تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821161842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از ظرفیت بین‌المللی حج تبلیغات دشمنان را خنثی می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم آیت‌الله حسینی بوشهری:
استفاده از ظرفیت بین‌المللی حج تبلیغات دشمنان را خنثی می‌کند
قم - خبرگزاری مهر: مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به ظرفیت‌های حج به ویژه در عرصه بین الملل، گفت: توجه مسئولین ذی ربط به بُعد بین المللی حج می‌تواند تا حد زیادی تبلیغات دشمنان علیه تشیع و نظام اسلامی را خنثی کند.



به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، صبح چهارشنبه در دیدار سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت، به تبیین اهمیت بعد بین المللی حج و نقش آن در خنثی سازی توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب پرداخت. وی با اشاره به ظرفیت های حج به ویژه در عرصه بین الملل، گفت: یکی از ابعاد بسیار مهم حج که باید همواره مورد توجه مسئولین ذی ربط باشد، بُعد بین المللی است، چرا که تعامل منطقی زوار ایرانی در موسم حج با مسلمانان سایر کشورهای اسلامی می تواند تا حد زیادی تبلیغات مسموم دشمنان علیه تشیع و نظام اسلامی را خنثی کند؛ باید همه ظرفیت ها و امکانات را در این زمینه بسیج کرد. عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که باید هرچه زودتر برای آن فکر اساسی کرد، تبلیغات مسموم دشمنان مکتب اهل بیت(ع) در قالب توزیع بروشور و جزوه در بین زائران ایرانی است و شبهاتی را برای آنان ایجاد   می کند، لذا باید در سازمان حج و زیارت یک حالت پیشگیرانه برای این مسائل در نظر گرفته شود. وی همچنین با تقدیر از عملکرد سازمان حج و زیارت در صرفه جویی بیت المال و خدمت رسانی به زائران، ابراز داشت: شاهدیم که مدیریت جهادی در سازمان وجود دارد و در کنار کاهش هزینه سفرهای زیارتی، جلوی ریخت و پاش های اضافی و هدر رفتن بیت المال مسلمین گرفته شده است، این مسئله واقعا جای تقدیر و تشکر دارد. آیت الله حسینی بوشهری در پایان خطاب به مدیران سازمان حج و زیارت گفت: مسئولیت شما در این جایگاه، یک مسئولیت عادی نیست، بلکه کاملا عبادی است، چرا که شب و روز برای فراهم سازی تسهیلات بهتر برای زائران خانه خدا و عتبات عالیات تلاش می کنید. امیدواریم این تلاش ها نزد خدای متعال ثبت و ضبط شود.

رفاه زائران عتبات را ارتقاء می‌دهیم رئیس سازمان حج و زیارت کشور نیز در این دیدار با اشاره به تلاش دشمنان مکتب اهل بیت(ع) در ترویج شبهات در بین زائران ایرانی بیت الله الحرام، گفت: فضلای حوزه با حضور در کاروان ها، پاسخگوی شبهات هستند. سعید اوحدی، با اشاره به فعالیت های این سازمان در زمینه پاسخگویی به شبهات زائران ایرانی بیت الله الحرام، گفت: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده و حضور موثر و فعال روحانیون و فضلای حوزه در کاروان ها، توانسته ایم تا حد زیادی شبهاتی را که در ایام حج توسط دشمنان القاء می شود را پاسخ دهیم. وی با اشاره به کاهش هزینه های سفرهای زیارتی، افزود: جهت رفاه حال زائران خانه خدا امسال برای اولین بار هزینه را اقساط کرده و علی رغم افزایش نرخ ارز و هزینه ها، صرفه جویی خوبی در بخش عمره داشتیم و با تمهیدات انجام شده و زحمات پرسنل سازمان، امسال حتی یک پرواز هم به خاطر مشکل ویزا، کنسل نشد. بررسی مشکلات زیارتی استان ها اوحدی خاطر نشان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به ظرفیت های درون کشور، با حضور در استان های مختلف و تشکیل جلساتی با مسئولین حج و زیارت هر استان، از نزدیک با مشکلات این عرصه آشنا شده و تصمیم های مناسب اتخاذ می شود. به گزارش مرکز خبر حوزه، رئیس سازمان حج وزیارت با اشاره به مشکلات موجود در بخش عتبات عالیات، ابراز داشت: در نوروز امسال علی رغم افزایش تعداد زائران ایرانی، هیچ حادثه ای گزارش نشد، همچنین برای رفاه حال زائران در شهرهای نجف و کربلا، ساخت هتل در این شهرها آغاز شده که امیدواریم با عنایات اهل بیت(ع) هرچه زودتر مراحل ساخت این هتل‌ها به پایان برسد تا زائران عتبات با مشکلات کمتری در بحث اقامت مواجه باشند.


۱۳۹۳/۲/۱۷ - ۱۵:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن