تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 20 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810485721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پشت صحنه تحولات خونین اوکراین


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پشت صحنه تحولات خونین اوکراین


در واکنش به درخواست رئیس جمهوری روسیه برای به تعویق افتادن همه پرسی استقلال در شرق اوکراین نخست وزیر اوکراین این سخنان را بی اساس خواند.همزمان کاخ کرملین تنها راه حل بحران اوکراین را پایان تهاجم نظامی کیف علیه جدایی طلبان دانست . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، به دنبال درخواست  "ولادیمیر پوتین " رئیس جمهوری روسیه برای به تعویق افتادن همه پرسی استقلال در شرق اوکراین ، "آرسنی یاتسنیوک " نخست وزیر اوکراین در پایان نشست کابینه دولت در خارکف در جمع خبرنگاران خطاب به پوتین گفت: ولادیمیر ولادیمیرویچ، بیان سخنان توخالی، برازنده شما به عنوان رییس جمهوری یک کشور بزرگ نیست.
 نخست وزیر اوکراین سخنان پوتین درباره تعویق همه پرسی در مناطق شرقی را بی اساس خواند
وی افزود: باید به اطلاع رئیس جمهوری روسیه رساند که برگزاری همه پرسی در اوکراین در روز 11 ماه می برنامه ریزی نشده است.
نخست وزیر اوکراین گفت: اگر تروریست ها و جدایی طلبان مورد حمایت روسیه دستور یافته اند آنچه را که در اوکراین برنامه ریزی نشده، به تعویق اندازند این مسئله داخلی آنها است.
رئیس جمهوری روسیه روز چهارشنبه در نشست مطبوعاتی مشترک با همتای سوییسی خود و رئیس دوره ای سازمان امنیت و همکاری اروپا خواستار به تعویق افتادن همه پرسی در استان های دونتسک و لوهانسک شد.
وی همچنین گفت: بهتر است برای ایجاد شرایط مساعد این همه پرسی به زمان دیگری موکول شود.
پیش از این قرار بود جدایی طلبان طرفدار روسیه روز 11 ماه می در مناطق لوهانسک و دونتسک همه پرسی برگزار کنند و شرکت کنندگان آن به سوالی در مورد موافقت با ایجاد جمهوری مستقل دونتسک پاسخ دهند.
همزمان کاخ کرملین تنها راه حل بحران  اوکراین را پایان  تهاجم نظامی کیف  علیه جدایی طلبان در ازای به تعویق افتادن همه پرسی استقلال از اوکراین دانست .
سخنگوی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه چهارشنبه گفت : بحران چند ماهه اوکراین تنها در صورتی می تواند پایان یابد که کیف تهاجم نظامی علیه جدایی طلبان طرفدار کرملین را در ازای به تعویق افتادن همه پرسی استقلال از اوکراین، متوقف کند.
" دیمیتری پسکوف " گفت: "  اگر به درخواست پوتین برای تعویق همه پرسی استقلال در شرق اوکراین در روز یکشنبه توجه شود و کیف عملیات نظامی خود را متوقف کند و گام هایی را برای آغاز گفتگو بردارد ، در این صورت چنین فرایندی می تواند به خروج اوکراین از این بحران که در شرایط کنونی روبه وخامت است، منتهی شود. "
در این حال آمریکا درخواست ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را برای به تعویق انداختن همه پرسی استقلال در شرق اوکراین، « گامی سودمند» دانست  اما خاطرنشان کرد: « لازم است حرکت های بیشتری را از رئیس جمهور سوریه در این زمینه شاهد باشیم.»
"جنیفر ساکی " سخنگوی وزارت امور خارجه امریکا  افزود : روسیه همچنین می تواند روند دمکراتیک اوکراین را در شرایطی که این کشور برای همه پرسی سراسری 25 مه آماده می شود ، تأیید کند.
 سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا تصریح کرد : روسیه می تواند از نفوذ خود برای متوقف کردن تلاش های درحال انجام شبه نظامیان مسلح طرفدار روسیه استفاده کند تا همه پرسی 25 مه را نیز به تعویق اندازد.
همزمان دبیرکل ناتو  چهارشنبه از روسیه خواست به حمایتش از جدایی طلبان در اوکراین پایان دهد و نیروهای خود را از مرز با این کشور خارج کند تا بدین ترتیب پایه و اساس راه حل سیاسی درگیری اوکراین - روسیه شکل گیرد.
" آندرس فوگ راسموسن " دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی پس از ملاقات با وزرای امور خارجه و دفاع لهستان گفت: " ناتو قادر نیست عقب نشینی نظامیان روسی را تأیید کند. روسیه باید به تعهدات بین المللی خود پایبند باقی بماند و به حمایت خود از جدایی طلبان پایان دهد. همچنین نیروهای خود را از مرز با اوکراین عقب بکشد تا بدین ترتیب بتوان راه حل های سیاسی این بحران را یافت. "
در حالیکه ارتش اوکراین در روزهای اخیر برخی از مناطق جدایی طلب را به محاصره خود در آورده است وزارت کشور اوکراین، از استقرار گردان ویژه کیف - 1 در  " اودسا " برای گشت زنی در خیابان های این شهر ناآرام خبر داد.
 وزارت کشور اوکراین، از استقرار گردان ویژه کیف - 1 در " اودسا " خبر داد

این وزارتخانه با انتشار بیانیه ای در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد : " گردان ویژه کیف -1 ، متشکل از نیروهای داوطلب وارد اودسا شده و مأموریت خود را در این شهر آغاز کرده است. "
 وزارت کشور اوکراین اعلام کرده است اکنون واحدهای این گردان درحال اجرای مأموریت خود در شهر اودسا و همچنین منطقه عمومی اودسا هستند.
در بخشی از این بیانیه آمده است این گردان ویژه قرار است با  هماهنگی واحدهای نیروهای گارد ملی ، پلیس و نیروهای امنیتی وارد  عمل شود و پیش بینی می شود تا زمانی که وضعیت به حال عادی خود بازگردد ، همچنان در منطقه مستقر باشد.
در حالیکه لادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه روز چهارشنبه و پس از دیدار با دیدیه بورکهالتر گفته بود نیروهای روس از مرز اوکراین عقب نشسته و به محل برگزاری تمرین های عادی خود رفته اند کاخ سفید  اعلام کرد هنوز شواهدی دال بر عقب نشینی نیروهای روسیه از مرزهای اوکراین در دست نیست .همزمان  دولت های عضو اتحادیه اروپا بر سر افزایش ضوابط قانونی برای تحریم اتباع روسیه و شرکت های روسی به منظور تشدید فشار بر روسیه بر سر اوکراین به توافق اولیه دست یافتند.
جاش ارنست، معاون سخنگوی باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا اظهار داشت فعلا نشانه ای مبنی بر عقب نشینی نظامیان روس از مرز اوکراین مشاهده نشده است.
 ارنست که در هواپیمای رئیس جمهوری امریکا با خبرنگاران سخن می گفت، در عین حال تاکید کرد واشنگتن از عقب نشینی نیروهای روسیه به گونه ای مشهود و شفاف استقبال خواهد کرد.
این اظهارات در حالی مطرح می شود که مقامات ناتو نیز اعلام کردند هنوز نشانه ای دال بر عقب نشینی روس ها از مرز اوکراین مشاهده نکرده اند.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه روز چهارشنبه و پس از دیدار با دیدیه بورکهالتر گفته بود نیروهای روس از مرز اوکراین عقب نشسته و به محل برگزاری تمرین های عادی خود رفته اند.
ولادیمیر پوتین،گفته بود نیروهای روس از مرز اوکراین عقب نشسته اند

دولت های عضو اتحادیه اروپا بر سر افزایش ضوابط قانونی برای تحریم اتباع روسیه و شرکت های روسی به منظور تشدید فشار بر روسیه بر سر اوکراین به توافق اولیه دست یافتند.
به گفته دیپلمات ها، این توافق اولیه زمینه را برای تحریم اشخاص و شرکت های دیگری از دوشنبه هفته آینده فراهم می کند.
این تصمیم، امکان تحریم شرکت های روسی را توسط اتحادیه اروپا فراهم خواهد کرد- اقدامی که این اتحادیه بر خلاف آمریکا تاکنون انجام نداده است-. با وجود این وزیران امور خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا باید در نشست دوشنبه هفته آینده خود  حمایت رسمی خود را از این تصمیم اعلام کنند تا این اتحادیه قادر به تحریم شرکت های روسی باشد.
اتحادیه اروپا تاکنون به علت حمایت روسیه از الحاق منطقه کریمه اوکراین به خاک خود، دارایی های 48 تبعه روسیه و اوکراین را مسدود و صدور روادید را برای آنان ممنوع کرده است.
دانلود
 


پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن