تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815666442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسته شدن دریچه های سد زاینده رود برای یافتن ابوالفضل/ مردم برای جستجو دست بکار شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > چهارمحال و بختیاری مهر گزارش می دهد/
بسته شدن دریچه های سد زاینده رود برای یافتن" ابوالفضل"/ مردم برای جستجو دست بکار شدند
شهرکرد - خبرگزاری مهر: دریچه های سد زاینده رود برای کم شدن آب پر تلاطم زاینده رود در استان چهارمحال و بختیاری بسته شده است تا نیروهای جستجو گر بتوانند جسد کودک سه ساله به نام ابو الفضل که مدتی پیش در رودخانه غرق شده بود را پیدا کنند.



به گزارش خبرنگار مهر، رودخانه زاینده رود در شهرستان سامان استان چهارمحال و بختیاری جریان دارد و در این منطقه از کشور دارای آب بسیار زیاد و رودخانه ای خروشان است. هر ساله در این فصل سال به واسطه بی احتیاطی مسافران و گردشگران و اهالی روستاهای حاشیه رودخانه تعدادی در این رودخانه غرق می شوند. امسال تاکنون دو نفر در این رودخانه غرق شده اند که یکی از آنها یک هنرمند عکاس بوده است و هم اکنون نیز یک کودک سه ساله در این رودخانه غرق شده است که بیش از پنج روز است که جسد آن پیدا نشده است. این کودک سه ساله به نام ابوالفضل عرب اهل روستای مارکده در شهرستان سامان است که در رودخانه زاینده رود غرق شده است.این کودک سه ساله به علت سهل انگاری خانواده و بی احتیاطی والدین در رودخانه غرق شده است. هم اکنون با هماهنگیهای استانی با استان اصفهان دریچه های سد زاینده رود از ساعت 9 صبح امروزچهارشنبه بسته شده و جریان آب رودخانه کاهش شدید پیدا کرده است و و دریچه ها تا ساعت سه امروز بسته خواهند بود.

تمام مردم روستاهای حاشیه زاینده رود مانند روستاهای چم کاکا، هوره، سوادجان، مارکده و... با مشارکت دو اکیپ نیروهای هلال احمر و ورزشکاران رفتینگ از ساعت 9 امروز در تلاش گسترده به دنبال جسد کودک سه ساله هستند. مردم روستاهای حاشیه زاینده رود به کمک نیروهای امدادی آمده اند بخشدار زاینده رود در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: دریچه های سد زاینده رود با هماهنگی های استانی با مسئولان آب استان اصفهان بسته شده وجستجو با تمام توان آغاز شده است. عیسی ملکی ادامه داد: هم اکنون مردم روستاهای حاشیه زاینده رود به کمک نیروهای امدادی آمده اند تا جسد این کودک سه ساله را پیدا کنند. وی تصریح کرد: در حدود 30 درصد آب رودخانه کاهش یافته و جستجو راحتر شده است. وی تاکید کرد: دریچه های سد زاینده رود از ساعت 9 امروز تا ساعت سه بعد از ظهر بسته شده است و باید در این مدت باقی مانده جسد را پیدا کنیم. وی با اشاره به اینکه دو اکیپ از هلال احمر استان و دو قایق از رفتینگ کار جستجو را انجام می دهند، یادآور شد: هم اکنون مردم روستاهای حاشیه زاینده رود نیز به کمک نیروهای جستجو گرآمده اند وجستجو در تمام کل رودخانه ادامه دارد. اهالي روستا هاي حاشيه زاينده رود غريق نجات و غواصي را بايد آموزش ببينند فرماندار شهرستان سامان نیز گفت: در راستاي كاهش غرق شدن افراد در رودخانه بايد اهالي روستا هاي حاشيه زاينده رود غريق نجات و غواصي را آموزش ببينند.

سعيد صالحي در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره بر اينكه در راستاي كاهش غرق شدن افراد در رودخانه بايد اهالي روستا هاي حاشيه زاينده رود غريق نجات و غواصي را آموزش ببينند، اظهار داشت: اين آموزش ها بايد از طريق هلال احمر در شهرستان انجام شود.
 
فرمانداري شهرستان در راستاي آموزش غواصي و غريق نجات مردم آماده هر گونه همكاري است
 
فرماندار سامان با اشاره بر اينكه در رابطه از جلوگيري از حوادث غرق شدگي آموزش مردم بايد از طريق رسانه ها و دستگاه هاي فرهنگي صورت گيرد، بيان داشت: تابلوهاي هشدار دهنده توسط آب منطقه اي و دهياري ها در هر روستا بايد نصب شود.
 
صالحي با بيان اينكه در راستاي پيشگري و آمادگي براي نجات غرق شدگي ها و كاهش غرق شدن در رودخانه زاينده رود بايد آموزش هاي لازم در روستا ها صورت گيرد، اذعان داشت: فرمانداري شهرستان در راستاي آموزش غواصي و غريق نجات مردم آماده هر گونه همكاري با دستگاه هاي زير ربط است.
 
..........................
 
گزارش از زهرا مرادی



۱۳۹۳/۲/۱۷ - ۱۳:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن