تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805792119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس سازمان سینمایی ایران با وزیر فرهنگ تونس دیدار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس سازمان سینمایی ایران با وزیر فرهنگ تونس دیدار کرد بیروت – ایرنا - « حجت الله ایوبی» معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی جمهوری اسلامی ایران که در تونس بسر می برد با « مراد الصکلی» وزیر فرهنگ این کشور دیدار و گفت وگو کرد.


به گزارش روز جمعه ایرنا، ایوبی و الصکلی بر ضرورت حضور اصحاب فرهنگ و هنر ایران و تونس در مناسبت های فرهنگی و هنری دو کشور ازجمله هفته های فرهنگی و جشنواره های بین المللی سینما وموسیقی « دهه مبارک فجر» و « کارتاژ» تاکید کردند.
وزیر فرهنگ تونس در این دیدار اعلام کرد که کشورش متبوعش قصد دارد روابط فرهنگی و هنری خود با جمهوری اسلامی ایران را از جمله در حوزه سینما در دو عرصه دولتی وخصوصی تقویت کند.
در این دیدار« پیمان جبلی» سفیر جمهوری اسلامی ایران، «صادق رمضانی گل افزانی» رایزن فرهنگی ایران در تونس ، « منیژه حکمت» و « مجتبی راعی» دو کارگردان برجسته ایرانی حضور داشتند.
مراد الصکلی با استقبال صمیمانه از هیات فرهنگی ایران به مشترکات فراوان فرهنگی وهنری دو کشور و جایگاه موسیقی و سینمای ایران اشاره و بر آمادگی تونس برای گسترش همکاری های دوجانبه در زمینه فرهنگ و هنر تاکید کرد.
وزیر فرهنگ تونس که استاد دانشگاه های کشورمتبوعش در رشته موسیقی است و با شناخت جامعی که از موسیقی وموسیقدانان و هنرمندان ایرانی دارد خواستار حضور برجستگان موسیقی و سینمای ایران در جشنواره بین المللی موسیقی کارتاژ و جشنواره سینمایی کارتاژ که مرداد ماه و آبان ماه در تونس برگزار می شوند، شد.
الصکلی گفت: سفر وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی ایران به تونس در ایام برگزاری هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تونس زمینه ساز تحول بزرگی در روابط فرهنگی و هنری دو کشورخواهد بود.
ایوبی نیز با ابلاغ سلام «علی جنتی » وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی به همتای تونسی وی، آمادگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران را برای توسعه وتعمیق روابط دوجانبه با تونس مورد تاکید قرار داد.
وی با تشریح فعالیت های سینمای ایران و با اشاره به تفاهم نامه همکاری سینمایی بین ایران وتونس، راه اندازی انجمن دوستی سینمای دو کشور را گامی موثر وعملی برای تقویت روابط فرهنگی و هنری دوجانبه بویژه در عرصه سینما دانست.
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهارداشت:بموجب تفاهم نامه ای که میان این انجمن با انجمن سینمای جوان وابسته به سازمان سینمائی ایران امضا شد عملا ظرفیت های تبادلی جدیدی برای معرفی سینمای دو کشور فراهم گردیده است.
رییس سازمان سینمایی ایران ابراز امیدواری کرد که بزودی آثار اجرایی این حرکت مهم سینمایی را در ایران و تونس نظاره گر باشیم.
در سفر 4 روزه به تونس، رییس سازمان سینمایی ایران را کارگردانان ایرانی از جمله خانم « منیژه حکمت» و« مجتبی راعی » همراهی می کنند.
ایوبی در این سفر علاوه بر وزیر فرهنگ تونس و رییس جشنواره بین المللی سینمای کارتاژ با رییس سازمان سینمای ملی تونس، جمعی از تهیه کنندگان وکارگردانان تونسی دیدار و گفت وگو می کند.
در جریان این سفر انجمن دوستی سینمای ایران و تونس آغاز بکار کرد.
همزمان با این سفر، کارگاه های آموزشی برگزار می شود و فیلم های سه زن و ترنج و 12فیلم دیگر به نمایش در خواهند آمد تا روزهای بیاد ماندنی سینمای ایران در سالن های سینمای ابن رشیق و پرناس تونس برای تونسی های علاقه مند به سینمای ایران رقم بخورد.
خاورم ** 1324
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن