تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820402438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتصاب پليس برزيل درآستانه جام جهاني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۵۴ق.ظ)
اعتصاب پليس برزيل درآستانه جام جهاني افسران پليس شهر ريو درفاصله يک ماه تا آغاز جام جهاني در اعتراض به کمبود دستمزد خود دست به اعتصاب زدند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، پليس برزيل در اعتراض به وضعيت درآمدي خود دست به اعتصاب زد. حدود 50 افسر پليس ريو در حالي که با لباسهايي متحد الشکل، دهان خود را بسته بودند، خواستار افزايش حقوق شان در زمان برگزاري جام جهاني شدند. آنها اعلام کردند، به سبب بالا بودن فشار کار در زمان برگزاري بازي ها، حداقل بايد 40درصد به دستمزد آنان افزوده شود.
ماه پيش هم چنين اعتصاب هايي در شمال شرقي برزيل به وقوع پيوست که دولت براي جبران آن و جلوگيري از هرج و مرج ناچار به اعزام نيروهاي فدرال از نقاط ديگر به آن ناحيه شد.
يکي از ماموران در حالي که در کنار فيل بادکنکي سفيد بزرگي ايستاده بود گفت: «5سال است حقوق کارگران و کارمندان دولت ثابت مانده است. ما اضافه حقوق نمي خواهيم بلکه در پي دريافت حق واقعيمان بر اساس تورم موجود هستيم. آيا تورم در اين 5 سال ثابت مانده است؟» فيل سفيد در برزيل به نماد هزينه هاي بيهوده براي برگزاري جام جهاني تبديل شده است.
قيمت مواد غذايي در برزيل تا 16 درصد افزايش يافته اما ارزش حقوق ماموران دولتي تا 30 درصد کاهش يافته است.
دولت برزيل در چندماهه اخير با مشکلات فراواني در راه برگزاري جام جهاني رودر رو بوده است و اگر اعتصاب پليس محقق شود، با توجه به موج خشونتها، احتمال لغو برگزاري مسابقات وجود خواهد داشت.









»
تصاویر مرتبط













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن