تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814977242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه ويژه بارسلونا براي خداحافظي پويول


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: برنامه ويژه بارسلونا براي خداحافظي پويول
مسئولان باشگاه بارسلونا به منظور تقدير از مدافع کهنه‌کار خود که در پايان فصل از اين تيم جدا خواهد شد مراسمي ويژه تدارک ديده‌اند.

باشگاه بارسلونا اسپانيا اعلام کرد در تاريخ 15 مِي 2014 (25 ارديبهشت) و در ساعت 13:30 به وقت محلي اسپانيا برنامه ويژه‌اي را در سالن «Auditori 1899» به افتخار بازنشستگي کارلس پويول، مدافع کهنه‌کار خود برگزار خواهد کرد. در اين مراسم کل هيئت مديره باشگاه بارسلونا، بازيکنان، مربيان، مديران و اقوام پويول و ديگر مقامات حضور خواهند داشت.

پويول که فوتبالش را از تيم پولبا دي‌سگور شروع کرد در فصل 96- 1995 به تيم جوانان بارسلونا ملحق شد و طولي نکشيد که به تيم بارسلونا B راه پيدا کرد و يکي از بازيکنان کليدي اين تيم شد. سرانجام پويول در دوم اکتبر 1999 به آرزوي خودش جامه عمل پوشاند و اولين بازي رسمي‌اش را براي تيم اصلي بارسلونا انجام داد.

کارلس در فصل 05- 2004 اولين عنوان قهرماني لاليگا را به عنوان کاپيتان اول کاتالان‌ها تجربه کرد. فصل بعد هم پويول به همراه آبي‌واناري پوشان از عنوان قهرماني خود دفاع کردند و او اولين قهرماني‌اش در ليگ قهرمانان اروپا را هم با اين تيم در پاريس تجربه کرد. مدافع 36 ساله بارسا در مدت 15 سالي که در بارسلونا عضويت دارد در کارنامه افتخاراتش شش عنوان قهرماني لاليگا، سه قهرماني ليگ قهرمانان اروپا، دو عنوان قهرماني جام حذفي اسپانيا، دو قهرماني سوپرجام اروپا، شش عنوان سوپرجام اسپانيا و دو عنوان قهرماني در رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي جهان به چشم مي‌خورد.

کاپيتان بارسلونا همچنين با تيم ملي فوتبال اسپانيا قهرمان جام جهاني 2010، قهرمان جام ملت‌هاي اروپا 2008 و 2012 شده و در کنار اينها مدال نقره المپيک 2000 را هم به دست آورده است.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/02/20 16:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن