تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821009639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رحيمي: از مشکلات حرف نمي‌زنم حلش مي کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رحيمي: از مشکلات حرف نمي‌زنم حلش مي کنم
چند روز پيش بود که علي پروين در يک مصاحبه گفت در پرسپوليس قحط الرجال نيست وقتي خوب فکر مي کنيم مي بينيم که اسطوره پرسپوليس درست مي گويد اما کاش علي پروين اين را هم قبول کند که در پرسپوليس قحط المدير است.

به گزارش ورزش سه، حرفهاي شجاعانه عليرضا رحيمي در همان ابتداي برنامه ورزش و مردم نويد يک مديريت خوب و اتفاقات خوب را در پرسپوليس مي دهد.

رحيمي که حالا توسط وزارت ورزش مامور شده تا پرسپوليس را از مشکلات نجات دهد در همان اول برنامه به صراحت مي گويد من نيامده ام از مشکلات موجود حرف بزنم من امده ام مشکلات را حل کنم و اين کار راهم انجام مي دهم.

رحيمي در اين برنامه حرفهاي جالبي مي زند حرفهايي نو در فوتبال ايران که هميشه از مديريت هاي اشتباه ضربه خورده است.

مدير عامل پرسپوليس تاکيد مي کند آکادمي باشگاه پرسپوليس بايد در سال 2بازيکن به تيم بزرگسالان بدهد و اگر اين اتفاق نيفتد همان بهتر که آکادمي تعطيل شود و اين موضوع نشان مي دهد که با اين وجود خيلي از دلالي ها در تيمهاي پايه پرسپوليس جمع مي شود.

از حرفهاي رحيمي اينطور بر مي آيد که سياسي مرد مهم تيم هيئت مديره پرسپوليس است.

سياسي که يک ساختما ساز است مي تواند عضو موثر هيئت مديره پرسپوليس باشد.

همچنين افرادي مثل مونسان که قطبي اقتصادي در کيش به شمار مي آيد و سليمي شهردار منطقه 11 که او هم در هيئت مديره پرسپوليس مي تواند نقش ويژه اي داشته باشد.

رحيمي به وضوح تاکيد مي کند که من مصوبات هيئت مديره را اجرا مي کنم و قانون از همه چيز بالاتر است.

همچنين مدير عامل پرسپوليس هفته اي 1روز را به مطبوعات و اهالي رسانه اختصاص مي دهد و اين نشان از احترام رحيمي به شآن اهالي رسانه است.

يکي از نکات مديريت خوب رحيمي دادن آزادي عمل و اختيار تام به کادر فني است و مي بينيم که رحيمي در برنامه ورزش و مردم تاکيد مي کند دايي نبايد دغدغه اي جز بحث فني داشته باشد و در انتخاب بازيکن به دايي اختيار تام مي دهد.

آيين نامه فني باشگاه پرسپوليس هم الگو برداري از آيين نامه باشگاه آژاکس و آرسنال است و اين مسئله مي تواند در پيشرفت باشگاه پرسپوليس نقش مثبتي داشته باشد.

تشکر ويژه بهرام شفيع مجري برنامه ورزش و مردم از رحيمي براي مشاوره ها و کمک هاي رحيمي زماني که رييس فدراسيون هندبال بود و شفيع رييس فدراسيون هاکي بود از نکات قابل توجه اين برنامه بود که شفيع تاکيد کرد من خودم را شاگرد شما مي دانم و در آن مقطع مشاوره هاي شما خيلي به من کمک کرد البته در لا به لاي برنامه هر از چند گاهي هم شفيع به خاطر جواب ندادن هاي رحيمي به برخي از سوالات تيکه هايي را به مدير عامل پرسپوليس مي انداخت.

در پايان برنامه هم شفيع در مورد بحث بدهکاري پرسپوليس به عجمان پرسيد که رحيمي پاسخي به اين سوال نداد همچنين شفيع در مورد حضور عابديني در پرسپوليس و علاقه او به بحث فني و مسئله جا نشدن 2پادشاه در يک حريم از رحيمي پرسيد که مدير عامل پرسپوليس خيلي کوتاه پاسخ داد هيچ کس از قانون بالاتر نيست و به نوعي به همه فهماند در پرسپوليس هرکسي جايگاهي دارد و بايد در حيطه وظايفش عمل کند.

رحيمي در پايان صحبتهايش با برنامه ورزش و مردم از هواداران پرسپوليس خواست تا به او يک فرصت چند ساله که نه بلکه چند ماهه بدهند و بعد در مورد او نظر بدهند. چرا که اعتقاد داشت هواداران پرسپوليس هنوز از او شناخت کافي ندارند در پايان برنامه مجري برنامه رحيمي را يک مدير کار بلد دانست و اسم کوچک مديرعامل پرسپوليس را خطاب قرار داد و گفت عليرضاي عزيز پرسپوليس را مي سازد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1393/02/19 12:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن