تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814193043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طالبان از آغاز عملیاتی موسوم به خیبر در افغانستان خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طالبان از آغاز عملیاتی موسوم به خیبر در افغانستان خبر داد کابل- ایرنا - نیروهای گروه طالبان با انتشار بیانیه ای از آغاز عملیات بهاری موسوم به ˈخیبرˈ در سراسر افغانستان بر ضد نیروهای خارجی، امنیتی، پلیس و ارتش این کشور، خبر داد.


به گزارش ایرنا، گروه طالبان روز شنبه با انتشار بیانیه ای که در رسانه های افغانستان بازتاب داشت اعلام کرد از روز دوشنبه 22 اردیبهشت عملیاتی موسوم به خیبر را در سراسر افغانستان اجرا خواهد کرد.
طالبان در این بیانیه تاکید کرده است که در این عملیات نظامیان خارجی و همکاران افغان آنها را که در بخش های نظامی و غیر نظامی و غیره به آنها کمک می کنند، را هدف قرار خواهند داد.
در بیانیه گروه طالبان افزوده شده است که مقامهای دولتی افغان، نمایندگان مجلس، نیروهای نظامی افغان، دادستان ها هم از جمله کسانی هستند که هدف حمله نیروهای این گروه قرار خواهند گرفت.
نیروهای طالبان همچنین تاکید کرده اند که پایگاه های نظامی، مراکز دیپلماتیک و کاروان های تدارکاتی نیروهای خارجی نیز از دیگر اهداف عملیات خبیر خواهد بود.
طالبان در بیانیه خود افزوده است که در این عملیات تلاش خواهد کرد کمترین آسیب به غیر نظامیان برسد.
ˈصدیق صدیقیˈ سخنگوی وزارت کشور افغانستان نیز در همین حال بیانیه گروه طالبان را جنگ روانی و تبلیغات این گروه خواند و تاکید کرد که طالبان در افغانستان شکست خورده است.
صدیقی افزود: امسال نیز مانند سال های گذشته عملیات طالبان با شکست مواجه خواهد شد و فقط آنانی که فریب تروریستها را خورده اند، کشته می شوند.
در همین حال وزارت دفاع افغانستان نیز طالبان را ناتوان تر از آن دانست که قادر به اجرای عملیات سراسری در افغانستان باشد و تاکید کرد هر گونه تحرکی از سوی اعضای این گروه به شدت سرکوب خواهد شد.
آساق**ع.ن**1501

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن