اختیار دارند، اضافه کرد: قصد مبالغه یا تعریف از عملکرد تیم ملی ایران در تورنمنت بین المللی چهارجانبه فوتسال زنان در روسیه را ندارم اما مقایسه عملکرد و نتایج بدست آمده در این رقابت ها با دوره های گذشته بدون هیچ اظهارنظری اهمیت نتایج کسب شده را نشان می دهد.
سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران با بیان اینکه تیم اسپانیا تیمی قوی و یکدست است، ادامه داد: هیچ شناختی از تیم اسپانیا نداشتیم و به همین دلیل در روسیه بی گدار به آب نزده و بازی دفاعی را در نیمه نخست در دستور کار قرار دادیم.
وی ادامه داد: پس از دریافت دو گل در این نیمه، با ضد حمله و فشار آوردن از نیمه زمین مانع از زدن گل های بیشتر این تیم شده و در عین حال پنج موقعیت تک به تک برای گل زدن بدست آوردیم.
یاری گفت: متاسفانه این موقعیت ها فقط به دلیل عدم خودباوری بازیکنان ما از دست رفت اما با تدابیر کادر فنی و تغییر تاکتیک ها بازی خوبی مقابل تیم اسپانیا ارایه کردیم و شکست ما مقابل این تیم سنگین نبود.
یاری گفت: تیم را با هدف پیروزی مقابل روسیه به زمین فرستادم و بازیکنان با خودباوری بیشتر و تهاجمی تر در زمین حاضر شدند.
وی با اشاره به شکست 2 بر یک مقابل روسیه گفت: با اختلاف کمی مغلوب روسیه شدیم و مطمئنم با یک برنامه ریزی خوب و تمرینات منسجم و اجرای تاکتیک های درست می توانیم این تیم را در آینده شکست دهیم.
یاری در خصوص دیدار تیم ملی فوتسال زنان کشورمان مقابل مجارستان نیز گفت: این تیم به گفته کارشناسان حاضر در مسابقات جوانگرایی کرده بود و بسیار قدرتمند در مسابقات حاضر شد اما با تمام این تغییرات ما توانستیم این تیم را با نتیجه قابل توجهی شکست دهیم.
سرمربی سابق تیم فوتسال زنان پرسپولیس مشهد، ارتقای توان جسمانی بازیکنان ملی پوش را یک ضرورت عنوان کرد و گفت: تیم ملی نیاز به تمرینات منظم بدنسازی دارد، ضمن اینکه باید تاکتیک های فرار از فشار در اردوها پیگیری شود و بازیکنان به خودباوری و هماهنگی لازم دست یابند.
به گفته یاری، تیم ملی فوتسال زنان ایران در حمله عملکرد ضعیفی دارد، ضمن اینکه این ضعف در دفاع نیز قابل مشاهده است.
وی با اظهار خرسندی از بازی مقابل تیم های مطرح فوتسال جهان گفت: حداقل دستاورد تورنمنت بین المللی فوتسال زنان در روسیه، شناخت کامل کادر فنی از توانایی و ضعف بازیکنان بود، ضمن اینکه متوجه شدیم باید بیشترین تمرکز ما روی ارتقای سطح روحی و روانی تیم باشد.
سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران گفت: در مسابقات چهار جانبه روسیه از تمامی بازیکنان تیم ملی استفاده کردیم و حضور بیشتر یک بازیکن در زمین به عملکرد وی و ارایه توانایی های بیشتر آنان بستگی داشت.
یاری گفت: در میان چهار تیم حاضر در مسابقات بین المللی روسیه، «فرزانه توسلی» دروازه بان تیم ملی ایران، به زعم اعضای کادر فنی تیم های حاضر، یک سر و گردن از سایر همتاهای خارجی خود بالاتر بود.

** پس از بازگشت به تهران، برنامه یک ساله آمادگی تیم ملی را به فدراسیون فوتبال ارایه می کنم
سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران گفت: برنامه اردوهای یک ساله تیم ملی آماده شده و پس از بازگشت به تهران، این برنامه را به کمیته فنی فدراسیون فوتبال ارایه خواهم کرد.
وی با بیان اینکه بازیکنان تیم ملی تا اواخر خرداد ماه در قالب تیم های باشگاهی درگیر مسابقات لیگ برتر فوتسال زنان هستند، افزود: قصد ندارم فشار بیشتری به آنان وارد کنم، بنابراین نخستین اردوی تیم ملی بدون حضور نفرات اصلی و با دعوت نزدیک به 60 بازیکن برتر از سراسر کشور برگزار خواهد شد.
این مربی اضافه کرد: در صورت همکاری فدراسیون فوتبال، کار شناسایی و استعدادیابی بازیکنان برتر به صورت منطقه ای در دو یا سه منطقه کشور انجام خواهد شد و برترین ها به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت می شوند.
یاری اضافه کرد: جوانگرایی در تیم ملی فوتسال زنان، یکی از مهم ترین اهداف ما محسوب می شود و بیشترین توجه ما به متولدین سال 1370 به بالا خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: برنامه آمادگی تیم ملی فوتسال زنان با پایان رقابت های لیگ برتر و حضور ملی پوشان فعلی و نفرات برتر کشور آغاز خواهد شد و ما تمام تلاش خود را برای حضور قدرتمند در جام جهانی کوچک به کار خواهیم برد.
خاطرنشان می شود، تورنمنت بین المللی چهار جانبه فوتسال زنان در روسیه با حضور تیم های ایران، روسیه، مجارستان و اسپانیا در روزهای 16 تا 19 اردیبهشت ماه در شهر مسکو پایتخت روسیه برگزار شد.
تیم ملی فوتسال زنان کشورمان در نخستین دیدار خود در این رقابت ها به مصاف اسپانیا تیم دوم جهان رفت و بازی را با نتیجه 2
بر صفر به این حریف واگذار کرد، تیم کشورمان در دومین بازی
مقابل روسیه بازی کرد که نتیجه این بازی 2 بر یک به نفع روسیه شد.
تیم کشورمان در آخرین دیدار به مصاف تیم مجارستان رفت که در نهایت تیم ایران توانست این تیم را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد.
تیم ملی فوتسال زنان ایران ساعت 30/19 دقیقه امروز (شنبه)، مسکو را به مقصد تهران ترک می کند.
ورزشی (4). ** 1828 ** 1589

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن