تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821223379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس جمهور/2/:دولت تلاش دارد مشکلات آبیاری و کشاورزی ایلام حل و فصل شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
رییس جمهور/2/:دولت تلاش دارد مشکلات آبیاری و کشاورزی ایلام حل و فصل شود

رییس جمهور/2/:دولت تلاش دارد مشکلات آبیاری و کشاورزی ایلام حل و فصل شود
روحانی در سخانی در جمع مردم اسلام ابراز داشت: تلاش داریم تا مردم با هزینه کمتری به سلامت مورد نظرشان دست یابند.
به گزارش نامه نیوز، رییس جمهور در ادامه گفت: ایران در مسیر پیشرفت و تعالی و توسعه است و این فقط یک ادعا نیست با توکل به خدا روز به روز شاهد خواهیم بود با همت،‌فداکاری و اتحاد شما مردم، ایران آبادتر، سرفرازتر و شکوهمندتر در منطقه و جهان خواهد بود.

رییس جمهور ادامه داد: در پناه اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه مولایمان امیر المومنین(ع) که ماه رجب به نام اوست و میلادش را ارج می‌نهیم راه توسعه کشور را ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها تصریح کرد: ما در مرحله دوم گام بلندی در راه سلامت،‌ بهداشت و درمان مردم کشور برداشته ‌ایم و برداشتن این قدم‌ها را ادامه خواهیم داد، مراکز بهداشتی و درمانی استان ایلام در سال جاری و سال آینده تجهیز خواهد شد و بیمارستان 376 تختخوابی ایلام را تا پایان سال آینده آماده بهره‌برداری می‌کنیم.

روحانی ادامه داد: تلاش داریم تا مردم با هزینه کمتری به سلامت مورد نظرشان دست یابند.

وی همچنین تصریح کرد: در مرحله دوم اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها به محیط‌زیست رسیدگی خواهد شد ایلام از ریزگردها در رنج است و ما به همراه دولت عراق تلاش داریم تا برای ساماندهی و سالم‌سازی محیط‌ زیست گام‌های لازم را در سال جاری و سال آینده و تا پایان این دولت برداریم. در جلسه اخیر هیات دولت به موضوع جنگل‌های زاگرس و ایلام که عروس زاگرس است، پرداخته شد و اقدامات لازم برای ساماندهی این جنگل‌ها و رفع مشکلاتش در نظر گرفته شده است و عصر امروز چهارشنبه از طرح های بهسازی جنگل در این استان بازدید خواهم کرد.

روحانی تاکید کرد: ما برای احیای جنگل‌های بلوط استان ایلام اقدام می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم زیبای‌های این منطقه که موجب شکوفایی این منطقه و ایران است از دست ما برود. ایلام سرزمین گردشگری برای مردم ایران و نیز مردم کشورهای دیگر است.

به گزارش ایسنا، رییس جمهور با اشاره به شعارهای که در مسیر خیابان از فروردگاه تا محل سخنرانی وی بر روی پلاکارت‌ها نوشته شده بود و مربوط به وضعیت اشتغال دراستان ایلام بوده است گفت: مردم این استان از نبود اشتغال و بیکاری گله دارند دولت امسال در مرحله اول و راس اقداماتش در رابطه با اجرای اقتصاد مقاومتی رونق اقتصادی و اشتغال تلاش خواهد کرد. این تلاش جوانان،‌ دانشجویان،‌ پسران و دخترانو مردان و بانوان این سرزمین را شامل می شود.

روحانی با اشاره به طرح‌ها و پروژه‌های که دولت برای استان ایلام در دست دارد، تاکید کرد: در این سفر برای اجرای 44 پروژه که 34 پروژه آن در سال 93 و 10 پروژه دیگر در سال آینده تکمیل می‌شود، برنامه داریم. این پروژه‌ها مربوط به تمامی شهرستان‌های این استان است که از طریق شورای اداری استان اعلام خواهد شد.

وی گفت: امسال و سه سال آینده در دولت تدبیر و امید تلاش ما این است که ایلام به لحاظ مشکلات آبیاری و کشاورزی مشکلات و معضلاتش حل و فصل شود و در اینجا به شما مردم عزیز قول می‌دهم که برای اجرای آبیاری مدرن و طرح اجرای سامانه گرمسیری برای 50 هزار هکتار اراضی استان ایلام مخصوصا در مناطق جنوبی ایران از جمله دشت عباس و دهلران اقدامات لازم طی سه الی چهار سال آینده عملیاتی شود این گام اول برای آبادانی استان ایلام است ودر مرحله دوم صنعتی شدن استان را دنبال خواهیم کرد.

رییس جمهور ادامه داد: طرح های مهمی برای ساماندهی گاز و پتروشیمی استان ایلام در نظر گرفته شده است، ما تلاش داریم گازهای که در حال حاضر از دست می‌رود جمع‌آوری و تبدیل به طرح‌های پتروشیمی کنیم و در همین راستا عصر امروز چهارشنبه بخشی از پتروشیمی ایلام افتتاح خواهد شد و طرح های دیگر در این زمینه ظرف‌ سال‌ پیش رو در دست اقدام قرار می‌گیرد.

ادامه دارد..




1393/2/17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن