تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805323640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به منظور بررسی مشکلات صورت گرفت بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بخش پاتاوه+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به منظور بررسی مشکلات صورت گرفت
بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بخش پاتاوه+تصاویر
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همراه جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی از روستاهای بخش پاتاوه شهرستان دنا بازدید کردند.

خبرگزاری فارس: بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بخش پاتاوه+تصاویر


به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،از صبح دیروز تا پاسی از شب استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه نماینده مردم بویراحمد و دنا از بخش پاتاوه شهرستان دنا بازدید و از نزدیک با اهالی روستاهای این بخش دیدار کردند. اولین مقصد این بازدید روستای بنستان بخش پاتاوه بود، استاندار و هئیت همراه پس از عطرافشانی گلزار شهدای بنستان به بررسی مشکلات موجود در این روستا پرداختند. به گزارش فارس اهالی روستای بنستان بیش از هر چیز از نیمه‌کاره رها شدن سالن ورزشی این روستا و فقدان پزشک و کادر مجرب در درمانگاه گلایه داشتند، استاندار نیز در زمینه رفع مشکل سالن ورزش روستای بنستان قول مساعد داد

عطرافشانی گلزار شهدای بنستان بعد از روستای میمند نوبت به سرکشی از روستاهای میمند رسید و پس از سرکشی و پیگری مشکلات روستاهای این دهستان استاندار و هیئت همراه از طرح شیلات 800 تنی روستای خرسان میمند بازدید به عمل آوردند و در زمینه رفع مشکلات پیش‌روی این طرح بزرگ پرورش ماهی تصمیمات لازم اتخاذ شد. این هیئت پس از بادید از روستهای لهسواره، از طرح بزرگ آب‌رسانی کشاورزی روستای رودشتی بازدید و از نزدیک با مشکلات و معضلات پیش‌روی این طرح آشنا شدند.

بازدید از طرح شیلات 800 تنی روستای خرسان میمند بازدید از جاده دینگو به پشت‌چاه نیز ار دیگر برنامه‌های استاندار و هیئت همراه بود در این بازدید مسئولان راه و شهرسازی به بیان مزایا و مشکلات اجرای این طرح پرداختند. پس از آن نیز این هئیت به سمت روستای درب کلات حرکت کردند و در بین راه نیز با اهالی روستاهایی که در مسیر قرار داشتند  دیدار کردند. بازدید از روستای درب کلات و  امام‌زاده محمود طیار از دیگر برنامه‌های این سفر بود که استاندار و هیئت همراه پس از زیارت و ادای فریضه نماز در این امام‌زاده در میان اهالی روستای درب‌کلات حاضر شدند و به بررسی مشکلات آنها پرداختند.

حضور در میان اهالی روستای درب‌کلات در این دیدار که بیش از یک ساعت بع طول انجامید، حجت‌الاسلام سید سید افضل محمودی به بیان مشکلات و معضلات موجود در دهستان سادات محمودی و روستای درب‌کلات پرداخت. امام جماعت روستای درب کلات با بیان اینکه  کمبود سوخت و نبود گاز خانگی در این روستا به معضلی اساسی تبدیل شده است اظهار کرد: همین موضوع باعث مهاجرت اهالی این روستای زیبا به شهرها شده است. وی از نبود پزشک و کادر درمانی در این دهستان به عنوان یکی دیگر از مشکلات آن  یاد کرد و افزود: متاسفانه این موضوع باعث شده اگر کسی در این منطقه به بیماری جزئی مبتلا  شود باید به یاسوج و یا استان‌های همجوار برود.

در ادامه سید موسی خادمی، منطقه سادات محمودی را منطقه‌ای با ظرفیت‌های بالای انسانی و طبیعی دانست و افزود: بدون شک با تکیه بر این ظرفیت‌ها می‌توان به رشد و شکوفایی هرچه بیشتر این دیار سرعت بخشید. وی هدف از سفر خود و هیئت همراه به دهستان سادات محمودی را آشنایی با ظرفیت‌ها و مشکلات این منطقه عنوان کرد و افزود: تلاش مجموعه استانداری این است که با حضور مدیران در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته استان به راهکارهای عملی برای برون رفت این مناطق از محرومیت دست یابیم. خادمی با اشاره به اینکه دهستان سادات محمودی در برخی از حوزه‌ها از جمله راه روستایی، بهداشت و درمان و ارتباطات دچار مشکلات و کمبودهایی است، عنوان کرد: رفع این مشکلات تنها در سایه وحدت و همدلی اهالی سادات محمودی و مسئولان صورت خواهد گرفت. مسئول ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: منطقه سادات محمودی به لحاظ کشاورزی نیز اراضی مستعدی دارد که هنوز آنچنان که باید به زیر کشت نرفته‌اند. غلام‌محمد زارعی نیز در جمع اهالی دهستان سادات محمودی با اشاره به ظرفیت‌های بالایی که در این دهستان وجود دارد، اظهار کرد: این منطقه چه به لحاظ نیروی انسانی توانمند و چه به لحاظ ظرفیت‌های طبیعی و خدادادی دارای ظرفیت‌هایی بالایی است که باید شکوفا شوند.

نماینده‌ شهرستان‌‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وجود رودخانه‌های پرآب و زمین‌های مستعد کشاورزی در این دیار به نوبه خود می‌تواند باعث رشد و توسعه این منطقه شود. زارعی با اشاره به وجود مناظر طبیعی و ظرفیت‌های گردشگری دهستان سادات محمودی عنوان داشت: وجود بقاع متبرکه و مناظر زیبای طبیعی می‌تواند باعث رونق گردشگری در این منطقه شود. وی با بیان اینکه برخی از روستاهای این دهستان با مشکلاتی همچون کمبود سوخت و فقدان گاز خانگی دست و پنجه نرم می‌کنند و از این جهت در مضیقه هستند، بیان کرد: گاز رسانی به مناطق روستایی این منطقه باید در اولویت خدمات‌رسانی به این منطقه قرار گیرد. زارعی همچنین ابراز امیدواری کرد که با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی مشکلات دهستان سادات محمودی از نزدیک مورد ارزیابی قرار گیرند و برای رفع آنها تدابیر لازم اندیشیده شود. پس از آن نیز این بازدیدی از روستاهای دشت بز، ده پایین و مازه‌کز داشتند و در پایان با زیارت امام‌زاده عنایت‌الله در روستای منج در میان اهالی این روستا حاضر شدند و پای سخن آنها نشستند.





.............................................. گزارش و عکس از: قاسم خشت‌زر ............................................. انتهای پیام/82008/ع

93/02/19 - 11:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 378]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن