تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821158266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شناسایی نقاطه حادثه خیز براي وقوع تصادف در بیجار ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان جدي امين پور:
شناسایی نقاطه حادثه خیز براي وقوع تصادف در بیجار ضروری است
بیجار - خبرگزاری مهر: سرپرست فرمانداری بیجار گفت: بررسی وضعيت و شناسايي نقاط حادثه‌خیز شهری و برون شهری در اين شهرستان ضروري است و بايد براي رفع آن برنامه ريزي شود.



به گزارش خبرنگار مهر، باقر جدی امین‌پور صبح جمعه در جلسه شورای ترافیک که در محل فرمانداری بیجار برگزار شد اظهار داشت: شناسایی آسیب‌ها در مقوله ترافیک اهمیت بسیار زیادی دارد و لازم است در راستای رفع آن تلاش لازم صورت گیرد و جلسات تخصصی برای ارائه راهکارهای سازنده برگزار شود. وی افزود: شناسايي و رفع نقاط حادثه‌خیز شهری و برون شهری اهمیت زیادی دارد و رفع آن به عنوان اولویت کاری در دستور كار شورای ترافیک این شهرستان قرار دارد. وی ادامه داد: شهر بیجار دارای بافت قدیمی و خیابان‌های کم‌عرض است که با وجود افزایش شمار خودروهای موجود ضروروت احداث پارکینگ عمومی برای خودروهای سبک و سنگین بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. سرپرست فرمانداری بیجار در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت:با توجه به آغاز فصل گرما و تردد بیشتر موتورسیکلت در درون شهر لازم است با موتورسوران متخلف برخورد لازم صورت گیرد. وی در ادامه با بیان اینکه جاده منتهی به کارخانه سیمان که از نقاط حادثه‌خیز این شهرستان است عنوان كرد: انتظار مي رود كه با هماهنگي هاي لازم مشکل اين مسير هر چه سريعتر شناسايي و رفع شود. امین‌پور با بیان اینکه پارک ماشین‌ها در جلوی در نمایشگاه‌های ماشین در این شهرستان موجب ایجاد بی‌نظمی شده است بر برخورد لازم توسط راهنمایی و رانندگی در این خصوص تاکید کرد. در بخش ديگري از اين نشست شماري از اعضاي  شوراي ترافيك شهرستان بيجار به بيان ديدگاه هاي خود پرداختند.


۱۳۹۳/۲/۱۸ - ۱۱:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن