تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815973614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فهرست بدهکاران بانکي در حال بررسي است/ پرونده مه آفريد درصلاحيت رييس دادگستري استان نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۲:۱۱ب.ظ)
اژه اي در جمع خبرنگاران: فهرست بدهکاران بانکي در حال بررسي است/ پرونده مه آفريد درصلاحيت رييس دادگستري استان نيست حجت‌الاسلام محسني‌اژه‌اي درنشست خبري امروز پاسخگوي سوالات متعدد خبرنگاران بود.
به گزارش خبرگزاري موج، محسني اژه اي سخنگوي قوه‌قضاييه در پاسخ به سوالي درباره ليست ارائه شده از سوي دولت در زمينه بدهکاران بانکي اظهار داشت: اين فهرست وصول شده و در حال بررسي است. ان شاء الله در نشست خبري آينده يک گزارش تقريبا تفضيلي از اين فهرست ارائه خواهم کرد.
وي درخصوص دستگيري فردي در فساد کلان بانکي نيز گفت: اين فرد مسئول دولتي نبوده و يکي از عناصري بود که با شخص مه افريد کار مي کرد. وي ارتباطاتي با بخشي از بانک ها و نهادها داشته و واسطه برخي از پرداخت هاي مه افريد بوده است و در برخي اقدامات مجرمانه ديگر در اين پرونده نيز شريک است.
دادستان کل کشور با بيان اينکه اين فرد در برخي اقدامات انجام شده، شريک جرم بوده است، ادامه داد: همان زمان، به اين فرد، خاوري و ساير متهمان به روش‌هاي مختلف اعلام کرديم که اگر برگرديد حتما به نفعتان خواهد بود. همين الان هم اگر برگردند به نفعشان خواهد بود. خاوري الان فراري است هرچند در نهايت دست عدالت به او خواهد رسيد و قطعا محاکمه خواهد شد ولي اينکه برگردد و محاکمه شود بيشتر براي نفع دارد تا اينکه فراري باشد و در غياب او و ديگر فراري‌ها، هر کس هرچه مي‌خواهد به آنها نسبت دهد

بازداشت سه نفر در پرونده ستاد سوخت
سخنگوي قوه‌قضاييه همچنين درباره پرونده تخلفات مالي در ستاد سوخت گفت: اين پرونده نيز در حال رسيدگي است و تاکنون در اين زمينه 3 نفر بازداشت هستند. تعدادي هم قبلا با قرارهاي مناسب آزاد شدند هرچند پرونده آنها نيز همچنان مفتوح است.

در توقيف روزنامه قانون اختيار با قاضي پرونده است
خبرنگار ديگري درخصوص توقيف روزنامه قانون پرسيد که دادستان کل کشور در پاسخ گفت: در قانون مطبوعات پيش بيني شده اگر يک نشريه در آنچه که در قانون ممنوع شده اصرار بورزد مي توان آن نشريه را توقيف کرد. موارد ديگري هم وجود دارد که به صورت مشخص اين اجازه را به هيأت نظارت بر مطبوعات و دادستان داده است تا اگر موردي را تشخيص داد نشريه را توقيف و پرونده را به دادگاه بفرستد. در اين مورد دادستان تهران يا زير مجموعه وي تشخيص داده و روزنامه را توقيف کردند. حال اين توقيف بستگي دارد به اينکه تا زمان دادگاه و رسيدگي نهايي و صدور حکم باشد يا نه. اگر احيانا تشخيص دادند مي توان قبل از رسيدگي نهايي نيز رفع توقيف کنند مثل بعضي از مواردي که قبل از اين داشتيم. اينکه توقيف بايد موقت باشد به تشخيص قاضي بستگي دارد و فعلا در اين پرونده قاضي مربوطه و دادستان تشخيص دادند که روزنامه توقيف شود و اينکه روزنامه تا زمان رسيدگي در دادگاه در توقيف مي ماند يا خير ،بستگي به نظر قاضي دارد.

دولت موارد خلاف من روحاني هستم را بايد اعلام کند
اژه اي درباره مستند «من روحاني هستم» و اينکه از دولت خواسته شده خودش موارد خلاف را اعلام کند گفت: بنده اين مستند را نديدم. قاعدتا موارد خلاف بايد از ناحيه دولت معرفي شود. طبق قانون اگر مقاماتي که رئيس‌جمهور هم جزو آنها است با توهين روبه‌رو شوند حتما دادستان مي‌تواند به موضوع ورود کند. اما اين موضوع نسبت به همه موارد صدق نمي‌کند.
وي ادامه داد: فرض کنيد در خصوص همين مجموعه؛ دروغ‌هايي گفته شده که به رئيس‌جمهور نسبت داده شده است،خب چه کسي مي‌تواند بگويد اين دروغ است؟
اژه‌اي گفت: خود دولت و کساني که مدعي هستند اين مجموعه دروغ است، بايد قسمت‌هاي دروغ را اعلام کنند. اين اقدام دادستاني تهران که درخواست کرده دولت موارد خلاف را بيان کند درست است

پرونده مه آفريد در صلاحيت رئيس دادگستري استان نيست
دادستان کل کشور در پاسخ به سوالي درباره ادعاي وکيل مه‌آفريد امير خسروي مبني بر موافقت رئيس کل سابق دادگستري استان تهران با تجديد رسيدگي به پرونده اين متهم گفت: اينگونه پرونده‌ها در صلاحيت رئيس دادگستري استان نيست.
وي خاطرنشان کرد: در صورتي اعمال ماده 18 پذيرفته مي‌شود که شخص رئيس قوه‌قضاييه تشخيص بدهد خلاف بيّن شرعي صورت گرفته است. در آيين‌نامه قانون مربوطه، چند مقام ديگر هم هستند که مي‌توانند به اين درخواست‌ها رسيدگي کنند و پيشنهاد بدهند. در پرونده‌هايي که در تجديد نظر استان رسيدگي و احيانا قطعي شده است، روساي کل دادگستري‌ها مي‌توانند پيشنهاد دهند اما پرونده‌هايي که توسط ديوانعالي کشور تأييد شده‌اند، بايد از سوي دادستان کل کشور درخواست داده شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن