تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818197146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار در خصوص شبکه های اجتماعی/خطرات استفاده از برخی تکنولوژی ها برای جامعه بیان شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > کرمان سردار چناریان:
هشدار در خصوص شبکه های اجتماعی/خطرات استفاده از برخی تکنولوژی ها برای جامعه بیان شود
کرمان - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان کرمان در خصوص گسترش شبکه های پیچیده و خطرناک اجتماعی هشدار داد و آن را توطئه دشمنان دانست.



 به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین چناریان ظهر شنبه در آیین انعقاد تفاهمنامه همکاری آموزش و پرورش و نیروی انتظامی گفت: امروز تعدد شبکه های اجتماعی و گرایش جوانان به سمت استفاده از این شبکه های تبدیل به یک معضل شده است. وی به نقش آموزش و پرورش در آگاه سازی جامعه اشاره کرد و افزود: باید در خصوص نحوه استفاده از تکنولوژی های جامعه را آگاه کرد. سردار چناریان اذعان داشت: در حال حاضر نوجوانان و جوانان می توانند به سادگی و از طریق تلفن های همراه در شبکه های اجتماعی وارد شوند که این امر می تواند زمینه بروز بحران های اجتماعی را فراهم کند و باید در این زمینه هوشیار و مراقب باشیم. وی گفت: امروز شاهد کاهش سن اعتیاد، افزایش طلاق، افزایش آمار زندانی ها، افزایش ناهنجاری های اجتماعی مانند نزاع، قتل و بی انضباطی در جامعه هستیم که انکار آنها به نوعی خیانت به شمار می رود و باید برای آنها چاره اندیشی شود. دشمنان بنیان خانواده ها را هدف قرار داده اند سردار چناریان با اشاره به اینکه دشمنان بنیان خانواده ها را هدف قرار داده اند افزود: آنها به دنبال گسترش فضای پیچیده و خطرناک شبکه های اجتماعی و ماهواره ای هستند. وی اذعان داشت: تکنولوژی در صورتی که درست استفاده شود دارای مزایای خوبی است اما زمانی می تواند استفاده از آن ثمربخش شود که با آگاهی همراه باشد. فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: معلمان تاثیر زیادی بر روی دانش آموزان دارند و لذا باید از این تاثیرگذاری در راستای روشن گری اذهان افراد استفاده شده و خطرات اجتماعی به آنها گوشزد شود. سردار چناریان انعقاد قرارداد بین نیروی انتظامی و اموزش و پرورش را بسیار مفید دانست و افزود: باید با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به مقوله فرهنگ عزمی جدی در این خصوص داشت و به صورت عملی در این راستا وارد میدان شد. وی با اذعان به این نکته که انتظارات ما در بازخود اقدامات صورت گرفته در زمینه فرهنگی برآورده نشده است، افزود: خانه، خانواده، مسجد و دانشگاه کانون هایی هستند که برای ایجاد ساختارهای مناسب اجتماعی تلاش می کنند. سردار چناریان ادامه داد: برخی نرم افزارهای تلفن همراه که مضر هستند در برخی کشورها فیلتر شده اند.  


۱۳۹۳/۲/۲۰ - ۱۵:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن