تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 26 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811344636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باید با تعالیم قرآنی فرزندانمان را در برابر هجمه‌های فرهنگی غرب بیمه کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی منصوریان: 
باید با تعالیم قرآنی فرزندانمان را در برابر هجمه‌های فرهنگی غرب بیمه کنیم
مشهد - خبرگزاری مهر: معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: باید با تعالیم قرآنی فرزندان‌مان را در برابر هجمه‌های فرهنگی غرب بیمه کنیم.



به گزارش خبرنگار مهر، براتعلی منصوریان عصر جمعه در آیین اختتامیه مسابقات قرآن و عترت فرهنگیان خراسان رضوی اظهار کرد: مدارس هر روز یک برنامه قرآنی متناسب با سن دانش آموزان در مدارس ارایه دهند. معاون پرورشی و تربیتی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان این که برای شناسایی استعدادهای قرآنی و سمت و سودادن دانش آموزان به گرایشات قرآنی، بسیج فرهنگی نیاز است، افزود: به مدد مربیان قرآن و همه معلمان عاشق کتاب الهی، می‌توانیم زمینه مناسبی در مدارس فراهم آوریم. منصوریان ابراز امیدواری کرد: با انجام کارهای زیربنایی و ارزشی، در خصوص فعالیت‌های قرآنی تحولی چشمگیرایجاد و دانش آموزانی بیشتر در این مسیر تربیت شوند. وی اشاعه فرهنگ قرآنی را میان خانواده‌ها و جامعه ضروری دانست و بیان کرد: قرآن نسخه بی بدیل و شفابخش الهی است که با معطوف ساختن دل و جان به این موضوع می توان ضمن مراقبت روح، خیرات و برکات این تقرب الهی را به کارگزاران قرآن رساند. معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش خراسان با اشاره به این که قرآن دل‌ها و خانه‌ها را نورانی می‌سازد، گفت: مدرسه‌ها نیز با تلاوت، قرائت و ذکر، نورانی و مصونیت می یابند. منصوریان افزود: تعالیم الهی، آینده دانش آموزان و جامعه را بیمه می‌کند. وی توجه به تخصیص بودجه  و اعتبار به فرهنگ قرآنی را لازم و در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: در خواست امکانات و فرصت‌ها برای گسترش رشته‌های قرآنی، مطالباتی بر حق است ما نیز به این سمت حرکت می کنیم که اولویت برنامه های کاری خود را به تعالیم کتاب الهی اختصاص دهیم. منصوریان افزود: خروجی دستگاه تعلیم و تربیت باید انسان‌هایی شایسته و ارزشی باشند تا در پرتو این تعالیم برتر روش زندگی سالم به سبک اسلامی را برگزیده و به حیات طیبه دست یابند. منصوریان گفت: خانواده‌ها، مربیان قرآنی و تمام معلمان دلسوز در این راه سهیم و باید مسیری را فراهم آورند تا نسل آینده از حضور معنوی ایشان بهره برده و تربیت شوند. در ادامه، میکائیل باقری، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز گفت: 45 معلم زن و مرد نيز در هشتمين دوره مسابقات قرآن ويژه خود به مرحله استاني راه يافتند. رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: آيين افتتاح اين مسابقات 5 شنبه انجام و عصر امروز نيز طي مراسمي برترينها معرفي شدند. وي رشته هاي مسابقه معلمان را قرائت، حفظ، ترتيل و اذان ويژه برادران بر شمرد.


۱۳۹۳/۲/۲۰ - ۰۹:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن