تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820017255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنجعلي: کميته فني در پرسپوليس جواب نمي‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پنجعلي: کميته فني در پرسپوليس جواب نمي‌دهد
کد خبر: ۳۹۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰ - 07 May 2014


محمد پنجعلي مي‌گويد تشکيل کميته فني در مقطع کنوني به سود پرسپوليس نيست.


سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس درباره آخرين وضعيت پرداخت مطالبات بازيکنان اين تيم، اظهار کرد: فعلا مهم‌ترين مشکل ما همين مساله مطالبات بازيکنان است که هنوز نتوانسته‌ايم حساب جديدي براي باشگاه باز کنيم. همه حساب‌ها مسدود شده است و يک سري طلبکاران به دليل شکايتي که کرده‌اند باعث مسدود شدن حساب‌هاي باشگاه شده‌اند. حساب جديدي که مي‌خواهيم باز کنيم بايد به نام باشگاه باشد و احکامي که براي ساير حساب‌ها صادر شده همه بانک ها را در بر مي‌گيرد. بايد فکري اساسي براي اين موضوع شود. ضمن اين که وزارت ورزش و جوانان پول را به حساب شخصي نمي‌ريزد و نمي‌تواند هم اين کار را کند.


به نقل از ايسنا، پنجعلي گفت: اسپانسر باشگاه متعهد شده که در چند بخش 30 ميليارد را به باشگاه تزريق کند. بازيکنان و کادر فني هم منتظر هستند. اگر تکليف مشخص شود زودتر مي‌توانيم با بازيکنان براي فصل بعد مذاکره کنيم. به هر حال تيم‌هاي ديگر با بازيکنان ما وارد مذاکره شده‌اند و اين نشانه خوبي نيست.


سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که مشخص شده که هر بازيکن دقيقا چه مقدار طلب دارد، گفت: کل بازيکنان و کادر فني روي هم 12 – 13 ميليارد طلب دارند. اکثر بازيکنان زير 50 درصد گرفته‌اند اما به هيچ عنوان نمي‌توانيم براي فصل بعد با آنها وارد مذاکره شويم، چرا که وقتي پول سال قبلشان را نگرفته‌اند چطور مي‌توانند براي فصل بعد اعتماد کنند. قرار شد که چند بازيکن به باشگاه بيايند و قراردادهايشان را شفاف سازي کنند. براي مشکل حساب باشگاه هم بايد يک راه حل قانوني پيدا کنيم.


پنجعلي درباره تشکيل کميته‌ فني پرسپوليس در آخرين نشست هيات مديره باشگاه گفت: در اين شرايط اولويت باشگاه بايد تکليف بازيکنان و کادر فني باشد و هر مساله‌اي غير از اين براي باشگاه حاشيه درست مي‌کند و هيچ فايده اي براي تيم ندارد. در کل هم فکر نمي‌کنم که کميته‌ فني در پرسپوليس جواب دهد. اگر قرار به دخالت کميته‌ فني در مسائل تيم باشد پرسپوليس به مشکل مي‌خورد. حرف آخر را هميشه بايد سرمربي بزند.


او ادامه داد: در سال‌هاي گذشته هم ديده‌ايم که کميته‌ فني جواب نداده و بعضي اوقات اعضاي کميته‌ فني هوس مي‌کنند در کار تيم دخالت کنند. نمي‌دانم واقعا چرا خروجي نشست هيات مديره تشکيل کميته‌ فني بود. خودم هم که در روزنامه‌ها خواندم تعجب کردم. با خودم گفتم ما هزار مشکل داريم چرا بايد الان کميته‌ فني تشکيل شود. ضمن اين که خود اعضا هم از انتخابشان مطلع نبودند و به نظرم اين مسائل به تيم ضربه مي‌زند. در حال حاضر بهترين تصميم براي باشگاه مشخص کردن تکليف طلب بازيکنان و انتخاب نفرات براي فصل آينده است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن