تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817120894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساماندهي مکانيزه‌ ضايعات ساختماني در کرمان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۲:۲ب.ظ)
معاون شهردار کرمان خبر داد: ساماندهي مکانيزه‌ ضايعات ساختماني در کرمان معاون خدمات شهري شهردار کرمان گفت: طرح سامان‌دهي مکانيزه‌ ضايعات ساختماني در کرمان اجرا و منطقه‌ دو شهري به عنوان پايلوت اجراي اين طرح انتخاب شد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي بابايي با اشاره به اين‌که سامان‌دهي خاک و نخاله‌هاي ساختماني و ارائه‌ راهکار براي حل مشکل انباشت نخاله‌ها در حاشيه شهر، از 11 سال پيش دغدغه شهرداري بوده است، گفت: با مشارکت کارگروه بهداشت فرمانداري و شهرداري و با همکاري اداره‌ محيط زيست، 9 منطقه جهت تخليه‌ خاک و نخاله‌ها در شهر کرمان شناسايي شد.

تاييد 7 محل براي تخليه‌ خاک و نخاله‌هاي ساختماني در شهر کرمان
وي افزود: پس از مطرح شدن مناطق شناسايي شده در کارگروه بهداشت، بر اساس ارزيابي‌هاي زيست‌محيطي، هفت محل براي تخليه‌ خاک و نخاله‌هاي ساختماني مورد تاييد قرار گرفت که از اين تعداد، دو محل به سبب داشتن شرايط خاص، مشروط اعلام شد.
معاون خدمات شهري شهردار کرمان گفت: محل‌هاي تاييد شده شامل شهرک صنعتي قديمي به سمت کوره‌هاي آجر پزي، سمت راست کيلومتر 4 جاده‌ جوپار، جاده‌ تهران قبل از کارخانه‌ سيمان، جاده‌ اختيارآباد به طرف روستاي کوه باداموئيه، جاده‌ زنگي‌آباد 2 کيلومتر بعد از تصفيه‌خانه و کوره‌هاي آجر پزي، جاده‌ کوهپايه 2 کيلومتر بعد از روستاي سيدي جنب معدن سنگ و جاده‌ سرآسياب به سمت ده بالا محل معدن شن و ماسه‌ شهرداري بودند.
بابايي تصريح کرد: از اين تعداد، شهرک صنعتي قديم و به ويژه جاده‌ جوپار به سبب شرايط عبور سفره‌هاي آب زيرزميني مشروط اعلام شدند و بايد نخاله‌هايي در آن‌جا تخليه مي‌شدند که با ساختار محيط مطابقت داشته و فاقد هرگونه مواد سمي باشند.

جاده‌ اختيار آباد- کوهپايه و سرآسياب محل‌هاي فعال تخليه‌ خاک و نخاله در کرمان
وي افزود: در حال حاضر جاده‌ اختيار آباد به طرف روستاي کوه‌باداموئيه، جاده‌ کوهپايه 2 کيلومتر بعد از روستاي سيدي، جاده‌ سرآسياب به سمت ده بالا و محل معدن شن و ماسه‌ قديمي شهرداري، محل‌هاي فعال تخليه‌ خاک و نخاله در کرمان هستند.
معاون خدمات شهري شهردار کرمان گفت: محل‌هاي تخليه‌ خاک و نخاله، شامل فرورفتگي‌هاي زمين، معادن شن و ماسه‌ قديمي و متروکه و گودال‌‌هاي ناشي از برداشت غيرمجاز شن و ماسه هستند.
بابايي از اجراي طرح سامان‌دهي مکانيزه‌ جمع‌آوري و تخليه‌ خاک و نخاله‌هاي ساختماني توسط بخش خصوصي با نظارت شهرداري خبر داد و اظهار کرد: با تحقيق از روند اجراي اين طرح در کلان‌شهرهايي چون مشهد، تبريز، اصفهان و شيراز، طرح سامان‌دهي مکانيزه‌ ضايعات ساختماني در کرمان اجرا و منطقه‌ دو شهري به عنوان پايلوت اجراي اين طرح انتخاب شد.

ايجاد گل تپه و کمربند سبز در حاشيه‌ شهر کرمان
وي خاطرنشان کرد: راهکار فعلي براي جلوگيري از نازيبا شدن شهر در اثر انباشت نخاله‌ها، صاف و مسطح کردن نخاله‌ها و ايجاد گل تپه و هم‌چنين ايجاد کمربند سبز در حاشيه‌ شهر است.
معاون خدمات شهري شهردار کرمان با بيان اينکه اين مناطق، قابليت تبديل شدن به فضاي سبز را دارند، گفت: با خاک‌ريزي در مکان‌هايي که قابليت کشت وجود دارد، درخت‌کاري، تپه سبز و گل تپه ايجاد شده است.
بابايي با تاکيد بر اينکه براي از بين بردن چهره‌ نازيباي شهر از سمت جاده‌ جوپار تا بهشت زهرا، تپه‌هايي روي خاک و نخاله ايجاد و رفوژ وسط نيز گل‌کاري شده است، خاطرنشان کرد: در همين راستا، علاوه بر ايجاد گل‌تپه در ورودي شهر از سمت بلوار شهيد صدوقي، در بزرگراه غربي و شرقي شهر کرمان نيز کمربند سبز ايجاد شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن