تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815752555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسوول بسیج دانشجویی: استکبار هرگز دغدغه رفع مشکلات اقتصادی ایران اسلامی را ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مسوول بسیج دانشجویی: استکبار هرگز دغدغه رفع مشکلات اقتصادی ایران اسلامی را ندارد خبرگزاری پانا: مسوول بسیج دانشجویی کشور گفت: استکبار بویژه آمریکا و امثال آن هرگز دغدغه رفع مشکلات اقتصادی ایران اسلامی را نداشته و ندارند
۱۳۹۳ شنبه ۲۰ ارديبهشت ساعت 08:54



 به گزارش سرویس خبر پانا، محمد ودود حیدری در همایش بسیج دانشجویی استان زنجان، بر لزوم برخورد محتاطانه با استکبار و تکیه بر توانمندی نیروهای داخلی برای برطرف سازی مشکلات موجود کشور تاکید کرد. وی یادآورشد: تلاش استکبار برای مواجهه با اصل انقلاب اسلامی است.

حیدری با تاکید بر اینکه شان بسیج دانشجویی تقابل با دولت و درگیری با مسوولان دانشگاه ها نیست، یادآورشد: باید با زبان استدلال و تبیین به مذاکره نشست و از ظرفیت کرسی های آزاد اندیشی برای بیان تفکرات موافق و مخالف استفاده کرد.

مسوول بسیج دانشجویی ملاک و معیار تفسیر خط امام خمینی(ره) را فرمایشات گهربار رهبری دانست و گفت: امروز باید خط امام راحل را شناخت و مطابق دستورات و آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب پیش رفت.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بزرگترین پیرو خط امام خمینی(ره) هستند، بنیانگذار کبیر انقلاب را تابع تمام توصیه ها و دستورات دین مبین اسلام خواند.

حیدری اظهار کرد: تمامی افرادی که ادعای تبعیت از خط امام خمینی(ره) را دارند نباید صحبتهای معظم له را با متناسب با سلیقه شخصی خود تعبیر و تفسیر کنند.

مسوول بسیج دانشجویی کشور، گفت: نخستین پایه گذار جنگ نرم امام خمینی(ره) بود که با قیام خود در مقابل طاغوت توانست با کمترین خسارت جانی و مالی انقلابی را به پیروزی برساند که در تاریخ جهان بی نظیر است.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان امروز با بهره گیری از همین شیوه امام خمینی(ره) در تلاش برای ضربه زدن به ملت و نظام اسلامی هستند.

حیدری ادامه داد: هم اکنون در جای جای جهان هر اتفاقی که به مراتب کوچکتر از انقلاب اسلامی سال 57 ایران است، رخ می دهد می توان شاهد کشتار هزاران نفر بود.

مسوول بسیج دانشجویی کشور گفت: انقلاب اسلامی توانست با کمترین خونریزی و خسارت به پیروزی برسد.

وی بر لزوم افزایش افق نگاه دانشجویان نسبت به مسایل مختلف تاکید کرد و بلند نگری را موجب برنامه ریزی و اقدام تاثیر گذار خواند.

حیدری با بیان اینکه نسل کنونی انقلاب اسلامی در صورتی که جلوتر از نسل اول انقلاب نباشند، عقبتر از آنان نیستند، حضور هوشیارانه و با بصیرت جوانان در مقابل فتنه ها و توطئه های دشمنان طی سالهای گذشته بارزترین نشانه این موضوع عنوان کرد.

مسوول بسیج دانشجویی کشور گفت: امروز با وجود گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، همچنان روحیه مبارزه با استکبار و ظلم و انقلابی گری در جوانان ایرانی موج می زند.

وی وجود روحیه انقلابی در میان جوانان و آحاد مردم را نشانه درستی مسیر انقلاب اسلامی عنوان کرد و از فاصله گرفتن برخی افراد از ارزشهای آن خبر داد.

حیدری تاکید کرد: در صورتی که افراد انقلاب اسلامی را به درستی بفهمند و درک کنند و اسلام را آنگونه که باید بدانند، به حتم مسیر انقلاب را در پیش خواهد گرفت.

مسوول بسیج دانشجویی کشور انقلاب را حاصل بهره گیری از دین مبین اسلام خواند و مسلمان حقیقی را دارای روحیه انقلابی دانست.

وی شناخت مبانی انقلاب را لازمه پاسداری از ارزشهای آن برشمرد و انقلاب اسلامی را دارای ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خواند که تاکنون فقط بعد سیاسی آن به سرانجام رسیده است.

حیدری به تداوم انقلاب در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی اشاره و لازمه انقلابی ماندن را همراهی با انقلاب اسلامی تا انتهای مسیر عنوان کرد.

مسوول بسیج دانشجویی کشور گفت: در صورتی که مبانی اسلام و انقلاب را نتوان به درستی شناخت، چه بسا که در طی مسیر دچار انحراف و اشتباه شد و به مشکل برخورد.

وی شناخت درست خط امام خمینی(ره) را لازمه دستیابی به شناختی صحیح از مبانی انقلاب اسلامی برشمرد و از بی توجهی به آن طی سالهای گذشته خبر داد.

حیدری با بیان اینکه امام خمینی( ره) سنگ بنای انقلاب اسلامی را بر زمین نهاد و آن را طراحی کرد، مطالبه و دغدغه امام راحل را تشکیل حکومت جهانی مستضعفین، صدور انقلاب اسلامی و برپایی هسته های جهانی حزب الله خواند.

مسوول بسیج دانشجویی کشور، بر لزوم بهره گیری از ارزشهای انقلابی برای ایجاد تحول در رویه های معمول و بهینه سازی ساختارهای موجود تاکید کرد و کوتاه نیامدن از ارزشها و حرکت در مسیر انقلاب را از شاخصه های فردی با روحیه انقلابی برشمرد.

وی مردم و مستضعفین را از مهمترین کلید واژه های مورد استفاده امام خمینی(ره) عنوان کرد و بر لزوم توجه همه جانبه افرادی که هم اکنون مسوول هستند و یا دانشجویانی که در آینده به سمتی دست خواهند یافت به این گروه تاکید کرد.

حیدری مهمترین توصیه امام راحل به همه مردم به ویژه دانشجویان را بازی نکردن در پازل دشمنان عنوان کرد و خواستار تلاش همراه با تقوا برای پیش برد برنامه ها و اهداف نظام اسلامی شد.

رییس دانشگاه زنجان نیز در این مراسم گفت: ایرانیان از نعمت های بی شماری برخوردار هستند و باید قدر دان آن باشند، اما بزرگترین نعمتی که خداوند متعال به نسل کنونی و انقلاب عطا کرده، تولد در عصر امام خمینی(ره) بوده است.

محسن افشارچی افزود: در عصر جاهلیت مدنی که غرب با تمام امکانات و قدرت در تلاش برای تحمیل اندیشه خود به تمام جهانیان بود، مردی برخواست و در مقابل خواست آنان قد علم کرد و ایرانیان را پیرو خود ساخت.

وی یادآورشد: آن امامی که ما می شناسیم می گوید تا کفر و استکبار هست، مبارزه هست و تا زمانی که مبارزه هست، ما نیز هستیم.

افشارچی اظهار کرد: همان امام می گوید ما شریک غم تمام مظلومان عالم هستیم و اگر کفر بخواهد در مقابل دین ما بیاستد ما در مقابل تمام دنیای آنان ایستادگی خواهیم کرد.

رییس دانشگاه زنجان گفت: باید قدر دان این نعمت بود و از برکات چنین رهبر و امامی نهایت بهره برداری را داشت.

وی خاطر نشان کرد: شکر نعمت آن مقاومت در برابر خواست و فشار دشمنان است تا بتوان در مسیر عدالتی حرکت کرد که امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب سالهای سال دنبال آن بوده اند، حرکت کرد.

افشارچی تاکید کرد: باید در مقابل دشمنان ایستاد و از هیچ جهان خواری نترسید تا به موفقیت و پیروزی دست یافت.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن