تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820855691




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلسه شورای اداری استان فارس با حضور رییس دفتر رهبر معظم انقلاب


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جلسه شورای اداری استان فارس با حضور رییس دفتر رهبر معظم انقلاب خبرگزاری پانا: جلسه شورای اداری استان فارس با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری در سالن شهید مطهری آستان مقدس شاهچراغ علیه السلام برگزار شد .
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۸ ارديبهشت ساعت 10:53



به گزارش خبرگزاری کانون دانش آموزی پانا، در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری در سخنانی با ابلاغ سلام گرم رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به نامگذاری شیراز ازسوی معظم له بنام سومین حرم اهل بیت گفت : رهبر انقلاب نامی ماندگار و پرمعنا برای شیراز انتخاب کردند و مسوولان نیز باید از این فرصت گرانبها که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای آن ها فراهم کرده به منظور خدمت مناسب تر به این آستان مقدس نهایت استفاده ببرند .
 وی با بیان اینکه باید شرایط مناسب تری برای خدمت به زائران حرم مطهر فراهم شود گفت : شایسته است آنچه در توان است برای این موضوع بکار برده شود که این کار ، کاری مهم و ارزشمند است .
حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی افزود : وجود این حرم های مطهر در شیراز نه تنها مایه افتخار فارس و ایران اسلامی بلکه مایه مباهات جهان تشیع است. وی در بخش دیگری از سخنانش بر عزم و تلاش جدی مسوولان برای امور توسعه حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه السلام و توسعه فعالیت های فرهنگی تاکید کرد.
 آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز هم در سخنانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص توجه به سومین حرم اهل بیت علیهم السلام و بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و امکانات برای توسعه سومین حرم اهل بیت علیهم السلام گفت : باید شرایط به گونه ای فراهم شود که موضوع توسعه حرم مطهر به عنوان اولویت مهم دستگاه های اجرایی و مسوولان قرار گیرد .
 آیت الله ایمانی با اشاره به تصویب طرح جامع حرم مطهر در فضایی به مساحت 57 هکتار خواستار طراحی طرح تفضیلی برای حرم مطهر شد .
وی همچنین احداث مکان مناسب برای تجمع های بزرگ مردمی در مراسم مذهبی در شیراز را به عنوان یکی از اولولیت های مهم این کلانشهر بیان کرد و خواستار تسریع در اجرای این طرح در فضای اطراف حرم مطهر شد .
 آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی علیهما السلام نیز در این جلسه توجه به مسائل فرهنگی و گسترش فرهنگ اسلامی و اهل بیت علیهم السلام ، ارائه خدمات بهتر و مناسب تر به زائران حرم مطهر و اجرای طرح توسعه حرم را از اولویت های تولیت جدید حرم مطهر اعلام کرد .
احمدی استاندار فارس هدف از تشکیل جلسه شورای اداری در این آستان مقدس را اعلام آمادگی مدیریت ارشد استان و مدیران دستگاه های اجرایی برای همکاری همه جانبه و استفاده از تمامی ظرفیت ها و امکانات برای اجرای طرح های توسعه حرم مطهر احمدی و محمدی علیهما السلام اعلام کرد .
احمدی با تاکید بر حل مسائل و مشکلات حرم مطهر گفت : در این زمینه شورایی برای پیشبرد مسائل توسعه حرم مطهر زیر نظر تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی علیهما السلام تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده است .
استاندار فارس همچنین با اشاره به مذاکرات انجام شده با سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور گفت : مسوولان این سازمان موافقت خود را با تخریب بافت های فرسوده اطراف حرم مطهر و احداث ساختمان های به میزان سه طبقه اعلام کردند .
همچنین در ابتدای این جلسه احمدرضا دستغیب نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و دبیر هیات امنای آستان مقدس احمدی و محمدی علیهما السلام نیز به ارائه گزارشی از روند اقدامات انجام شده توسط تولیت جدید در دوماه گذشته پرداخت.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن