تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821109032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جواناني که در جام جهاني مي‌درخشند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: جواناني که در جام جهاني مي‌درخشند
کد خبر: ۳۹۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶ - 10 May 2014


در حالي که يک ماه تا جام جهاني فوتبال باقي مانده، 5 بازيکن جواني که احتمال درخشش در جام جهاني را دارند معرفي شدند.


در حالي که يک ماه تا آغاز جام جهاني فوتبال 2014 در برزيل باقي مانده، بيشتر تيم‌ها فهرست اوليه بازيکنان خود را انتخاب کرده‌اند تا در اردوهاي آماده سازي شرکت کنند.


در سياهه بازيکناني که به تيم‌هاي ملي مختلف دعوت شده‌اند نام‌ بازيکنان جواني ديده مي‌شود که اميدهاي زيادي به آنها براي درخشش در جام جهاني وجود دارد. در زير به پنج بازيکن جواني که مي‌توانند به عنوان بهترين بازيکن نام گرفته و درخشش خوبي داشته باشند اشاره مي‌شود.


5. ويلفرد بوني (ساحل عاج)


او يک مهاجم بسيار خوب با قدرت سرزني بالايي است. او شانس اين را دارد که هوادارانش را در جام جهاني تحت تاثير قرار دهد. او فصل بسيار خوبي را در سوانسي سيتي سپري کرده و براي تيمش 25 بار گلزني کرده است. او در کنار يحيي توره و ديديه دروگبا مي‌تواند ساحل عاج را به رده‌هاي بالاتر برساند. اين تيم با کلمبيا، ژاپن و يونان همگروه است.


4. پل پوگبا (فرانسه)


او قدرتمند، خلاق، سازنده و بازيکني است که قابليت بازي در چند پُست را دارد. بسياري او را با گل‌هاي زيبايي که به ثمر مي‌رساند مي‌شناسند. زدن هفت گل و دادن هفت پاس گل در طول فصل در ترکيب يوونتوس و نمايش عالي وي در خط هافبک اين تيم چيزي نيست که بتوان به سادگي از آن گذشت. او ممکن است در پست هافبک تهاجمي در کنار کريم بنزما و فرانک ريبري قرار بگيرد. فرانسه با سوييس، اکوادور و هوندوراس در يک گروه قرار گرفته است.


3. ماريو گوتسه (آلمان)


ستاره بايرن مونيخ را با پاس‌هاي بسيار خوبش مي‌شناسند. قدرت دريبل زني و دادن پاس‌هاي عالي در هر زمان و به هر منطقه‌اي از زمين او را نسبت به سايرين شاخص کرده است. بسياري از کارشناسان و بازيکنان بزرگ فوتبال آلمان، گوتسه را با استعدادترين بازيکن تاريخ اين کشور مي‌دانند. او پس از جدا شدن از بروسيا دورتموند و حضور در بايرن مونيخ موفق شد رکورد 15 گل و 12 پاس گل را در ترکيب تيم جديدش به ثبت برساند. حضور در کنار مارکو رويس و توماس مولر در ترکيب تيم ملي آلمان موجب درخشش بيشتر او در برزيل خواهد شد.


2. مارکو رويس (آلمان)


نيازي براي معرفي اين هافبک خوش آتيه نيست. دقت در دادن پاس‌، خلاقيت، سرعت و زنده کردن توپ‌هاي مُرده از ويژگي‌هاي رويس است. او که با 23 گل زده در اين فصل به عنوان بهترين بازيکن فصل دورتموند هم انتخاب شد در طول سال‌هاي اخير همواره به عنوان يکي از بهترين‌هاي آلمان و دورتموند بوده است. آلمان که در گروه خود شانس نخست صعود به مرحله بعد به حساب مي‌آيد بايد با تيم‌هاي آمريکا، غنا و پرتغال روبه‌رو شود.


1. ادن ازر (بلژيک)


بازيکن تيم ملي فوتبال بلژيک يکي از بهترين‌هاي دنياي فوتبال در حال حاضر است. اين فصل از رقابت‌هاي باشگاهي براي ازر عالي بوده است. 17 گل در اين فصل براي اين بازيکن 23 ساله و هفت پاس منجر به گل در کارنامه او ثبت شده است. او اخيرا به عنوان بهترين بازيکن جوان در ليگ برتر انگليس انتخاب شد. بلژيک در گروه H با تيم‌هاي کره جنوبي، الجزاير و روسيه قرار گرفته است و مي‌تواند مقابل بسياري از تيم‌هاي بزرگ دردسر ساز شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن