تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815375923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم قدرتمندی راهی رقابت‌های لیگ برتر هندبال می‌کنیم/ اولویت استفاده از جوانان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان تابش در گفتگو با مهر:
تیم قدرتمندی راهی رقابت‌های لیگ برتر هندبال می‌کنیم/ اولویت استفاده از جوانان است
اصفهان – خبرگزاری مهر: قائم‌مقام باشگاه سپاهان اصفهان گفت: با توجه به بازگشت تیم هندبال سپاهان به مسابقات لیگ برتر، تیم قدرتمندی راهی رقابت‌های لیگ کرده و اولویت ما استفاده از جوانان در کنار بازیکنان با تجربه است.



مسعود تابش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازگشت تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان به مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: قرار است که در فصل جاری هندبال باشگاه سپاهان بار دیگر آغاز به فعالیت کرده و بار دیگر به فعالیت خود در مسابقات لیگ برتر ادامه دهد. وی با اشاره به عدم توقف فعالیت‌های سپاهان در رشته هندبال افزود: البته این باشگاه در زمینه فعالیت‌های هندبال توقفی ایجاد نکرده بود و تنها در زمینه هندبال بزرگسالان مدتی توقف داشت اما جوانان، نوجوانان و نونهالان ایران در رقابت‌های ایران قهرمان شده و تیم هندبال ساحلی جوانان ما نیز به قهرمانی دست پیدا کرد. قائم‌مقام باشگاه سپاهان اصفهان درباره دلایل تعطیلی تیم بزرگسالان این باشگاه خاطرنشان کرد: تیم بزرگسالان سپاهان به دلایلی یک سال از فعالیت خود را متوقف کرد اما قرار است که در فصل جاری بار دیگر به لیگ باز گردد. وی افزود: تلاش می‌کنیم که در فصل جاری تیم خوبی به مسابقات لیگ برتر اعزام شود چون از جوانان خوبی بهره می‌گیریم که این جوانان می‌توانند آینده‌ساز هندبال باشگاه باشند. تابش گفت: تلاش می‌کنیم که در فصل جاری با استفاده از بازیکنان جوان و با تجربه، یک تیم قدرتمند روانه مسابقات لیگ برتر کنیم.


۱۳۹۳/۲/۲۰ - ۰۸:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن