تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805339991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«سفید سیاه خاکستری» چهره خوب و بد هفته، درس عبرت هفته و نظریه پرداز هفته+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: «سفید سیاه خاکستری»
چهره خوب و بد هفته، درس عبرت هفته و نظریه پرداز هفته+تصاویر
مسئول است، پشت میز وزارت می‌نشیند، با شعار خدمت به مردم به میدان آمده مثل بقیه؛ چهره خوب این هفته شعار خدمتش تنها بر روی یک قاب زیبای منبت کاری‌ شده هک نشد و به آن عمل کرد.

خبرگزاری فارس: چهره خوب و بد هفته، درس عبرت هفته و نظریه پرداز هفته+تصاویر


سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس در نظر دارد تا خبرسازترین «چهره‌های» هفته گذشته را تحت عنوان بسته خبری «سفید سیاه خاکستری» به مخاطبان خود معرفی کند. با ما همراه باشید با چهره‌های هفته گذشته:   *چهره خوب هفته مسئول است، پشت میز وزارت می‌نشیند، با شعار خدمت به مردم به میدان آمده مثل بقیه؛ اما شعار خدمتش تنها بر روی یک قاب زیبای منبت کاری‌ شده هک نشد؛ خود از نزدیک پای درد و دل مردم نشست؛ وقتی سیاهی را از روی چشمان زیبای دختر 6 ساله کنار زد تنها به یک چیز می‌اندیشید، «شوخان» از این پس می‌بیند.    شوخان دختر 6 ساله‌ای که بینایی خود را به علت حساسیت دارویی از دست داده بود توسط سید حسین قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت تحت عمل جراحی چشم قرار گرفت و بینایی خود را بدست آ‌ورد.

  *کتاب‌خوان هقته! شهر در امن و امان است؛ آن مرد می‌رود، می‌آید، آن مرد با آرامش در گذر است، آن مرد به فعالیت‌های فرهنگی علاقه‌مند است. به اشتباه فعالیت‌هایش را در سیاسی و اجتماعی محدود می‌کنند؛ نام آن مرد ... لازم نیست؛ آن مرد معروف است، نامش را همه می‌شناسند. پرونده‌ آن مرد با کیفرخواستی 125 صفحه‌ای، 15 اردیبهشت 92 از سوی دادگاه به دادسرای تهران بازگردانده شد تا ایرادات آن برطرف شود اما با گذشت یک سال هنوز این پرونده به دادگاه بازگردانده نشده است؛ وی یکی از بازدیدکنندگان امسال نمایشگاه کتاب بود.

  *درس عبرت هفته! نخست نخست‌وزیر ایتالیا بود؛ شاید باور کردنش اندکی سخت باشد اما «سیلویو برلوسکون» بر اساس حکم دادگاه باید به دلیل تخلف مالیاتی، به مدت یک سال حداقل هفته‌ای 4 ساعت در یک آسایشگاه سالمندان در نزدیکی میلان کار کند. تصویری که در هفته گذشته تعجب بسیاری را برانگیخت «برلوسکونی در حال جاروکشی» درست می‌بینید او یک زمان نخست وزیر بود برای خودش، اما اکنون درس عبرت، درس عبرتی برای محاکمه‌کنندگان و محاکمه شوندگان!

  *گم شده هفته «پلیس کانادا تائید کرده که خاوری در کانادا است». سرهنگ مسعود رضوانی مدیرکل اینترپل ناجا در هفته گذشته از مکان یک گم شده خبر داد که گویا پیدا شده؛ اشتباه نکنید خودش که نه! فعلاً مکانش. وی گفت که «ما با پلیس اینترپل کانادا مذاکره و گفت‌وگو کرده‌ایم و مدارک خاوری را ارسال کرده‌ایم و با پیگیری و جدیت پرونده را دنبال می‌کنیم». از پلیس اینترپل کانادا تقاضامندیم تا گم شده را پیدا کند و جویندگان را هرچه سریعتر از نگرانی برهانند!

  *تلنگر هفته «برخی هنرمندان خجالت می‌کشند سر صحنه فیلمبرداری نماز بخوانند». این سخن از سوی فردی عنوان می‌شود که سال‌هاست در میان اهالی هنر حضور دارد و لازم دیده است تا بگوید: «این نهایت تأسف است برای من که سر صحنه فیلمبرداری کسی به من می‌گوید من خیلی خوشحالم که می‌توانم اینجا نماز بخوانم! این یعنی چی؟ یعنی به سمتی حرکت کرده‌ایم که فردی سر صحنه فیلمبرداری برخی فیلم‌ها حتی خجالت می‌کشد که نماز بخواند.» محمد حسین قاسمی تهیه کننده شیار 143 در هفته گذشته تلنگری به تمام کسانی زد که دغدغه فرهنگ و هنر کشور را دارند.

  *طلای ناب هفته پیش از این کمتر کسی وی را می‌شناخت اما اکنون همه او را با نام «دست طلا» می‌شناسند؛ حالا چه شد که نام عباسعلی باقری بر سر زبان‌ها افتاد؟ فقط یک اشاره خبرگزاری‌ها به خبر تجلیل رهبر معظم انقلاب از کتاب «عباس دست طلا» باعث شد تا چاپ اول این کتاب در 3 هزار نسخه به فروش برسد و بازدیدکنندگان عباس دست طلا را روی دست ببرند؛ نویسنده این کتاب محبوبه معراجی‌پور است.

  *نظریه پرداز هفته! «اگر به من باشد، هلال احمر را تغییر می‌دهم و شیر و خورشید را جایگزین آن می‌کنم»؛ گوینده این سخن از درباریان پهلوی نبوده و نیست؛ می‌دانید سمتش را؟! وی دستیار ارشد رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی است، جالب شد، نه؟! اظهارات هفته گذشته علی یونسی، در یک نشست خبری رسانه‌های اپوزیسیون را بسیار ذوق زده کرد؛ از رادیو فردا تا دویچه‌وله؛ امان از روزی که یادمان برود خیلی چیزها را ...

  *اعتراف هفته! «این روزها جایزه صلح نوبل را به هر کسی می‌دهند» اعترافی از سوی یک مدعی، بالأخره ماه پشت ابر نمی‌ماند و مدعیان خود زبان به اعتراف می‌گشایند، اعترافی بی‌تهدید و بی‌‌ارعاب؛ در حالی که دادن جایزه صلح نوبل به «باراک اوباما» انتقادات زیادی را برانگیخته بود، وی با طعنه به اینکه رئیس‌جمهور روسیه نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شده، گفت: منصفانه بگویم آنها این روزها این جایزه را به هر کسی می‌دهند.

  *چهره بد هفته «آمریکا می‌تواند ظرف یک شب برنامه هسته‌ای ایران را از بین ببرد»؛ ایهود باراک، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در اظهاراتی با تأکید بر ضعیف‌تر شدن آمریکا در طی سال‌های اخیر، مدعی امکان پذیر بودن از بین بردن برنامه هسته‌ای ایران در عملیاتی بسیار آسان شد. نه تهدید، نه تهمت، نه مداخله، هیچ کدامیک از اینها دلیل انتخاب ایهود باراک به عنوان چهره بد این هفته نبود؛ تنها به دلیل ... کاملاً روشن است؛ به نظر شما اینطور نیست؟

  بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی انتهای پیام/

93/02/20 - 08:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن