تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820858394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرارگرفتن پرونده هسته ای ایران در مسیر حل و فصل منجر به رفتارهای غیرمعقول و عصبی عربستان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قرارگرفتن پرونده هسته ای ایران در مسیر حل و فصل منجر به رفتارهای غیرمعقول و عصبی عربستان شد تهران - ایرنا - سفیر سابق ایران در بحرین رفتارهای اخیر عربستان در عرصه منطقه ای و بین المللی را عصبی، نامعقول و رادیکار توصیف کرد و گفت: یکی از دلایل انجام رفتارهایی از این دست به خاطر قرارگرفتن پرونده هسته ای ایران در مسیر حل و فصل و انجام توافق اولیه با غرب است.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «محمد فرازمند» در نشست رابطه پاکستان و عربستان و آثار منطقه ای و راهبردی آن، که با حضور کارشناسان و تحلیلگران عرصه بین المللی در دفتر سایت دیپلماسی ایرانی برگزار شد گفت: عربستان کشوری است که در طول چند دهه گذشته همواره رفتار محافظه کارانه ای داشته است اما امروز دست به رفتارهای رادیکال، نامعقول و عصبی می زند.
وی افزود: این کشور حتی کار را به جایی رسانده که غرب عربستان را اصلی ترین حامی تروریسم در منطقه می داند و یا حتی برخی کشورها عربستان را تنها منبع حمایت از نیروهای تکفیری می شناسند.
وی در ادامه با بیان این که باید بررسی کرد که چرا این کشور از رفتارهای محافظه کارانه به رویکردهای رادیکالی رسیده است، توضیح داد: عربستان تصور می کرد اختلاف بین ایران و غرب همچنان ادامه پیدا کند و این کشور بر روی این اختلافات که به دلیل پرونده هسته ای ایران بود حساب باز کرده بود.
به گفته سفیر سابق ایران در بحرین سعودی ها تصور نمی کردند به این زودی اختلاف بین ایران و غرب در گام نخست به توافق رسیده و حتی زمینه های توافق جامع نیز فراهم شود.
فرازمند عنوان کرد: برخلاف تصور اولیه که احساس می شد این کشور از نتایج انتخابات ریاست جمهوری در خرداد 92 و روی کار آمدن نیروهایی که سابقه ارتباط نزدیک با این کشور را دارند باید استقبال کنند اما مقامات عربستان چندان از این موضوع خشنود نبودند و در پذیرش آن تعلل کردند.
خبر در حال تکمیل است.
سیام(3)**9173**9132 **1449
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن