تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805051575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد سامانه‌ ورزش شهروندی در تهران/ شهروندان 9 سال به بالا از شنبه ثبت‌نام کنند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آقامیر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبرداد
ایجاد سامانه‌ ورزش شهروندی در تهران/ شهروندان 9 سال به بالا از شنبه ثبت‌نام کنند
سیدمحمد آقامیر، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از ایجاد سامانه‌ ورزش شهروندی و ثبت نام شهروندان با سن بالاتر از 9 سال در این سامانه در تهران خبر داد.


"سید محمد آقامیر"، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از سال 93 به عنوان نخستین سال توسعه‌ برنامه 5 ساله‌ شهرداری تهران یاد کرد و اظهار داشت:‌ توسعه‌ زیرساخت‌ها و ارتقای سطح مشارکت‌های مردمی در ورزش 2 هدف اصلی سازمان ورزش شهرداری تهران در سال جاری است که به این منظور برنامه‌های خاصی اجرا خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه تا پایان برنامه‌ پنج‌ساله حداقل 50 درصد از شهروندان تحت پوشش ورزش همگانی شهر تهران قرار خواهند گرفت. این رقم تا هم اکنون در حدود 18 تا 20 درصد عنوان نمود و افزود: لازمه‌ تحقق این هدف ایجاد زیرساخت‌ها و نیز ارزیابی علائق و استعداد‌ها و برنامه‌ریزی در راستای آن است.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با یادآوری نامگذاری امسال به نام "فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی" توسعه‌ فرهنگ و ورزش و ارتقای سلامت شهروندان را مهم‌ترین اهداف اجرایی این طرح دانست و تأکید کرد: این اهداف با توسعه‌ ورزش‌های در دسترس و ارزان قیمت در محلات محقق خواهد شد.

** اعلام 41 رشته‌ ورزشی در سامانه‌ جامع ورزش شهروندی

"آقامیر" در ادامه از ایجاد سامانه‌ جامع ورزش شهروندی و طراحی فرم نظرسنجی به عنوان مهم‌ترین اقدام در جهت شناسایی جامعه‌ هدف و نیز ورزش‌های مورد علاقه‌ی افراد یاد کرد و اظهار داشت: تمامی شهروندان 9 سال به بالا از روز شنبه می‌توانند به مراجعه به سایت  shahrvand.tehran.irیک یا سه ورزش مورد علاقه از میان 41 رشته‌ی ورزشی عنوان شده را انتخاب نموده و کد رهگیری عضویت سازمان ورزش را دریافت نمایند.

وی از رشته‌های سازمان یافته نظیر فوتبال، والیبال و نیز غیرسازمان یافته نظیر پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، دو همگانی، بازی‌های فکری، رایانه‌ای، رالی و قایق‌رانی به عنوان بخشی از 41 رشته‌ی ورزشی اعلام شده دراین سامانه یاد کرد و افزود: مراجعه‌ شهروندان به این سامانه و ابزار علاقه‌مندی آنان ضمن مشخص نمودن جامعه تقریبی هدف، سبب ایجاد بسترهای لازم جهت تقویت ورزش‌هایی خواهد شد که بیشتر مورد علاقه‌ی شهروندان است.

**ثبت‌نام در سامانه‌ی ورزش شهروندی پیش شرط حضور در مسابقات رقابتی

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران ادامه داد: افراد عضو در این سامانه ضمن امکان یافتن شرکت در تمامی فراخوان‌ و جشنواره‌های ورزشی از تخفیف 20 تا 30 درصدی ثبت‌نام در 196 مجموعه‌ی ورزشی فعال تحت نظارت سازمان ورزش برخوردار می‌شوند.

** ثبت نام یک میلیون نفر قطعی است

"آقامیر" با اشاره به برگزاری مسابقات رقابتی در سطح محلات، نواحی و مناطق شهر تهران عضویت در این سامانه را به عنوان مهم‌ترین شرط حضور و شرکت در این مسابقات از این پس دانست و افزود: با توجه به اینکه تعداد متقاضیان شرکت کننده در این مسابقات در رده‌ مردان 600 هزار و در رده‌ زنان تاکنون 400 هزار نفر بوده این خود بیان‌گر ثبت‌نام قطعی یک میلیون نفر در این سامانه است.

وی با تأکید بر اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته اطلاع‌رسانی دقیقی از طریق مترو، رادیو، تلویزیون، سایت سازمان و نیز مدارس صورت خواهد گرفت، افزود: این رقم پس از آگاهی سایر شهروندان به چند میلیون نفر خواهد رسید.

** ایجاد تیم‌های ورزشی برای افراد مستعد در رشته‌های مختلف

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان این‌که برخی از افراد مستعد در رشته‌های مختلف ورزشی پس از ثبت‌نام در این سامانه شناسایی خواهند شد، افزود: ایجاد تیم‌های ورزشی و نیز معرفی سرپرست جهت تقویت فعالیت‌های تیمی از دیگر اقداماتی است که پس از جمع‌آوری اطلاعات از سامانه صورت خواهد پذیرفت.

"آقامیر" با یادآوری دوباره‌ بر اینکه ایجاد این سامانه در واقع یک شیوه‌ تحقیقی جهت شناسایی ورزش‌های پرطرفدار تر میان شهروندان است، ایجاد سامانه را مناسب‌ترین شیوه جهت شناسایی علاقه‌مندان به ورزش دانست و افزود: بدون ایجاد سامانه‌ی برنامه‌ریزی‌ها، بدون اطلاع از میزان صحبت و نیازهای مخاطب صورت می‌پذیرد.

وی در ادامه عنوان کرد: تخمین ثبت‌نام بیش از یک میلیون نفر در این سامانه و بزرگی جامعه‌ی آماری که در تاریخ پژوهش بی‌سابقه است، سبب واقعی‌تر نمودن نتایج پژوهشی جهت برنامه‌ریزی صحیح در راستای تقویت ورزش‌های درخواستی موجود و نیز ایجاد بسترهای مناسب برای گسترش رشته‌های ورزشی دیگر می‌شود.

** انعقاد قرارداد با مراکز ورزش و دعوت از سرمایه‌گذاران گام‌ نهایی شهردار تهران در توسعه‌ ورزش

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا زیرساخت‌های لازم در این خصوص صورت پذیرفته؛ به کارگیری مراکز فعال تحت پوشش سازمان ورزش شهرداری تهران را اولویت نخست جهت ساماندهی افراد ذکر و خاطر نشان کرد: انعقاد قرارداد با سایر مراکز ورزشی خصوصی و نیز دعوت از سرمایه‌گذاران جهت ایجاد فضاهای ورزشی گام بعدی شهرداری تهران در اجرای این طرح است.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن