تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819460651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکیل موسسه خیریه امدادگران عاشورا در همه شهرستان ها ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



حجت الاسلام والمسلمین نکونام:
تشکیل موسسه خیریه امدادگران عاشورا در همه شهرستان ها ضروری است خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: تشکیل مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا در همه شهرستان های استان ضروری است و باید هر چه سریع تر شکل گیرد تا بتوان از همه ظرفیت های استان در این زمینه استفاده کنیم.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در نشست هیئت امناء مؤسسه خیریه امدادگران عاشورایی این استان، وجود عرصه های مختلف خدمت رسانی در کشور را به برکت نظام جمهوری و به برکت حاکمیت اسلام دانست و ابراز داشت: شکل گیری خیرین در عرصه های مختلف نظام و این که مردم به صورت خودجوش وارد میدان می شوند، بسیار ستودنی است و همه به برکت ظرفیت اسلام است.
 
امام جمعه شهرکرد به ظرفیت های بالای استان در زمینه خیرین اشاره کرد و افزود: تشکیل مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا در همه شهرستان های استان ضروری است و باید هر چه سریع تر شکل گیرد تا بتوان از همه ظرفیت های استان در این زمینه استفاده کنیم.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به این اجرای طرح سلامت در کشور و در این راستا بسیار کارگشا خواهد بود، ابراز داشت: از آن جایی که این طرح بسیار گسترده و هزینه بردار است، به نظر می رسد که اجرای آن به سختی صورت گیرد و شاید نتواند ادامه پیدا کند اما اگر بتواند روی پای خود بایستد، به یقین در جهت گره گشایی از مشکلات مردم در بحث درمان، شاهکار خواهد بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام به مشکلات، کمبودهای و هزینه های بالای درمان در کشور اشاره کرد و افزود: اجرای طرح هایی همچون طرح سلامت در کشور بسیار نیاز است و استمرار آن ها مهم تر، اما نباید تنها به اجرای چنین طرح هایی دل خوش باشیم چرا که نقش مؤسسه های خیریه در جهت رفع مشکلات مردم بسیار محسوس و ملموس است.
 
وی با بیان این که باید در همه زمینه های پژوهشی و تحقیقاتی وارد عمل شویم و دولت نیز هر کمکی می تواند به بیماران صعب العلاج ارائه دهد، تصریح کرد: نباید اجرای طرح ها باعث شود که خیال کنیم دیگر همه نیازهای بیماران صعب العلاج توسط دولت برطرف می شود؛ هنوز بسیاری از چشم ها به مؤسسه های خیریه دوخته شده است و این رسالت خیرین را بیشتر می کند.
 
رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری ضمن رضایت از عملکرد خیرین بخش سلامت، خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی در بخش خیرین سلامت بسیار نقش آفرین است؛ انتظا بنده این است که این ستاد توجه بیشتری به استان های محروم همچون این استان داشته باشد./9457/پ203/ب



۱۳۹۳/۲/۲۰






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن