تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813198596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 99 درصد خانوار روستایی اردبیل برخوردار از نعمت برق است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > اردبیل علیزاده:
بیش از 99 درصد خانوار روستایی اردبیل برخوردار از نعمت برق است
اردبیل- خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت توزیع برق منطقه اردبیل گفت:در حال حاضر 99.5 درصد از جمعیت خانوار روستایی استان برخوردار از نعمت برق است.



علیرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد:  به غیر از روستاها و قشلاقات با جمعیت زیر 10 خانوار در چهار شهرستان مابقی خانوارهای روستایی استان برق دارند. وی با بیان اینکه برق رسانی روستاهای کمتر از 10 خانوار جزو سیاست های اداره برق نیست، اضافه کرد: با این وجود شرکت برق در نظر دارد برق رسانی به این گروه از روستاها را نیز اجرایی کند. علیزاده تاکید کرد: در بخش شهری نیز پوشش برق 100 درصدی اجرا شده و برق رسانی در این حوزه به صورت کامل به اتمام رسیده است. مدیر عامل شرکت توزیع برق منطقه اردبیل تاکید کرد: شاخصه های کیفیت برق در دو بخش شاخصه های فنی و کیفیت خدمات رسانی تقسیم بندی شده است. به گفته علیزاده با پوشش مناسب نعمت برق در دو بخش روستایی و شهری، شرکت برق در نظر دارد در ادامه کیفیت ارائه خدمات خود از جمله ارتقا کیفی شبکه برقی استان، توسعه دفاتر پیشخوان و استفاده از اکیپ خط گرم را اجرایی کند. وی افزود: در همین راستا استفاده از فن آوری و تجهیزان به روز در هر دو حوزه شهر و روستا در دستور کار قرار گرفته است.


۱۳۹۳/۲/۱۷ - ۱۶:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن