تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا به سعادت كسى كه عمرش طولانى و كردارش خوب باشد. چنين كسى عاقبتش خوب است؛ ز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821192043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قول رییس جمهوری نیجریه برای یافتن دانش اموزان ربوده شده/ مجمع جهانی اقتصاد تحت الشعاع ادم ربایی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قول رییس جمهوری نیجریه برای یافتن دانش اموزان ربوده شده/ مجمع جهانی اقتصاد تحت الشعاع ادم ربایی تهران ؛ ایرنا- گودلاک جاناتان رییس جمهوری نیجریه روز پنجشنبه قول یافتن 200 دانش آموز دختری را داد که توسط شورشیان این کشور ربوده شده اند.


به گزارش خبرگزاری رویترز از ابوجا ، جاناتان هنگامی این فول را داد که سخنرانی اش در یک کنفرانس مهم به میزبانی نیجریه با هدف ارائه فرصت سرمایه گذاری در بزرگترین اقتصاد افریقا تحت الشعاع بحران گروگانگیری قرار گرفت.
وی در سخنرانی خود در مجمع جهانی اقتصاد در ابوجا از کشورهای خارجی از جمله امریکا ، انگلیس ، فرانسه و چین به دلیل حمایت از تلاش برای نجات این دختران که در تاریخ چهاردهم آوریل از یک دبیرستان ربوده شدند، تشکر کرد.
وی ضمن تشکر از هیاتهای شرکت کننده در کنفرانس با وجود خطرات موجود در کشورش از جانب شبه نظامیان، سریعا سخنرانی اش را به سمت اشتغال زایی در اقتصادهای افریقا سوق داد.
وی گفت : ما به عنوان یک ملت با حمله تروریسم روبرو شده ایم . به گمان من ربوده شدن این دختران آغازی بر پایان تروریسم در نیجریه خواهد بود. ˈ
با وجود این چنین قولهایی ، جاناتان طی هفته جاری در تلویزیون ملی پذیرفت که اطلاعی ندارد این دختران در کجا نگه داری می شوند.
این آدم ربایی ها و حملات دیگر بوکو حرام میزبانی این مجمع که یک گردهمایی سالانه کشورهای غنی و قدرتمند و شبیه اجلاس داووس در سوییس است، از سوی نیجریه را کاملا تحت الشعاع قرار داده است.
فرانسه تازه ترین کشوری است که روز چهارشنبه پیشنهاد کمک داده و گفته است که در حال تقویت مناسبات اطلاعاتی اش و اعزام ماموران سازمان امنیت برای برخورد با بوکو حرام ، گروه شبه نظامی است که مستولیت آدم ربایی جمعی را پذیرفته است .
مترجمام 1403 ** 1917
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن