تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805150078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت در هفته ای که گذشت؛ حضور در استان ایلام،آغاز تحول در نظام سلامت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دولت در هفته ای که گذشت؛ حضور در استان ایلام،آغاز تحول در نظام سلامت تهران- ایرنا- سفر به استان ایلام، حضور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصاد مقاومتی، نشست با مسوولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آغاز تحول در نظام سلامت، تجلیل از اعضای هیات علمی دانشگاه ها و معلمان و دیدار با وزیر امور خارجه ارمنستان از مهم ترین برنامه های رییس دولت یازدهم در هفته جاری بود.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس قوه مجریه و اعضای هیات دولت، هفته پرکاری را پشت سر گذاشتند.
آغازین روز هفته با خبر ناگوار رانش زمین در افغانستان همراه شد، مقامات جمهوری اسلامی ایران از جمله رییس جمهوری در پیامی به همتای افغانستانی خود این فاجعه انسانی را به دولت و ملت آن کشور تسلیت گفتند.

** تجلیل از معلمان
رییس جمهوری در دومین روزهفته که مقارن با هفته بزرگداشت مقام معلم هم بود در آیین بیست و سومین دوره تجلیل از اعضای هیات علمی نمونه کشور شرکت کرد.
روحانی در این مراسم از 14 استاد نمونه کشوری تجلیل کرد و در سخنانی گفت: راه تقابل با دنیا نمی تواند راه موفقی باشد و راه این دولت، راه تعامل سازنده با دنیا است.
وی با بیان این که « راست و چپ فرق نمی کند من کاری به جناح ندارم، تندروی و افراط نفعی برای این کشور نداشته است»، اظهار داشت: برخی انگار سلولشان با شک ساخته شده است.
رییس دولت تدبیر و امید با تاکید بر این که باید دوران مطالعات و همچنین رفت و آمد اساتید برقرار باشد، یادآور شد: هر استادی که با یک نفر خارجی حرف می زند، می گویند نکند در حال جاسوسی است. استاد که اطلاعات محرمانه ای ندارد؛ در رشته خود تخصص دارد و در این زمینه با اساتید دیگر گفت وگو می کند.
روحانی بر لزوم تعامل اساتید با دولت تاکید کرد و خطاب به اساتید حاضر در این مراسم، گفت: تعداد نامه ها و راهنمایی ها که از طریق اساتید و بزرگان دانشگاه به دولت ارسال شده، زیاد نبوده است اما این نامه ها همه محترم بودند.

** جلسه ستاد هماهنگی اقتصاد مقاومتی
پس از این دیدار، رییس جمهوری به جلسه ستاد هماهنگی اقتصاد مقاومتی رفت و در این جلسه ظرفیت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ایجاد شغل در آن در بخش های نرم افزاری و سخت افزاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
براین اساس، برنامه ایجاد اشتغال برای حداقل 30 هزار نفر در سال 1393 در بخش های نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با این وزارتخانه به اجرا گذاشته خواهد شد.
همچنین پیش بینی می شود در سال های 1394 و 1395 در چارچوب این سند هر سال 100 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد شود.

** جلسه یکشنبه هیات دولت
جلسه بعدازظهر یکشنبه هیات دولت به ریاست حجت الاسلام و المسلمین روحانی تشکیل شد. در این جلسه لایحه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی جاسک که در دومین سفر کاروان تدبیر و امید به استان هرمزگان وعده داده شده بود به تصویب رسید.
پرداخت یارانه نهاده ها و عوامل تولید کشاورزی ، اعطای مجوز پاراف و امضای موقت موافقت نامه های استرداد مجرمین و انتقال محکومین به حبس بین دولت های جمهوری اسلامی ایران و سریلانکا و هم چنین صدور مجوز مذاکره، پاراف و امضای موقت موافقتنامه معاضدت قضایی در امور مدنی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری هند به وزارت دادگستری از دیگر موارد مصوب در این جلسه بود.
همچنین در این جلسه با تاکید بر اهمیت جنگل های زاگرس برای توسعه و تمدن غرب کشور مقرر شد در راستای پایداری جنگل های زاگرس، توسعه جنگل کاری اقتصادی مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرد.

**حضور در وزارت بهداشت همزمان با آغاز تحول نظام سلامت
دوشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، روز نخست تحول نظام سلامت بود که به همین منظور رییس جمهوری به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی رفت و با وزیر، معاونان و مدیران دستگاه سلامت دیدار و گفت و گو کرد.
روحانی این اقدام را آغازی برای مسابقه خدمت رسانی به ملت شریف ایران در بخش سلامت توصیف و اظهار امیدواری کرد تا پانزدهم اردیبهشت 93 به عنوان روزی مهم در تاریخ سلامت ملت ایران ثبت شود.
رییس جمهوری اولین قدم در تحول نظام سلامت را اصلاح سبک زندگی دانست و گفت: آموزش و پرورش و رسانه ها بویژه رسانه ملی می توانند نقش بسزایی را در جهت اصلاح فرهنگ مردم در حوزه درمان و سلامت ایفا کنند.
روحانی با تاکید بر ضرورت نظارت بر عملکردها در حوزه بهداشت و درمان و مقابله جدی با فساد در چرخه نظام سلامت افزود: توجه به سلامت مردم از اهمیت بالایی برخوردار بوده و با نظارت دقیق باید از احتمال بروز هرگونه فساد در بخش درمان و دارو جلوگیری و با آن مقابله کنیم.
روحانی رییس شورای عالی سلامت یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران می تواند در آینده به قطب پزشکی در منطقه تبدیل شود.
وی گفت: باید گردشگری سلامت در کشور گسترش یافته و بتوانیم خدمات پزشکی را در نقاط مختلف کشور نه تنها به مردم ایران بلکه به همه مردم منطقه ارایه دهیم.

** دیدار با وزیر امور خارجه ارمنستان
رییس جمهوری اسلامی ایران در این دیدار یک دیدار خارجی هم داشت.
روحانی در دیدار ادوارد نعلبندیان وزیر امورخارجه ارمنستان روابط دو کشور را بسیار مهم خواند و گفت: دیدگاه جمهوری اسلامی ایران در مسایل منطقه ای، همواره ایجاد صلح و ثبات و برقراری آرامش بین کشورها بوده است.
وی ضمن تاکید بر فعال تر کردن بخش های خصوصی دو کشور در جهت توسعه روابط اقتصادی و تجاری، آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای میزبانی سرمایه گذاران ارمنی و متقابلاً تشویق بخش خصوصی و سرمایه گذاران ایرانی برای حضور در ارمنستان اعلام کرد.
وی همچنین به شرایط منطقه قفقاز اشاره کرد و اظهارداشت: قطعاً قفقازی که توأم با صلح و ثبات و امنیت باشد، به نفع همه کشورهای منطقه است و جمهوری اسلامی ایران همواره برای ایجاد صلح و ثبات در این منطقه گام برداشته است
رییس شورای عالی امنیت ملی در این دیدار به موضوع مذاکره هسته ای جمهوری اسلامی ایران و 1+5 هم اشاره و خاطر نشان کرد: احساس ما این است که طرف های مذاکره کننده امروز آمادگی پیدا کرده اند که براساس مقررات بین المللی به فعالیت های صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران بپردازند.
روحانی بار دیگر رویکرد سیاست خارجی دولت تدبیر و امید را یادآور شد و افزود: برنامه دولت تدبیر و امید در زمینه روابط خارجی، تعامل نزدیک تر و سازنده با همه کشورهای جهان به ویژه کشورهای منطقه و همسایه است.

** تجلیل از معلمان نمونه کشوری
این هفته در حالی به نیمه خود رسید که رییس جمهوری در مراسمی از معلمان نمونه کشوری تجلیل کرد.
وی در این مراسم با یادآوری این که شرایط امروزین با شرایط چند دهه گذشته فرق می کند و برخی اعتقاد دارند باید جامعه را دربرابر فرهنگ های غربی استریلیزه کرد، گفت: جامعه را باید در برابر انواع تهاجمات واکسینه کرد و استریل کردن پاسخگو نیست.
رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: امروز نوجوان ما قبل از مدرسه و با مدرسه و مخصوصا در دوران متوسطه با خیلی از محیط های دیگر آشناست و اینجا است که وظیفه معلمی را سخت تر و سنگین تر می کند.
روحانی با بیان این که یک پایه اساسی دین و انقلاب ما مبتنی بر استقلال است اما نکات خوب را از دیگر فرهنگ ها گرفته و می آموزیم، افزود: دانش آموز باید پرسشگر و نگاه معلم به وی مهربانانه و توام با رحمت باشد.
وی ادامه داد: «هر چه دانش آموز بدون دغدغه بتواند سوال کند، آن کلاس برای خلاقیت دانش آموزان مفیدتر خواهد بود» و هم چنین «می توان با همفکری بخش صنعت و کشاورزی دانش آموزان حرفه ای تربیت کرد».
رییس جمهوری با سواد شدن جوانان، توام شدن زندگی آنها با اخلاق اسلامی و وطن دوست شدن آنان را خیلی مهم دانست و اظهار داشت: حالا عالم شوند به چه درد ما می خورد، عالمی که توام با اخلاق و تدین باشد، کشور و جامعه اش را دوست داشته باشد، مفهوم ایثار و جهاد را بفهمد، اگر اینها نباشد ما به جایی نمی رسیم، ما باید دنبال آن اهداف بلند باشیم.
روحانی که در هفته معلم و در ایام سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری با معلمان سخن می گفت، یادآور شد: الگوی ما در معلمی خوشبختانه بعد از انقلاب شهید مطهری است، شهید مطهری الگو و معلم نمونه ماست که دنیای صبر و تحمل بود.
وی به سنگینی بار دولت هم اشاره کرد و افزود: شما معلمان در سراسر کشور و شما اساتید دانشگاه در سراسر کشور و همه مردم در سراسر کشور امروز بار رسالت سنگین و بزرگی را بر دوش دارید، کشورمان بی تردید مشکلاتش حل شدنی است و ما می توانیم مشکلات کشور را حل کنیم. مسیر سختی است. بار بسیار سنگین است؛ اما شدنی است.
رییس قوه مجریه خاطر نشان کرد: دولت، همه وظایفی که نسبت به معلمین عزیز بر دوش دارد، از یاد نبرده، ما می فهمیم اگر کلاس آرام می خواهیم، باید معلم ذهنش آرام باشد ،دغدغه معلم کمتر باشد و در حد توانمان در بودجه امسال تلاش کردیم که این موارد را در نظر بگیریم.
هدیه رییس جمهوری به هر یک از 45 نفر از معلمان برگزیده یک خودرو بود.

** جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی
شرکت در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی از دیگر برنامه های روحانی در این هفته بود.
در این جلسه ابتدا پیشنهاد ستاد راهبردی اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور مورد بررسی اعضای شورا قرار گرفت و پس از آن صلاحیت روسای پنج دانشگاه کشور تعیین شد و شورا به آن ها رای داد.

** سفر به ایلام
چهارشنبه آغاز چهارمین سفر داخلی رییس جمهوری و دولت تدبیر و امید بود و روحانی در این روز به استان ایلام رفت.
رییس جمهوری در فرودگاه ایلام اظهار امیدواری کرد که « امیدوارم این سفر منشأ خیر و برکت و سرآغازی برای توسعه و تحول ایلام عزیز باشد و مردم شاهد تحولات مثبت در زندگی خود و بهبود آن باشند».

** سخنرانی در جمع مردم ایلام
اولین دیدار رییس دولت تدبیر و امید با مردم این استان در ورزشگاه پهلوان تختی برگزار شد.
وی در جمع مردم این استان گفت: دولت تمام تلاش خود را برای اجرای 44 طرح عمرانی، صنعتی و کشاورزی ایلام به کار خواهد بست.
رییس جمهوری در این دیدار به روابط بین الملل هم اشاره ای کوتاه کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران با دنیای غرب و شرق، آنهایی که به حقوق ملت ایران، عظمت این سرزمین و رشد و شکوفایی ایران سرفرود آورند و قصد دوستی داشته باشند، دست صمیمیت دراز می کند.
رییس دولت یازدهم با بیان این که جمهوری اسلامی ایران در جبهه خارجی امروز موفق و سرفراز است، تصریح کرد: در این جبهه روابط ما با دنیا و به ویژه با همسایگان از همیشه بهتر است.
رییس جمهوری همچنین گفت: مسیر ما با دنیا مسیر تعامل، دوستی در چارچوب عزت ،حکمت و مصلحت است.
رییس دولت یازدهم در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: ایران در مسیر پیشرفت، تعالی و توسعه است و این ادعا نیست. شما به حول و قوه الهی روز به روز شاهد این امر خواهید بود.

** عیادت بیماران
سفر روحانی رییس شورای عالی سلامت به استان ایلام دو روز پس از آغاز تحول نظام سلامت بود، وی در این سفر به بیمارستان مصطفی خمینی ایلام رفت و پس از بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان از برخی بیماران بستری شده در این مرکز عیادت و با آنان گفتگو کرد .

** بررسی چند درخواست مردمی
رییس جمهوری با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت (سامد) ضمن بازدید از این سامانه از نزدیک در جریان چگونگی فعالیت های مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در زمینه رسیدگی به درخواست ها و مشکلات مردم استان ایلام قرار گرفت.
در این بازدید، حجت الاسلام والمسلمین روحانی، شخصاً چند درخواست مردمی را مورد بررسی قرار داد.

** دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان استان ایلام
رییس جمهوری در سفر خود به ایلام به رسم سه سفر قبلی با علما، ایثارگران و برگزیدگان استان ایلام هم دیدار کرد و یادآور شد: امروز با وجود مشکلات فراوان تردیدی ندارم که با حضور مردم در صحنه و ایثار، فداکاری، تعاون و تدبیر و امید نسبت به آینده حتماً از مشکلات عبور خواهیم کرد.
روحانی ادامه داد: این یک شعار نیست و امروز در سیاست داخلی و خارجی صنعت و کشاورزی و دیگر بخش های اقتصادی شاهد حرکت رو به جلو و پیشرفت هستیم.
وی با یادآوری این که در طول عمر گذشته از آغاز دولت یازدهم در زمینه سیاست خارجی شاهد جایگاه بهتر جمهوری اسلامی ایران در صحنه جهانی هستیم، گفت: سالیان درازی است که به ملت ما اتهام زدند که مردم این سرزمین و نظام حامی افراطی گری و تروریسم بوده و بسیاری از اتهامات تروریستی را به ناروا به مردم ما نسبت دادند، اما این دولت با طرحی که به مجمع عمومی سازمن ملل متحد مبنی بر مقابله جهانی با افراطی گری و خشونت ارایه داد، دیدیم که بدون مخالف و به اتفاق آرا به تصویب رسید.
روحانی خاطر نشان کرد: تصویب این طرح به معنای آن بود که همه اتهامات ناروای دشمنان علیه ملت ایران، بی پایه، واهی و بی اساس بوده و این موفقیتی بزرگ برای ملت ایران بود.
رییس جمهوری با بیان اینکه همه اقدامات دولت در صحنه بین المللی به نمایندگی از ملت ایران است، تصریح کرد: حضور دلاورانه دیپلمات های ایران در صحنه گفت وگو با جهان تنها به پشت گرمی ملت ایران و رهبری معظم انقلاب است.
روحانی اظهار داشت: برای بنده به عنوان خادم مردم هیچ پیروزی بالاتر از اتحاد، برادری، همدلی و تعاون در میان ملت ایران نیست.
وی افزود: اینکه امروز مردم به یکدیگر نزدیک تر شده و با لحنی نرم با هم سخن می گویند و جناح ها، اقوام و گروه ها و مذاهب گوناگون یکدیگر را بهتر تحمل می کنند، پیروزی است.

** بازدید از جنگل های بلوط
رییس جمهوری عصر چهارشنبه در جریان برنامه های سفر به استان ایلام از طرح جامع مدیریت پیشگیری و مقابله با خشکیدگی جنگل های بلوط استان ایلام بازدید کرد.

** حضور در همایش توسعه و سرمایه گذاران ایلام
رییس شورای عالی اشتغال به همایش توسعه و سرمایه گذاران ایلامی هم رفت و به آنان گفت: شایسته ترین پاسخ به عزت آفرینی ایلامی ها، تلاش برای آبادانی این استان است.
روحانی با بیان این که ایران و ایرانی لیاقت و استعداد الگو و نمونه شدن را دارد، اظهار داشت: ایران همه ملزومات، استعداد و ظرفیت های لازم برای پیشرفت و الگو شدن را دارد و امروز همه باید دست به دست هم دهیم تا همه کشور را آباد کنیم.
وی خاطرنشان کرد: البته دولت یازدهم بنا ندارد هیچ پروژه ای را تا زمان انجام بررسی های دقیق و کارشناسی و تصویب در هیأت دولت اعلام کند یا قولی در رابطه با آن به مردم بدهد چرا که مردم در این سال ها حرف و شعار زیاد شنیدند و دیگر بس است.

** افتتاح فاز اول مجتمع پتروشیمی ایلام
رییس جمهوری که در جمع مردم ایلام نوید افتتاح بخشی از مجتمع پتروشیمی را داده بود عصر چهارشنبه در این مجتمع حاضر شد و فاز اول آن را افتتاح کرد.
مجتمع پتروشیمی ایلام یکی از طرح های بزرگ صنعتی استان ایلام محسوب می شود که دارای واحدهای فرآیندی اتیلن, پلی اتیلن سنگین، گوگردزدایی خوراک و کلیه سرویس های جانبی مورد نیاز است.
رییس جمهوری در این باره گفت: امروز حرکت خوبی همراه با امید به آینده در همه بخش های کشور آغاز شده است و تلاش همگان در جهت توسعه و پیشرفت روز افزون کشور ضروری است.

** جلسه شورای اداری استان ایلام
رییس دولت تدبیر و امید به جلسه شورای اداری استان هم رفت. وی در این جلسه به مدیران استان ایلام گفت: امسال می توانیم اقتصاد کشور را رونق بخشیده و رکود را بشکنیم.
روحانی تصریح کرد: کشور نیاز به حرکت بزرگ برای حل معضلات عمومی و اساسی مثل بیکاری دارد که اولین و اصلی ترین نیاز برای این حرکت بزرگ، وجود ثبات است. اگر ثبات نباشد، امیدی به آینده و انگیزه ای برای تلاش و فعالیت وجود نخواهد داشت.
رییس جمهوری با اشاره به نامگذاری امسال به نام فرهنگ و اقتصاد تصریح کرد: اگر خدایی ناکرده بداخلاقی در کشور رواج یابد و هرکس قلم و تریبون داشت هرچه خواست بگوید و اگر بنا باشد هیچ کس به فردای خود اعتماد نداشته باشد که با آبرو و حیثیت او چه می شود، آن وقت در کشور ثبات و رونق وجود نخواهد داشت.
روحانی تصریح کرد: دولت بنا ندارد بدون بررسی قولی بدهد و حتماً برای هر تصمیمی خیلی دقیق مطالعه و کارشناسی می کند. در 8 سال گذشته تصمیمات زیادی اتخاذ شد که فقط 20 درصد آنها اجرا شد، لذا دولت صرفاً بر مبنای پتانسیل ها و امکانات موجود طرح هایی را تصویب می کند که امکان اجرایی و عملیاتی شدن آنها وجود داشته باشد.
رییس دولت یازدهم افزود: باید همه مردم و مسوولان و همه قوا دست در دست یکدیگر دهند و با استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و در چارچوب سیاست های کلی نظام به عنوان یک مجموعه واحد برای پیشرفت کشور تلاش کنند.
روحانی تاکید کرد: همه مسوولان باید اینگونه بیندیشند که کشور متعلق به مردم است و همه باید خودمان را خادم مردم بدانیم که اگر این اعتقاد نباشد نمی توانیم به اهداف بلند ملی، دینی و تاریخی مان دست یابیم.

** نشست خبری رییس جمهوری، آخرین برنامه سفر به ایلام
آخرین برنامه رییس جمهوری در سفر به استان ایلام حضور در جمع خبرنگاران بود که پس از اعلام طرح ها و برنامه های دولت برای آبادانی استان ایلام در پاسخ به سوالی در خصوص نقش مشارکت مردم و نخبگان برای پیشبرد برنامه های دولت، گفت: اساساً اگر کاری بخواهد به پیش برود، همراه با فعالیت و تلاش مردم خواهد بود و دولت تنها می تواند زمینه ساز بوده و شرایط را برای انجام کار تسهیل کند.
روحانی افزود: برای اجرایی شدن تصمیمات دولت نخبگان می توانند کمک کنند، چرا که در همه برنامه ها باید کارآفرینان و نخبگان و بخش خصوصی حضور داشته باشند؛ مطمئناً بدون حضور و فعالیت مردم به اهدافمان نخواهیم رسید.
سیام(5)1429 ** 1418**1336
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن