تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815263188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازديد استاندار فارس از بافت قديمي شيراز و طرح توسعه حرم شاهچراغ(ع)


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۵:۵۳ب.ظ)
بازديد استاندار فارس از بافت قديمي شيراز و طرح توسعه حرم شاهچراغ(ع) استاندار گفت: اين شهرداري بودجه مناسبي را به منظور ترويج فرهنگ ايراني و اسلامي و ساخت فرهنگسراهادر سومين حرم اهل بيت (ع) اختصاص داده است.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد محمد احمدي در اين بازيد كه همراه مديركل دفتر فني استانداري، شهردار شيراز و مديران اين شهرداري، مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري فارس صورت گرفت، از بخش هاي مختلف بافت تاريخي شيراز بازديد و مشكلات اين مناطق را بررسي كرد.
نماينده عالي دولت در استان فارس همچنين با حضور در جشنواره سي راه در اين بافت گفت: تلاش مي كنيم راهي براي رفع مشكل تجمع معتادان در خانه هاي فرسوده بافت تاريخي شيراز بيابيم و جايگاه ويژه اين منطقه را احيا كنيم.
وي با اشاره به جمع آوري معتادان در بافت تاريخي شيراز قبل از نوروز سال93، اظهار داشت: متاسفانه حضور اين افراد چهره ناشايستي را براي اين شهر فرهنگي و تاريخي ايجاد كرده است و بايد با بازسازي، پاكسازي و زيباسازي اين مناطق را احياء كنيم.
استاندار فارس برگزاري جشنواره فرهنگي سي راه در بافت تاريخي شيراز را بسيار قابل تقدير دانست و اظهار اميدواري كرد: اين جشنواره ها بتواند بخشي از هنر و سليقه مردم شيراز را به نمايش بگذارد.
احمدي خاطر نشان كرد: اين گونه جشنواره ها بايد در مناطق مختلف بافت تاريخي شيراز تكرار شود و از فضاي تاريخي اين شهر بهره برداري مناسبي صورت پذيرد.
نمايندعالي دولت در استان فارس با بيان اين كه شهرداري شيراز همراه با كارهاي عمراني برجسته در زمينه فعاليت هاي فرهنگي نيز تلاش هاي موفقي داشته است، افزود: اين شهرداري بودجه مناسبي را به منظور ترويج فرهنگ ايراني و اسلامي و ساخت فرهنگ سراها در سومين حرم اهل بيت (ع) اختصاص داده است.
شايان ذکر است؛ استاندار فارس مچنين با حضور در بخش هاي مختلف پروژه ي توسعه ي حرم مطهر احمد بن موسي(ع)، ضمن گفت و گو با مديران اين پروژه، از ميزان پيشرفت و تكميل اين طرح ملي نيز اطلاع کسب كرد.
احمدي در حاشيه اين بازديد خواستار همكاري مسوولان مربوطه در جهت تسهيل راه هاي دسترسي زائران به حرم مطهر(ع) و زيبا سازي و مناسب سازي محيط اطراف آن شد.
استاندار فارس همچنين با حضور در پروژه ي درحال ساخت بين الحرمين از بخش هاي مختلف اين پروژه نيز بازديد كرد و سپس در جمع نمازگزاران جمعه شيراز جهت اقامه ي نماز حضور يافت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن