تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814794293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اطلاعات ضدونقیض از نخستین ابتلای به « کرونا » در لبنان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اطلاعات ضدونقیض از نخستین ابتلای به « کرونا » در لبنان بیروت – ایرنا – برخی منابع خبری لبنانی امروز (چهارشنبه) اطلاعاتی ضدونقیض از نخستین ابتلای به ویروس خطرناک کرونا « سندرم تنفسی خاورمیانه» در این کشور منتشر کردند.


به گزارش ایرنا، رادیو لبنان اعلام کرد ، یک بیمار مشکوک به ابتلای به ویروس کرونا که تبعه عربستان سعودی است در بیمارستان « اوتیل دیو» در منطقه اشرفیه بیروت پایتخت لبنان بستری شده است.
اما ساعتی بعداز اعلام این خبر، دکتر« آنطوان الزغبی» رییس بخش اورژانس بیمارستان اوتیل دیو این خبر را تکذیب کرد و گفت بیماری متبلا به ویروس کرونا در این بیمارستان بستری نیست.
بخش قرنطینه فرودگاه بین المللی بیروت هم اعلام کرد که تاکنون مسافری مبتلا به ویروس کرونا وارد لبنان نشده است.
مقامات لبنانی از چند ماه قبل اقدامات پیشگرانه ای را در داخل فرودگاه بیروت و دیگر گذرگاه های ورودی به این کشور برای جلوگیری از ویروس کشنده کرونا به لبنان شروع کرده اند.
« وائل ابوفاعور» وزیر بهداشت لبنان هم در گفت وگویی تلویزیونی تاکید کرد که تاکنون هیچ موردی از ابتلای به ویروس کرونا در بیمارستان اوتیل دیو ثبت نشده است.
وی افزود : چنانچه پزشکان به حالتی مشکوک برخورد کنند بلافاصله معاینات و آزمایش های ویژه شروع می شود و نتیجه مثبت و یا منفی آن اعلام خواهد شد.
درهر صورت منابع خبری از جمله پایگاه اطلاع رسانی النشره گزارش دادند که وزارت بهداشت لبنان درصدد اعزام اکیپی ویژه به بیمارستان اوتیل دیو برای بررسی موضوع است.
سندرم تنفسی خاورمیانه موسوم به کرونا از خانواده ویروس سارس است که موجب التهاب شدید ریوی و توقف کامل کلیه ها می شود و در سال 2003 موجب مرگ 800 تن در جهان شد.
عربستان سعودی که به نظر می رسد این ویروس در آنجا لانه کرده از بهار سال 2012 تاکنون ابتلای به 414 شهروند سعودی به این ویروس را بطور رسمی اعلام کرده است که 115 تن آنها کشته شده اند.
در کشور اردن هم از سال 2012 تاکنون 4 مورد اصابت به ویروس کرونا اعلام شده است.
وزارت بهداشت اردن سه شنبه گذشته اعلام کرد که دومین مبتلای به این ویروس در سال جاری میلادی درگذشت.
خاورم ** 1324
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن