تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816927240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کسب درآمد 64.5 ميليارد دلاري کشور با تکميل 17 فاز پارس جنوبي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۵۷ب.ظ)
مدير عامل شرکت نفت و گاز پارس خبر داد: کسب درآمد 64.5 ميليارد دلاري کشور با تکميل 17 فاز پارس جنوبي مدير عامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: طبق برنامه و دستور وزير محترم، 7 فاز پارس جنوبي را بايد تا پايان سال آينده تکميل کنيم و البته اين در حالي است که به وزارت قول تامين 100 ميليون متر مکعب گاز تا قبل از زمستان 93 را داده ايم.
علي اکبر شعبان پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري موج با بيان اين مطلب گفت: اقتصاد يعني درآمد و درآمد نيز بدون توليد معنا ندارد.
وي با اشاره به نام گذاري سال 93 به نام فرهنگ و اقتصاد با عزم ملي و مديريت جهادي اظهار داشت: آمدن کلمه فرهنگ قبل از اقتصاد به اين معني است که به جز فرهنگ عمومي بايد فرهنگ صنعتي و پيمانکاري حرفه اي نيز افزايش پيدا کند.
مدير عامل شرکت نفت و گاز پارس تصريح کرد: قطعا وجود کارشناسان با تجربه نقش بسياري در توسعه اقتصادي و افزايش درآمد و توليد در کشور دارد که خوشبختانه در جمع توليد کنندگاني که در انجمن هاي سازندگان تجهيزات صنعت نفت فعال هستند، اين نوع کارشناسان را کم ندارند.
وي با اشاره به اين مطلب که همه افراد فعال در صنعت نفت بايد دغدغه آينده کشور و فرزندانشان را داشته باشند و با اين فکر، براي کمک به آباداتني و سربلندي ايران عزيز قدم بردارند.
شعبان پور ادامه داد: پارس جنوبي در افق 1404 قرار است به توليد 1 ميليارد متر مکعب گاز دست پيدا کند که در اين را بايد همه با هم کار کرده و فعاليت تکي فايده ندارد.
وي افزود: اگر ارزش هر متر مکعب گاز را به طور متوسط 25 سنت بدانيم، کشور از هر فاز پارس جنوبي درآمد ساليانه اي در حدود 3.8 ميليارد دلار کسب خواهد کرد اين در حالي است که در حال حاضر 17 فاز پارس جنوبي تکميل يا در حال تکميل شدن است و اين يعني با تکميل 17 فاز پارس جنوبي، کشور در هر سال درآمدي بيش از 64.5 ميليارد دلار را کسب خواهد کرد.
مدير عامل نفت و گاز پارس با تاکيد بر اين مطلب که اين پتانسيل بالقوه بوده و بايد بالفعل شود، افزود: طبق برنامه و دستور وزير محترم، 7 فاز پارس جنوبي را بايد تا پايان سال آينده تکميل کنيم و البته اين در حالي است که به وزارت قول تامين 100 ميليون متر مکعب گاز تا قبل از زمستان 93 را داده ايم.
وي با اعلام اينکه برنامه شرکت نفت و گاز پارس استفاده از توان داخلي براي تامين نياز هخاي فازهاي مختلف است گفت: طبق اعلام وزير نفت تمام 17 فاز پارس جنوبي بايد تا پايان سال 96 به بهره برداري برسند.
شعبان پور از تشکيل کارگروه خاص براي پيگيري اهداف دولت و وزارت نفت خبر داد و افزود: ما هيچ چاره اي نداريم جز اينکه خود را به سطح جهاني رسانده و به سمت توسعه يافتگي پيش روي کنيم.
وي بحث امروز صنعت نفت را مديريت دانست و گفت: اگر مي خواهيم به اهداف افق 1404 برسيم چاره اي جز اجراي مديريت کارآمد در پروژه هاي نفت و گاز نداريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن