تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813354291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتکاف جوانان را در برابر هجمه های فرهنگی بیمه می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اعتکاف جوانان را در برابر هجمه های فرهنگی بیمه می کند همدان-ایرنا-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت:حضور در آیین معنوی اعتکاف جوانان را در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان بیمه می کند.


به گزارش ایرنا آیت الله ˈغیاث الدین طه محمدیˈروز جمعه در خطبه های نماز جمعه همدان در حسینیه امام خمینی (ره) این شهر افزود:والدین جوانان خود را برای حضور در مراسم مذهبی،معنوی و انسان ساز اعتکاف تشویق کنند.
وی ادامه داد:به رغم راه اندازی جنگ نرم توسط دشمنان در کشور خوشبختانه هر ساله به خیل جوانان شرکت کننده در آیین اعتکاف افزوده می شود به گونه ای که مساجد استان پاسخگوی حضور تمام این افراد در اعتکاف نیست.
وی افزود:خیرین و نیکوکاران مومن می توانند با کمک های خود زمینه را برای بهتر شدن شرایط اعتکاف مهیا کرده و از اجر اخروی آن نیز بهره بگیرند.
امام جمعه شهر همدان بیان کرد:تا زمانی که مردم اعتقاد خود به امامت را حفظ کنند می توان به راحتی سایر مسائل دینی را نیز حل کرد اما اگر در یک کشور مسلمان امامت نباشد دیگر نمی توان چیزی را پابرجا کرد.
وی عنوان کرد: در جنگ سوریه آل سعود و صهیونیست ها به دنبال ضربه زدن به دین اسلام هستند که اعلام برخی فتواهای کاذب و غلط مانند جهاد نکاح از جمله این فتواهای باطل و ضد دین است که از سوی این افراد در جنگ سوریه اعلام شده است.
وی با اشاره به جنگ های موجود در کشورهای جهان افزود:جنگ شرق و غرب در کشور اوکراین و کشته شدن افراد مظلوم و بی گناه در این جنگ ها نتیجه انتقام گیری صهیونیست ها از روسیه به بهانه پشتیبانی از کشور مسلمان سوریه است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از حضور پیدا نکردن به موقع برخی از نمازگزاران در صفوف نماز جمعه خاطر نشان کرد:در دین اسلام تاکید شده است که اگر فردی برای خطبه های نماز جمعه حاضر نباشد نماز جمعه وی اجری ندارد.
7530/551
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن