تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814711519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه خوی: اعتکاف تمرین اتصال به خدا و انقطاع از غیر اوست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه خوی: اعتکاف تمرین اتصال به خدا و انقطاع از غیر اوست خوی، ارومیه - ایرنا - امام جمعه خوی گفت: اعتکاف تمرین اتصال به خدا و انقطاع از غیر اوست و باید معتکفان با تفکر و اندیشه با راز و نیاز و مناجات با خدا پرداخته و تمرین بکنند که پس از خاتمه اعتکاف همچنان روح معنوی خود را تا سال دیگر حفظ کنند.


حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری در خطبه های نماز جمعه این هفته خوی با اشاره به فضیلت ایّام البیض و اعتکاف در ماه رجب اظهار کرد: در اهمیت اعتکاف همین بس که رسول خدا (ص) به صورت مداوم و همه ساله عمل عبادی اعتکاف را تا آخر عمر در ماه رمضان انجام می دادند.
وی با بیان بخشی از احکام اعتکاف گفت: بر اساس مفاد روایات و فتاوای فقها اعتکاف باید در مساجد جامع باشد ولی بعضی از فقها در مساجد غیرجامع نیز جایز می دانند.
خطیب نماز جمعه خوی با تبریک 13 رجب روز میلاد امیر مؤمنان (ع) نیز گفت: بخشی از شگفتیهای زندگی پر حادثه امیرمؤمنان (ع) مربوط بـه ولادت و دوران کودکی، نوجوانی و جوانی آن بزرگوار است.
وی افزود: تولد امیر مؤمنان (ع) در داخل کعبه صورت گرفت کـه فضیلت منحصر به فرد آن حضرت بود و پرورش یافتن ایشان در خانه رسول خدا (ص) از شش سالگی و تبعیت و پیروی صد در صد او از پیامبر اکرم (ص) از فضیلتهای حضرت علی (ع) بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحران اوکراین اظهار کرد: اوکراین با جمعیت 46 میلیون نفری در میان کشورهای به استقلال رسیده پس از فروپاشی شوروی دومین قدرت بعد از روسیه است و این کشور از امکانات مهم صنعتی و توسعه سیاسی لازم برخوردار است و برای ابرقدرتها از موقعیت حساس و استراتژیک جغرافیایی برخوردار می باشد.
امام جمعه خوی افزود: دور کردن غرب از اوکراین و جلوگیری از پیوستن این کشور به اتحادیه اروپا موضوعی است که روسیه با آمریکا و اتحادیه اروپا به زورآزمایی در آن مشغول هستند و تاوان آن را مردم اوکراین می پردازند.
7128/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن