تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816505455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دنيا؛ فضاي جديد حاکم بر ايران را درک کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۲:۲۶ب.ظ)
مدير عامل شرکت ملي گاز در گفتگو با موج؛ دنيا؛ فضاي جديد حاکم بر ايران را درک کرده است وضعيت صنعت نفت و گاز کشور از دو حالت خارج نيست، يا تحريم را بر مي دارند و مبادلات به راحتي انجام مي شود که همه خارجي ها از اين مهم استقبال مي کنند و يا تحريم ادامه مي يابد و ايران راه توسعه خود را ادامه مي دهد.
حميد رضا عراقي مدير عامل شرکت ملي گاز ايران در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري موج با بيان اين مطلب گفت: به طور کلي ما اين احساس را کرديم که شرکت هاي سرمايه گذار و حتي شرکت هاي سازنده تاسيسات و تجهيزات مي سازند و حتي شرکت هايي که فاينانس مي دهند همه احساس آرامش بيشتري کرده اند.
وي افزود: خارجي ها به اين نتيجه رسيده اند که به دو طريق مي توانند با ايراني ها مذاکره کنند يکي اينکه مذاکرات ايران با 5+1 موفقيت آميز باشد و فضا باز شود در اين صورت فرصت را از دست نخواهند داد و مورد دوم اين است که فکر مي کنند که اگر فضا هم باز نشود ايران به جايي رسيده است که به دنبال توسعه کار خود است.
عراقي با اشاره به صحبت هاي رئيس جمهور، وزير نفت و فضاي اقتصاد مقاومتي تصريح کرد: اين فضاي اميد و تلاش و فضاي توسعه در همه جا پخش شده است.
وي ادامه داد: وضعيت صنعت نفت و گاز کشور از دو حالت خارج نيست، يا تحريم را بر مي دارند و مبادلات به راحتي انجام مي شود که همه خارجي ها از اين مهم استقبال مي کنند ويا تحريم تمام نمي شود و ايران راه توسعه خود را ادامه مي دهد.
مدير عامل شرکت ملي گاز تاکيد کرد: هر دو اين اتفاقات براي کشور مفيد خواهد بود و سبب حضور گسترده شرکت هاي خارجي در نمايشگاه نوزدهم شد.
وي ادامه داد: در اين چند ماه مذاکرات خوبي انجام داده ايم و در زمينه ورود سرمايه چه به صورت فاينانس و چه به صورت تجهيزات در حال انجام است.
عراقي با اشاره به اين مطلب که مذاکرات در مراحل خوبي قرار دارد گفت: مذاکرات و قرارهاي گفتگو با خارجي ها برقرار است ولي هنوز به مرحله امضا قرار داد نرسيده و هنوز در مرحله مقدماتي کار هستيم.
وي در مورد واکنش صنعت نفت در مقابل استقبال شرکت هاي خارجي براي ورود به بازار ايران نيز گفت: ما از اين تغيير رفتار استقبال مي کنيم چون نگاه ما نگاهي تعاملي با تمام دنياست و با کسي هم دعوا نداريم.
مدير عامل شرکت ملي گاز گفت: ما در کنار حفظ استقلال کشور معتقد هستيم که بايد با دنيا تعامل داشته باشيم.
وي در پاسخ به پرسش خبرنگار موج در مورد اينکه آيا در اين 3 روز که از برگزاري نمايشگاه مي گذرد آيا قرار دادي بسته شده يا نه، گفت: ما چند تفاهم نامه امضا کرده ايم اما اينکه اين تفاهم ها به قرارداد ختم شود در اين مدت کوتاه و بدون بحث هاي کارشناسي امکانپذير نيست.
وي در مورد تفاهم هاي امضا شده شرکت ملي گاز در نمايشگاه امسال تصريح کرد: يک قرارداد با معاونت فناوري رياست جمهوري در مورد مسائل پژوهشي داشتيم و يک قرار داد نيز با پژوهشگاه صنعت نفت، يک قرار داد نيز با سه سازنده آنتي فوم که ليسانس ساخت دارند نيز به امضا رسانديم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن