تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818920115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زوایای زیادی از فتنه 88 ناگفته مانده است/ جهادگران هیچ گاه درجا نزدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان آيت الله فرهي عنوان كرد:
زوایای زیادی از فتنه 88 ناگفته مانده است/ جهادگران هیچ گاه درجا نزدند
همدان - خبرگزاری مهر: مدیر حوزه علمیه امام مهدی(عج) تهران با تاکید براینکه مدال افتخار سنگرسازان بی سنگر هیچ گاه کهنه نمی شود، گفت: زوایای زیادی از فتنه 88 ناگفته مانده است.



به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله روح الله فرهی ظهر پنجشنبه در مراسم یادواره 100 شهید سنگر ساز بی سنگر استان همدان، عنوان کرد: مدال افتخار سنگر سازان بی سنگر هیچ گاه کهنه نمی شود. وی ادامه داد: جهاد گران دوران دفاع مقدس از هیچ چیزی هراس نداشتند به غیر از خدای متعال و آنان بندگانان خالص او بودند. مدیر حوزه علمیه امام مهدی تهران با اشاره به اینکه خدای متعال یکی از درهای بهشت را مختص جهاد کنندگان در راهش در این دنیا قرار داده است، اذعان داشت: جهاد لباس تقوا است. آیت الله فرهی با اشاره به اینکه نباید روزگار و دوران ستم شاهی را از یاد برد، بیان داشت: هر فردی بدون داشتن جهاد در زندگی خود پروردگار متعال را دیدار کند احساس کمبود وکاستی می کند. زوایای زیادی از فتنه 88 ناگفته مانده است وی عنوان کرد: زوایای زیادی از فتنه 88 ناگفته مانده است و تنها در صورتی بیان میشود که رهبر معظم انقلاب اجازه آن را بدهند. این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه فتنه گران به دنبال ایجاد وضعیتی پر هزینه تر از کردستان و دیگر حوادث ابتدای انقلاب بودند، بیان داشت: آنان گرچه در حوادث سال 78 شکست خوردند اما مصمم به برنامه ریزی برای فتنه گری در 88 شدند و غفلت از وضع کشور برای همه مومنین حرام است. آیت الله فرهی اذعان داشت: موسس نظام اسلامی ایران در واقع ولی عصر است،اما نباید تصور کرد دولت هایی که روی کار آمده اند یا می آیند مهدوی هستند، بلکه تنها دولت مهدی در زمان ظهور ایشان تشکیل خواهد شد. وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) توانست در کشور تحول ایجاد کند، عنوان کرد: وهابیون بازوان یهودیان هستند و به رئیس جمهور خلع شده مصر از پشت خنجر زدند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: همه کشورهای حاشیه خلیج فارس صدام را در جنگ با ایران یاری کردند و شهدا ناجی بشریت شدند. آیت الله فرهی با تاکید براینکه هر فردی با نظام اسلامی مخالفت کند خود را از کشتی نجات بیرون کرده است، اظهار داشت: سران فتنه خود را از سفینه نجات بیرون کردند. وی ادامه داد: به واسطه برگزاری یادواره های شهدا است که فرهنگ شهادت در کشور پایدار است و در واقع آنان منتی برما ندارند بلکه ما باید منت یاد کردن آنان را از خودشان طلب کنیم. این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید براینکه جوانان امروز ایران اسلامی نیز در صورت وقوع هر رویدادی پا جای شهیدان دفاع مقدس خواهند گذاشت، افزود: برخی از اطرافیان دولت که در فتنه 88 حضور داشتند نباید تصور کنند که می توانند از این وضعیت سو استفاده کنند چراکه اجازه این کار را به آنان نمی دهیم. آیت الله فرهی از فتنه گران خواست دست به حماقت دیگری نزنند. شهدا فرهنگ و مدیریت جهادی را واقعا محقق کردند نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان همدان نیز با تاکید براینکه مدیریت جهادی در عمل محقق می شود، افزود: شهدا فرهنگ و مدیریت جهادی را واقعا محقق کردند. حجت الاسلام والمسلمین علی نجفی راد با برشمردن فرهنگ مدیریت جهادی،خدا محوری و ولایت مداری که اساس اجرای مدیریت جهادی است، افزود: جهاد گران با ولایت مداری در زمان کوتاهی کارهای زیادی را در طول هشت سال جنگ تحمیلی انجام دادند. وی ادامه داد: جهاد گران هیچ گاه در جا نزدند و حتی به نیروهای دیگر خدمت رسان به انقلاب نیز یاری می رساندند. وی اذعان داشت: باید فرهنگ مدیریت جهادی تداوم بخشیده شود.


۱۳۹۳/۲/۱۸ - ۱۵:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن