تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819917112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه زنجان: عشق به امام و رهبری از مشخصه های بارز و غیر قابل انکار سپاه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه زنجان: عشق به امام و رهبری از مشخصه های بارز و غیر قابل انکار سپاه است خبرگزاری پانا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: عشق به امام و رهبری از مشخصه های بارز و غیر قابل انکار مجموعه سپاه است
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ساعت 11:09



 به گزارش سرویس خبر پانا، حجت الاسلام علی خاتمی، در دیدار با کارکنان سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید براینکه پاسداران ، رگ جانشان به امام و رهبری وابسته است، افزود: دلبستگی و عشق نیروهای سپاه به ولایت ، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری قوی تر از وابستگی به خانواده آنان است و در حقیقت این مهم رمز ماندگاری این نیروی مخلص و توانمند می باشد. وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، همواره توانمندی و شایستگی های بالای خود را در عرصه های مختلف نشان داده است اظهار کرد: پایبندی به اسلام و قرآن ، عشق به ولایت و عمل خالصانه ، سپاه را در مقابل تمامی هجمه ها حفظ کرده است.

حجت الاسلام خاتمی ، افزود: در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، به مسایل اعتقادی اهمیت بسیار بالایی داده می شود و از آنجاکه که این نیروها به صورت خالصانه وارد کارزار می شوند لذا به توفیقات خوب و مناسبی نیز دست می یابند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ولایتمداری را از ویژگیهای بارز سپاه ذکر کرد و گفت: سپاه به عنوان مولود انقلاب ، بر مبنای ایمان ، اعتقاد ، ایدئولوژی اسلام ناب محمدی و دفاع از تمامیت اسلام و نظام اسلامی شکل گرفت و هر چقدر که از عمر با برکت انقلاب می گذرد ، ضرورت و اهمیت این مجموعه بیشتر نمایان می شود.

حجت الاسلام خاتمی، با بیان اینکه ماهیت سپاه که نشات گرفته از اسلام ناب محمدی می باشد ، ماهیتی اعتقادی، فکری و فرهنگی است ، افزود: دوران دفاع مقدس، ضرورت توسعه سپاه را بیشتر کرد و امروز نیز با باز شدن جبهه های مختلف و تنوع حملات و هجمه های دشمنان ، نیاز به گسترش و توسعه بیشتری دارد.

وی اظهار کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی در عرصه های مختلف اعم از ، دانش آموزی، دانشجویی، کارمندی، بانوان ، اصناف و کشاورزی ، جبهه باز کرده که برای مقابله با هجمه های سنگین لازم است مهارت ها و توان سپاه پاسداران نیز ارتقا بیشتری یابد.

حجت الاسلام خاتمی ، افزود: دشمنان داخلی و خارجی برای رسیدن به اهداف شوم و پلید خود ، توطئه ها رنگارنگی را طراحی می کنند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن