تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815375176




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ممانعت شوراي تامين لرستان از ورود سيد حسن خميني کذب است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۵:۱۰ب.ظ)
شاهرخي مطرح کرد: ممانعت شوراي تامين لرستان از ورود سيد حسن خميني کذب است معاون سياسي و امنيتي استاندار لرستان گفت: در اين زمينه شايعاتي مبني بر اينکه شوراي تامين از ورود سيد حسن خميني جلوگيري به عمل آورده منتشر شده که اين کذب محض است و به هيچ عنوان صحت ندارد.
به گارش خبرگزاري موج،سعيد شاهرخي امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه اين روزها شايعات زيادي در مورد لغو همايش تبيين شخصيت امام خميني (ره) در بروجرد مطرح مي کنند که بدون سند و دليل است.
وي با اشاره به احترام و علاقه مردم لرستان به نوه امام خميني (ره) افزود: مردم لرستان هميشه به خانواده امام خميني(ره) علاقه و عشق داشتند و به نوه ايشان حجت‌الاسلام سيد حسن خميني ارادت و علاقه زيادي دارند و استقبال مي کنند.معاون سياسي امنيتي استانداري لرستان بيان کرد: برنامه حضور حجت‌الاسلام سيد حسن خميني به دانشگاه بروجرد بنابر دلايلي که رئيس اين دانشگاه اعلام کرده است، لغو مي‌شود؛
شاهرخي عنوان کرد: در اين زمينه شايعاتي مبني بر اينکه شوراي تامين از ورود سيد حسن خميني جلوگيري به عمل آورده منتشر شده که اين کذب محض است و به هيچ عنوان صحت ندارد.
وي افزود: چنانچه برنامه اي تدوين شود و با حضور ايشان باشد به طور قطع مورد استقبال مردم و شوراي تامين قرار خواهد گرفت. شوراي تامين بر اساس وظيفه ذاتي خود موظف بوده از اين گونه مراسمات صيانت کند.

وي با اشاره به برگزاري اين همايش در آينده تصريح کرد: به زودي همايش تبيين شخصيت امام خميني (ره) در بروجرد برگزار مي‌شود.
معاون سياسي امنيتي استانداري لرستان اظهار کرد: در اين راستا شايعات بعضي سايت ها مبني بر ممانعت شوراي تامين از ورود سيد حسن خميني در لرستان را تکذيب مي کنيم و صحت ندارد.
شاهرخي با بيان اينکه ما بايد از هرگونه حاشيه‌سازي و فضاسازي در استان لرستان پرهيز کنيم، عنوان کرد: اين حاشيه‌سازي‌ها موجب کُند شدن روند توسعه اين استان مي‌شود، بنابراين از هرگونه حاشيه‌سازي اعلام انزجار مي‌کنيم.
وي در مورد برخي اخبار رسانه ها در مورد تجمع در جلوي دانشگاه آيت الله بروجردي نيز گفت: حراست دانشگاه اين تجمع را تاييد نکردند و منابع ما در اين مورد نيروي انتظامي، اطلاعات حراست دانشگاه و مديريت دانشگاه است.
وي تأکيد کرد: اخبار مربوط به اجرا نشدن همايش تبيين شخصيت امام خميني (ره) در بروجرد بايد مستند و با منبع قابل اعتماد بيان شوند و از جو سازي ها دوري شود













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن