تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس غمى از غم‏هاى دنيا را از مسلمانى برطرف نمايد، خداوند غمى از غم‏هاى روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815393589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار: تولیدکنندگان در استان خوزستان حمایت می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استاندار: تولیدکنندگان در استان خوزستان حمایت می شوند آبادان- ایرنا- معاون برنامه ریزی استاندار خوزستان با تاکید بر بکارگیری ظرفیت های خالی شرکت ها و کارخانجات این استان گفت: تولیدکنندگان در استان خوزستان حمایت می شوند.


ˈ امید حاجتیˈ پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فعال بودن 50 درصد شرکت های تولیدی و خدماتی بزرگ و کارخانجات خوزستان افزود: بکارگیری این ظرفیت ها به منظور کاهش نرخ بیکاری درکوتاه مدت موثر است.
وی اظهارکرد: کمیته ای در راستای بررسی و رفع مشکلات بانکی، بیمه ای، مالیاتی و سایر موارد در حوزه کارگری تشکیل شده است.
معاون برنامه ریزی استاندار خوزستان افزود: دستگاههای اجرایی خوزستان در راستای بهبود وضعیت اشتغال استان بویژه شهرستان خرمشهر طبق بخشنامه استاندار خوزستان ملزم به استفاده از کالاها و خدمات این استان می باشند.
وی نرخ بیکاری استان خوزستان را 7/25 درصد عنوان کرد و گفت: نرخ بیکاری در برخی از شهرستان های خوزستان مانند مسجد سلیمان به 5/43 درصد رسیده است.
حاجتی افزود: به رغم سرمایه گذاری های بزرگ دولت در استان خوزستان بویژه در حوزه زیربنایی متاسفانه این استان جزء استان های با نرخ بالای بیکاری می باشد.
وی گفت: جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی 15 درصد نرخ بیکاری را در استان خوزستان به خود اختصاص داده اند که این وضعیت به هیچ وجه مناسب نیست.
معاون برنامه ریزی استاندار خوزستان افزود: برنامه ریزی برای کاهش نرخ بیکاری و ارتقاء شاخص های اقتصادی از جمله درآمد سرانه اقتصادی با رویکرد راهبردی به تفکیک شهرستان، نقاط شهری و روستایی با توجه به مزیت نسبی استان در دست تهیه است.
وی بازدید میدانی از پایانه مرزی شلمچه را یادآور شد و اظهار کرد: متاسفانه مشکلات زیادی از نظر شرایط ظاهری و فیزیکی در این پایانه وجود دارد.
حاجتی چندگانگی مدیریت و نبود هماهنگی بین دستگاه های اجرایی درون استان و مشکلات تجار با طرف عراقی را از عمده مشکلات این نقطه مرزی برشمرد و افزود: قرار بر این است که مشکلات طرف عراقی از طرف نماینده ویژه رییس جمهوری پی گیری شود.
وی با اشاره به تعیین کمیته کارشناسی برای رفع مشکلات این پایانه گفت: با توجه به ازدحام کامیون های حمل کالا، شیفت کاری گمرک خرمشهر از یک شیفت به دو شیفت افزایش می یابد تا کار سریع تر انجام شود.
وی اضافه کرد: احداث سالن مسافری در مرز شلمچه به منظور تسهیل ورود و خروج مسافران در دستور کار قرار دارد.
حاجتی در زمینه احداث خط ریلی شلمچه - بصره اظهار کرد: این موضوع از طریق راه آهن جمهوری اسلامی ایران پیگیری می شود و رایزنی هایی در این زمینه صورت گرفته است.
وی افزود: احداث این خط ریلی در توسعه صادرات به کشور عراق موثر است.
7100/7279/ 1495
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن