تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820287926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست کارگروه استانداران شش استان شمال غرب کشور برای ایجاد وحدت رویه در اجرایی قوانین در تبریز تشکیل شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نشست کارگروه استانداران شش استان شمال غرب کشور برای ایجاد وحدت رویه در اجرایی قوانین در تبریز تشکیل شد تبریز - ایرنا - معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان شرقی از برگزاری نخستین نشست کارگروه منطقه سه با حضور استانداران شش استان شمال غرب کشور برای ایجاد وحدت رویه در اجرای قوانین در تبریز خبر داد.


به گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری، فرخ مسجدی گفت: کارگروه های منطقه ای بر اساس ابلاغیه وزیر کشور برای اجرای بهینه وظایف و ماموریت های قانونی و هماهنگی و مشارکت درطراحی نظام برنامه ریزی توسعه ملی و منطقه ای تشکیل شده است.
وی هدف از تشکیل این کارگروه ها را ایجاد وحدت رویه در اجرای قوانین، هماهنگی در اجرای سیاست های عمومی دولت، استفاده از تجارب استان ها و هم اندیشی در خصوص مسایل مهم منطقه ای و تقویت نقش استان ها در تصمیم گیری های ملی و استانی ذکر کرد.
مسجدی با اشاره به تاکید وزیر کشور بر بهره گیری از بیشترین امکانات و ظرفیت های استانی برای توسعه متوازن مناطق، از تشکیل پنج کارگروه منطقه ای در کشور خبر داد و گفت: کارگروه منطقه سه با عضویت استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، آذربایجان غربی، زنجان، گیلان و کردستان تشکیل شده است.
وی افزود: در این نشست استانداران عضو این کارگروه در خصوص مسایل منطقه ای از جمله وضع اجرای هدفمندی یارانه ها، مسایل بانکی و تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، عملکرد صندوق توسعه ملی و بودجه هزینه ای استان ها بحث و تبادل نظر کردند.
مسجدی تصویب شیوه نامه اجرایی دستورالعمل تشکیل کارگروه را ازدیگر تصمیم های این نشست اعلام کرد و گفت: استانداران عضو کارگروه منطقه سه همچنین با استقرار دبیرخانه دایمی این کارگروه در معاونت برنامه ریزی استانداری آذربایجان شرقی موافقت کردند.
دبیر کارگروه منطقه سه کشور ادامه داد: در این نشست همچنین مقرر شد کمیته ای با حضور معاونان برنامه ریزی استانداری های عضو تشکیل و موضوع های مهم مرتبط با این منطقه را بررسی و به کارگروه استانداران ارایه کند.
به گفته وی نشست کارگروه منطقه سه کشور به صورت فصلی و دوره ای تشکیل و میزبان دومین نشست ان استان گیلان خواهد بود.
7223/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن