تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818910908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موتور حرکت انقلاب، اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۲۱:۸ب.ظ)
جانشين نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران: موتور حرکت انقلاب، اسلام است جانشين نمايندگي ولي فقيه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: موتور و محرکه انقلاب، اسلام است.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام والمسلمين دکتر عبدالله حاج صادقي در جمع کارکنان سپاه امام علي بن ابي طالب(ع) همزمان با آخرين روز از هفته عقيدتي سياسي در سپاه طي سخناني اظهار داشت: پاسداران سنگرنشينان دفاع از انقلاب هستند.
وي ماه هاي رجب، شعبان و رمضان را فرصت هاي بسيار خوبي براي خودسازي ياد کرد و افزود: در اين فصل سير و سلوک و تعالي آسان تر انجام مي شود.
جانشين نمايندگي ولي فقيه درسپاه پاسداران بر لزوم فرصت سازي در اين دنيا سخن گفت و بيان نمود: عملکرد ما در گذر زمان تعيين کننده سرنوشت مان در آخرت خواهد بود، پس از اين فرصت ها با نهايت کمال استفاده کنيم.
وي شهيد مطهري را الگوي و اسوه همه معلمان دانست و ابراز نمود: شهيد مطهري در سخنراني و در نگارش کتابهايش نياز مخاطب مورد نظرش بوده است.
حاج صادقي بر فعاليت بيش از پيش و همه جانبه در جهاد فرهنگي تاکيد کرد و گفت: سنت الهي و قانون تغييرناپذير اين است که جبهه حق ائمه، انبياء و مصلحان همواره با جبهه با طل به سردمداري استکبار درگير باشد.
وي با اشاره به اينکه دو جبهه حق و باطل درعرصه هاي مختلف با هم مي جنگند، بيان کرد: جبهه الهي با جبهه شيطاني يک ميدان و دو ميدان ندارد و از عرصه هاي مختلفي تشکيل شده است.
جانشين نماينده مقام معظم رهبري در سپاه کار دشمنان را نقشه کشيدن و حمله کردن دانست و اعلام کرد: دشمن با هر ابراز و امکاناتي سعي بر اين دارد که بر اعتقادات و ارزش ها حمله کند و آن ها را تقطعه کند.
وي با تاکيد براينکه از عمليات هاي فرعي دشمنان فريب و بازي نخوريد، هشدار داد: گاهي عمليات فرعي به عنوان عمليات فريب تلقي مي شود پس هوشيار باشيد که دشمنان همواره سعي بر گمراه کردن شما دارند.
جانشين نماينده مقام معظم رهبري انسان جبهه نشين جبهه حق را کسي دانست که هيچ گاه محور اصلي را رها نکند و استوار پاي ارزش ها بماند، افزود: اصل و مبنا اين است جوانان چه در حوزه، چه در دانشگاه و چه در ميادين ديگر جبهه اصلي را رها نکند.
وي حرکت با بصيرت با محوريت انقلاب اسلامي را از مهمترين وظايف جبهه حق بيان نمود و افزود: با پيروزي انقلاب اسلامي درگيري جبهه حق با جبهه باطل شفافيت پيداکرد.
حاج صادقي با بيان اينکه آنچه استکبار در اين مدت 35 سال پيروزي انقلاب انجام داده با تمام توان بوده ولي نتوانسته به نتيجه مطلوبي دست پيدا کند، تصريح کرد: انقلاب از استکبار روحش و نبودنش را مي خواهد.
وي اقدامات استکبار عليه ملت ايران را حقش دانست و گفت: دشمنان از اين درترس هستند که موجوديتشان با انقلاب است و اگر انقلاب بخواهد جبهه باطل از بين خواهيم رفت.
جانشين نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران با اشاره به اينکه دشمنان به اين فهم رسيده اند که زدن دست انقلاب کافي نيست، عنوان کرد: انقلاب يک قدرتي دارد که اگر دستش را قطع کردي يک دست قوي تر ايجا مي کند.
حاج صادقي عمليات اصلي دشمن را در حوزه فرهنگ، باورها و اعتقادات دانست و خاطرنشان کرد: چون همه موفقيت هاي انقلاب اسلامي در طول اين 35 سال به خاطر جان انقلاب است وچون تا اين روح است اين جسم هم قوي است.
وي علت اين که دشمنان نمي توانند بر ايران مسلط شوند را زنده بودن و حيات انقلاب دانست و ادامه داد: عامل استقامت بر اصول به ويژه بر گفتمان مقاومت از ديگر اصوولي است که دشمن از آن هراس دارد .
جانشين نماينده مقام معظم رهبري موتور حرکت انقلاب را اسلام خواند و اعلام کرد: تمام اين انقلاب برگرفته از اصول الهي و اسلامي است.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن