تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812986480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم معرفي رشته اسکواش در کردستان/ اولویت واگذاری اماکن ورزشی به هیئت ها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان جولايي:
لزوم معرفي رشته اسکواش در کردستان/ اولویت واگذاری اماکن ورزشی به هیئت ها
سنندج – خبرگزاری مهر: مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: در حال حاضر با توجه به کمبود امکانات و نبود برنامه ریزی های مناسب اسکواش در کردستان ناشناخته مانده است و بايد اين رشته به مردم استان معرفي شود.



به گزارش خبرنگار مهر، حامد جولایی ظهر چهارشنبه در مجمع انتخابات هیئت اسکواش استان كردستان كه در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: اسکواش در سال 89 با راه اندازی شیشه اسکواش در کردستان فعال شد ولي اقدامات چنداني در راستاي معرفي هر چه بهتر اين رشته ورزشي صورت نگرفته است. وی با اشاره به این مطلب که رشته اسکواش در کردستان ناشناخته مانده است، افزود: برنامه های هیئت باید در راستای معرفی این رشته ورزشی به علاقمندان و خانواده های کردستانی تدوین شود. مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان بیان کرد: تقویت نیروهای انسانی، گسترش فعالیت باشگاه های اسکواش در سراسر استان كردستان، اجرای طرح استعداد یابی و فراهم کردن شرایط برگزاری مسابقات باید از دیگر برنامه های هیئت اسکواش در این چهار سال پیش رو باشد. جولایی یادآور شد: با توجه به بودجه و امکانات انتظار نمی رود اسکواش در سال جاری در تمامی شهرستان ها فعال شود ولي امیدواریم که تنها در چند شهرستان مستعد اين رشته ورزش فعال شده و زمينه براي جذب جوانان در اين رشته نيز فراهم شود. وی با اشاره به لزوم بهره مندي از تمامي ظرفيت هاي در اختيار براي تقويت و توسعه رشته اسكواش در استان كردستان ادامه داد: تعامل در بدنه اسکواش برای فعال سازی و ترویج این رشته ورزشی ضروری است و همکاری همه جانبه با آموزش و پرورش می تواند در بحث استعداد یابی این رشته ورزشی نقش موثری داشته باشد. مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: برگزاری کلاس های مربیگری و داوری باید در استان فعال شود چرا که کمبود نیرو در اين رشته ورزشي در استان كردستان ناخوشایند است. جولایی اظهار داشت: با توجه به تعامل مناسب بین آموزش و پرورش و ساير ادارات و سازمان هاي دولتي، انتظار می رود که بسترهای توسعه این رشته ورزشی جذاب و مفرح در استان كردستان فراهم شود. اولویت واگذاری اماکن ورزشی به هیئت ها وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعيت واگذاري اماكن ورزشي به هيئت هاي فعال در استان كردستان افزود: طبق ماده 88 قانون بودجه 93 واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصي الزامی است. مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان بیان کرد: سودآوری در کنار فعال سازی هیئت ها نيز يك امر ضروری است و می تواند بستر توسعه ورزش استان را فراهم کند. جولایی یادآور شد: اولویت واگذاری اماکن ورزشی به هیئت ها است و حضور بخش خصوصی در اماکن ورزشی می تواند در رفع مشكلات و كمبودهاي زیر ساخت ها ی ورزش استان نقش بسزایی داشته باشد. در این انتخابات که با حضور 13 عضو مجمع برگزار شد بابک گل‌محمدی با کسب هشت رأی به پیروزی دست یافت و برای چهار سال ریاست هیئت اسكواش استان كردستان را در اختیار گرفت ضمن آنکه محمد ملکی دیگر نامزد انتخابات نیز پنج رأی را به دست آورد.


۱۳۹۳/۲/۱۷ - ۱۲:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن